Armia Boga

1. Data: 2005-05-14 08:58:25

Temat: Armia Boga
Od: "Luke" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Armia Boga

Egzorcyzm Leona XIII - Modlitwa do Sw. Michala Archaniola

W Imie Ojca, Syna i Ducha Swietego
Ksiaze najchwalebniejszy wojska niebieskiego,
swiety Michale Archaniele
bron nas w walce przeciw ksiestwom i mocom,
przeciw wladcom ciemnosci tego swiata
oraz zlym duchom, krazacym w przestworzach.
Przybadz na pomoc ludziom
których Bóg stworzyl na obraz i podobienstwo swoje
oraz wykupil za wielka cene z niewoli szatanskiej.
Ciebie czci Kosciól swiety jako Stróza i Patrona;
Tobie powierzyl Pan odkupione dusze,
bys je umiescil w niebieskiej szczesliwosci.
Blagaj Boga pokoju,
aby pod naszymi stopami starl szatana
i nie pozwolil na trzymanie ludzi w niewoli i szkodzenie Kosiolowi.
Zanies nasze prosby przed tron Najwyzszego,
aby rychlo uprzedzilo nas milosierdzie Panskie,
i pochwyc smoka, weza starodawnego,
który jest diablem i szatanem,
a zwiazawszy go rzuc w przepasc,
aby wiecej nie zwodzil narodów

http://www.armyofgod.com/

http://www.armyofgod.com/BabySelect.html

Jak powszechnie wierzą chrześcijanie, po zapłodnieniu powstaje w macicy
pełnowartościowe ludzkie życie. To osoba, która zasługuje na obronę, jak każdy
narodzony człowiek, i trzeba jej bronić wszelkimi dostępnymi środkami, łącznie z
zabiciem napastnika, którym w takim wypadku będzie aborcjonista i każdy jego
bezpośredni wspólnik.' - ks. David C.Trosch /Mobile, Alabama/

'Wolałbym mieć krew na rękach, niż wodę - jak Piłat.' - Graham Green

Takiej masakry, ludobójstwa o takich rozmiarach, nie było jeszcze w dziejach
świata.

Tylko w przybliżeniu znamy liczbę ofiar - od czterdziestu do sześćdziesięciu
milionów zabitych w każdym roku ostatniej dekady XX wieku.

Ogółem, licząc tylko od 1945 r. - jeden miliard - 1 000 000 000 ofiar

Miliard dzieci nienarodzonych, zgładzonych najczęściej w majestacie prawa.

Dzieci 'wyskrobane', to jest poćwiartowane żywcem. Dzieci 'wyssane', również po
kawałku.

Dzieci zabite zastrzykiem chlorku potasu (aborcyjni spece, mistrzowie 'baby
killingu', potrafią wbić igłę prosto w serce ludzkiego 'płodu'!).

Dzieci - ofiary tzw. 'późnej aborcji', mordowane podczas porodu?

I 'wyzwolone' (z sumienia) mamusie, zlecające egzekucje swych maleństw - bo
kariera, bo mieszkanie za ciasne, bo przydałby się nowy samochód?Niektóre
dorabiające jeszcze na handlu 'tkankami embrionalnymi' swych dzieci (1000
dolarów za 8-tygodniowy mózg, 550 dolarów za gonady, 350 za szpik kostny...).

I wreszcie 'lekarze' - rzeźnicy z zaliczoną przysięgą Hipokratesa w kieszeni, z
rękami umazanymi dziecięcą krwią. Ocierający tę krew wpierw po to, by policzyć
pieniądze?

Powstanie bez wodzów

W Stanach Zjednoczonych, gdzie rozmiary aborcyjnego holokaustu są szczególnie
zatrważające (półtora miliona ofiar rocznie), protesty przeciw dzieciobójstwu
zaliczają się do najgwałtowniejszych. Po manifestacjach i pikietach, po akcjach
sabotażowych (pojemniki z cuchnącym gazem wrzucane do klinik aborcyjnych,
cementowanie zamków w drzwiach wejściowych), przyszedł czas na wojnę
partyzancką. Klinikami - ośrodkami dzieciobójstwa - wstrząsają eksplozje bomb,
trawią je płomienie pożarów, a mordercy dzieci - babykillerzy - giną od kul
zamachowców.

- Jesteśmy żołnierzami Armii Boga! - deklarują bojownicy antyaborcyjnego ruchu
oporu.

Armia Boga (jak i pokrewne ugrupowania) nie jest scentralizowaną organizacją z
naczelnym dowództwem, sztabem i listami zaprzysiężonych członków. Zgodnie ze
strategią 'Ruchu Oporu bez Przywódcy', charakterystyczną dla amerykańskiej
radykalnej prawicy, antyaborcyjną guerillę prowadzą niewielkie konspiracyjne
grupy bojowe, a nawet pojedynczy partyzanci, działający w pełnej izolacji od
siebie. Nie otrzymują rozkazów z żadnego ośrodka decyzyjnego, operacje
uderzeniowe przeprowadzają na własną rękę.

Łączy ich ideologia i cel - walka z dzieciobójcami. Taka taktyka chroni ruch
przed infiltracją ze strony policji i służb specjalnych. Rozbicie jednej z grup
bojowych nie ma wpływu na aktywność pozostałych.

Da się zauważyć swoisty zbrojny ekumenizm - w akcjach uczestniczą zarówno
katolicy, jak i protestanci.

Moralny imperatyw

'- Aborcja to morderstwo, a mordercy powinni zostać straceni!' - stwierdza Paul
Hill, przywódca Defensive Action (Akcja Obronna).

Publikacje Armii Boga, Akcji Obronnej i innych radykalnych grup antyaborcyjnych
tchną żarliwością, prawdziwym duchem krucjat. Wiele w nich odwołań do Starego
Testamentu, stale przypominają też słowa Chrystusa o przyniesionym przezeń na
świat mieczu. Ich poczucie sprawiedliwości jest surowe, nie zna kompromisu:

- doktor David Gunn, dyrektor kliniki aborcyjnej w Pensacoli, babykiller,
zastrzelony przez Michaela Griffina, aktywistę ruchu Wybawienie Ameryki.
Ukarany!

- doktor John B. Britton, babykiller z Pensacoli oraz jego ochroniarz -
wolontariusz, zastrzeleni przez Paula Hilla przed dokonaniem, zaplanowanych na
ten dzień, trzydziestu aborcji. Ukarani!

- dwie pracownice kliniki aborcyjnej w Brooklinie, zastrzelone przez Johna
Salviego, samotnego katolickiego bojownika. Ukarane!

- strażnik z ochrony kliniki aborcyjnej w Birmingham, zabity w wyniku eksplozji
bomby, podłożonej przez Armię Boga. Ukarany!

- doktor Barnett A. Slepian, babykiller z kliniki w Buffalo, zamienionej w
fortecę (zbrojna ochrona, kamery, brak okien), zabity przez snajpera we własnym
mieszkaniu, w trakcie spożywania posiłku. Ukarany!

Jak zauważa Paul Hill, wykonywanie egzekucji na babykillerach to 'moralny
imperatyw'.

Niemy krzyk

Wątpliwości? Jakie wątpliwości?

Że niby 'to już nie epoka krucjat', że 'prawo wyboru', że 'demokratyczna wola
większości'??

Że aborcyjne dzieciobójstwo jest 'zgodne z prawem'?

Zajrzyj na internetowe strony Armii Boga ( http://www.armyofgod.com ), do
galerii zdjęć (uwaga! obrazy szokująco drastyczne!). Rzuć okiem na ofiary
doktora Slepiana i pozostałych babykillerów.

Nie odwracaj wzroku.

Maleńka Mary, pozbawiona głowy. Maleńki Paul - zamieniony w bezkształtną miazgę.
Maleńki John - kupka krwawych ochłapów. Maleńka Hannah - jej wzniesione ręce
krzyczały o litość; teraz proszą jedynie o pamięć. O sprawiedliwość.

Walka trwa

Coraz więcej babykillerów, przestraszonych akcjami radykalnych grup
antyaborcyjnych, porzuca swój krwawy proceder. Po zabójstwie babykillera Gunna,
w ciągu roku jedna czwarta klinik aborcyjnych w USA zgłaszała odpływ
przerażonego personelu. Tymczasem akcje bojowe, wymierzone w dzieciobójców,
sygnowane przez Armię Boga, odnotowano też w Kanadzie i Wielkiej Brytanii.

Za sukcesy płaci się ofiarami.

Paul Hill (Akcja Obronna) - skazany na karę śmierci za zamach w Pensacoli.

John Salvi (niezrzeszony) - dożywocie za zamach w Brooklinie.

Don Benny Anderson (Armia Boga) - 42 lata więzienia za porwanie (uwolnionego
potem) babykillera, za podpalenie dwóch klinik aborcyjnych i wysadzenie w
powietrze trzeciej.

Rachelle Shannon (Armia Boga) - 10 lat więzienia za postrzelenie babykillera.

Tylko w latach 1987-1993 w USA aresztowano trzydzieści trzy tysiące aktywistów
ruchu antyaborcyjnego.

Inni walczą dalej. Odcięta główka małej Mary, wzniesione ręce małej Hannah -
żądają pamięci.

A zbrodnia mordowania tych najmniejszych, najbardziej bezbronnych - musi być
ukarana.

2. Data: 2005-05-14 09:48:48

Temat: Re: Armia Boga
Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

http://tinyurl.com/2o8rr

3. Data: 2005-05-14 11:06:58

Temat: test (was: Armia Boga)
Od: majonezon <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14 May 2005 10:58:25 +0200, Luke napisał(a):

> [...]
> sygnowane przez Armię Boga, odnotowano też w Kanadzie i Wielkiej Brytanii.

test

4. Data: 2005-05-14 14:05:18

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> W Imie Ojca, Syna i Ducha Swietego

Amen.
HuSadam

Startuj z INTERIA.PL! >>> http://link.interia.pl/f186c

5. Data: 2005-05-15 10:13:02

Od: "gedeon" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko pięknie tylko jest kilka "ale" z życia wziętych:

1.Miłość Kościoła i jego wiernych kończy się z chwilą urodzenia dziecka, samotna
matka z dzieckiem, która pomimo wszelkich przeciwności zdecydowała się urodzić
do dziś jest piętnowana przez te same "moherkowe bereciki" ,które protestują
przeciw aborcji.
2.Księża do dziś odmawiają pogrzebu dzieciom zmarłym w czasie ciąży.
3.Jak zwykle tylko mamusia jest winna, o tatusiu, który ma wszystko w dupie się
zapomina, podczas gdy to właśnie on zazwyczaj jest powodem i inspiratorem
aborcji.

Nie staję w obronie aborcji, to jest zło, ale zanim się z nią zacznie walczyć
wypadałoby zacząć od siebie. Zmienić swoje podejście do drugiego człowieka.
Wziąć choćby pod uwagę to co mówił Jan Paweł II, nie wieszać tylko jego obrazów,
zdjęć nie budować jego pomników, zamiast tego budować rodzinne domy dziecka Jego
imienia, domy pomocy dla samotnej matki.
Zróbmy to, a potem walczmy.
Nie odwrotnie.

6. Data: 2005-05-15 10:50:39

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W niedzielę 15-maja-2005 o godzinie 12:13:02 gedeon napisał/a

> [...]
>do dziś jest piętnowana przez te same "moherkowe bereciki" ,które protestują

Zacznijmy od tego, że jest to NTG i warto o tym pamiętać siadając do
wypisywania różnych rzeczy.

Nie wiem, kto to jest "moherkowe bereciki", więc trudno mi wypowiadać
się bezpośrednio w odpowiedzi na to, co napisane powyżej, jednak
ogólnie uważam, że to dobrze, że istnieją kościelne domy pomocy dla
samotnych matek. Bez tych domów naprawdę wielu dziewczynom byłoby
bardzo ciężko.

Adam Pietrasiewicz
Hasło tyranii: "Stul pysk!"
Hasło demokracji: "Gadaj zdrów!"

7. Data: 2005-05-17 03:57:24

Od: firma mm <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aborcja powinna być dostępna na życzenie kobiety, bez podawania przyczyny

8. Data: 2005-05-17 06:09:44

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

We wtorek 17-maja-2005 o godzinie 05:57:24 firma mm napisał/a

>aborcja powinna być dostępna na życzenie kobiety, bez podawania przyczyny

Oczywiście. I w dowolnym momencie! Powiedzmy tak do 25 roku po
porodzie.

9. Data: 2005-05-17 06:48:35

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-17 08:09,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , Adam
Pietrasiewicz napisał(a):

> Oczywiście. I w dowolnym momencie! Powiedzmy tak do 25 roku po
> porodzie.
Witam ja bym rozbił te możliwość na 25 dla facetów 22 dla kobiet
szybciej dojrzewają [choć nie wszystkie ale to wyjątek)
--
Piotr M:)
Najgorsze co może spotkać mężczyznę to chuda żona i chudy wielbłąd :) [

10. Data: 2005-05-17 07:33:10

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście. I w dowolnym momencie! Powiedzmy tak do 25 roku po
> porodzie.
> Adam Pietrasiewicz

Czy jeśli dziecko umiera przed, w trakcie lub po porodzie bez udziału
czynnika ludzkiego (a więc "z woli Boga") to czy nie oznacza to, że Bóg
akceptuje przerywanie ciąży nawet po 25 roku życia? A może Bóg kieruje się
inną moralnością niż my? Może niezdrowo jest Go naśladować? A może jesteśmy
mądrzejsi i lepiej wiemy od Boga co jest dobre a co złe?
HuSadam

Znajdz swoja milosc na wiosne... >>> http://link.interia.pl/f187a

wiosna czyli łowy otwarte ......
Dostałem dofinansowanie na handbika....
proteza uda- opinia
Drzwi balkonowe plastikowe zamykane na pilota dla osoby niepełnosprawnej ?
Karta parkingowa