Arthryl

1. Data: 2002-07-08 11:46:58

Temat: Arthryl
Od: "repair" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lekarz zaordynował mi 40 saszetek powyższego (2* 76 zł w warszawskich
aptekach) na moje problemy z kolanami.Nie będe tu wdawał się w szczegóły,
chciałbym zapytac jedynie o Wasze opinie na temat stosowania tego leku.
Warto wydać na to pieniądze?

2. Data: 2002-07-08 17:45:21

Temat: Re: Arthryl
Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok 1.5 roku temu pekla mi lakotka. Z pewnych powodow nie mialem czasu na
operacje, ktora mi zalecano tym bardziej, ze moglem normalnie chodzic.
Tylko w pewnych sytuacjach odczuwalem dolegliwosci. Lekarz (profesor ze
spoldzielni na Walicow - polecam) przepisal mi wlasnie Arthryl, bralem go i
zrobilo sie lepiej (po jakims czasie). Nie wiem jednak czy to efekt leku czy
zaleconych cwiczen, ktore robilem bardzo nieregularnie.
Inna sytuacja: moja babcia ktora ma ze sto lat tez ma problemy z kolanami
i lekarz jej przepisal ww lek. Nie mam jednak zadnych informacji czy okazal
sie skuteczny. Wniosek moze byc taki, ze lekarze przepisuja go dosc czesto
(mimo wysokiej ceny) co pewnie oznacza ze jest skuteczny.
Ja bym jednak kupil ten lek na twoim miejscu chociaz jest drogi.

Zycze zdrowia.
Rafal

3. Data: 2002-07-08 22:06:29

Od: "kastalia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "repair" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> aptekach) na moje problemy z kolanami.Nie będe tu wdawał się w szczegóły,
> chciałbym zapytac jedynie o Wasze opinie na temat stosowania tego leku.

Może i warto, ale osobiscie nie dane mi było do konca przekonac sie o
dzialaniu tego leku, poniewaz wystapily u mnie praktycznie wszystkie skutki
uboczne. Bylo to o tyle dzine, ze nigdy nie mialam uczulenia na leki.

Zatem, jesli masz taka mozliwosc, wykup czesc, by moc sprawdzic, czy Twoj
organizm tego nie odrzuci. Jesli bedzie ok, to dokupisz reszte, jesli nie -
odstawisz, a pieniadze schowasz do kieszeni (i wydasz na inny lek).

--
kastalia

4. Data: 2002-07-15 19:16:02

Temat: Odp: Arthryl
Od: "ireknow" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Używałem. Miałem stany zapalne w stawach kolanowych zpowodowane scieraniem
się chrząstek przy dużych obciążeniach fizycznych(narty,głębokie
przysiady,skoki itp). Zażywałem przez 2 m-ce.
Praktycznie po tym czsie zapomniałem o problemach. Sprawa działań ubocznych
to juz kwestia indywidualnych cech organizmu.
Irek.

Użytkownik repair <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:agbu3r$s79$...@n...tpi.pl...

5. Data: 2002-07-16 14:26:53

Od: "repair" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Sprawa działań ubocznych
> to juz kwestia indywidualnych cech organizmu.

Niestety u mnie wystąpił wspominany w ulotce rumień/świąd skóry. Lekarz
ortopeda zalecił, gdy wysypka stanie się bardzo kłopotliwa, wstrzymanie się
na kilka dnia a następnie próbę kontynuacji serii. Ale pomyślałem, że może
coś wziać na wysypkę?

Ciąża po tabletakach antykonc.
Alergia i leczenie ???
Szczepienia przeciw ospie