Areator elektryczny z koszykiem ??

1. Data: 2004-02-28 08:35:50

Temat: Areator elektryczny z koszykiem ??
Od: "AdamŚ" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wiosna już blisko, zamierzam kupć takie urządzenie, mam trawnik ok. 150 m2.
Chciałbym poprosić Was o porade jaki model (firma) jest dobry i sprawdzony
(interesowało by mnie urządzenie w cenie do 800 zł).
Proszę o Wasze opinie na ten temat.

Pozdrawiam
A.Ś.

2. Data: 2004-02-28 13:56:24

Temat: Re: Areator elektryczny z koszykiem ??
Od: "Kidzio" <s...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AdamŚ" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Chciałbym poprosić Was o porade jaki model (firma) jest dobry i sprawdzony
> (interesowało by mnie urządzenie w cenie do 800 zł).

Bez problemu kupisz takie narzędzie Gardeny - ok 540 zł. Wertykulator
elektryczny tej samej firmy kosztuje ok 750 zł.

pozdrawiam
Kidzio
s...@o...info

Zażalenie na www.winogrona.org