Szczepienia przeciw ospie

1. Data: 2002-07-08 10:14:32

Temat: Szczepienia przeciw ospie
Od: "Stefan Kapec (polbut)" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze co poniektorzy moga sie smiac, ze jestem panikarz, ale byc
moze 'przezorny zawsze zabezpieczony'. Amerykanie ostatnio
zastanawiaja sie nad powrotem do szczepien przeciwko ospie. Ma to miec
zwiazek z ewentualnym atakiem na Irak, itp.
Moje pytanie - czy mozna w Polsce z wlasnej inicjatywy zaszczepic
sie przeciwko twj chorobie? Jezeli tak to gdzie i ile by to
kosztowalo? Nie mowie, ze chcialbym to zrobic juz, ale warto wiedziec.
Do ktorego roku dokonywano obowiazkowych szczepien w szkolach?
Iloletnie dzieci byly nim objete? I co ile lat to szcpienie trzeba
powtarzac? To znaczy, ilulatkowie sa dzisiaj uodpornieni na ta
chorobe.
Pozdrawiam
stef