Re: Arthryl

From: <r...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Arthryl
Date: 8 Jul 2002 19:45:21 +0200

Ok 1.5 roku temu pekla mi lakotka. Z pewnych powodow nie mialem czasu na
operacje, ktora mi zalecano tym bardziej, ze moglem normalnie chodzic.
Tylko w pewnych sytuacjach odczuwalem dolegliwosci. Lekarz (profesor ze
spoldzielni na Walicow - polecam) przepisal mi wlasnie Arthryl, bralem go i
zrobilo sie lepiej (po jakims czasie). Nie wiem jednak czy to efekt leku czy
zaleconych cwiczen, ktore robilem bardzo nieregularnie.
Inna sytuacja: moja babcia ktora ma ze sto lat tez ma problemy z kolanami
i lekarz jej przepisal ww lek. Nie mam jednak zadnych informacji czy okazal
sie skuteczny. Wniosek moze byc taki, ze lekarze przepisuja go dosc czesto
(mimo wysokiej ceny) co pewnie oznacza ze jest skuteczny.
Ja bym jednak kupil ten lek na twoim miejscu chociaz jest drogi.

Zycze zdrowia.
Rafal