Aseksualizm...chorobą? ;)

1. Data: 2005-07-30 13:00:01

Temat: Aseksualizm...chorobą? ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Normalni aseksualni"
"Uważają się, obok homo-, hetero- i biseksualistów za czwartą grupę
seksualną - białą mniejszość
Uaktywniła się nowa, nieznana dotąd mniejszość seksualna. Osoby, które w
ogóle nie odczuwają pożądania i głoszą, że mają prawo, aby nie współżyć z
partnerami jakiejkolwiek płci.
Czy jesteśmy świadkami narodzin aseksualnej rewolucji? - zastanawia się
brytyjski magazyn "New Scientist".

Całość:
http://wiadomosci.onet.pl/1239746,242,1,kioskart.htm

---
Czy waszym zdaniem również "wszystkie zachowania które nie przyczyniają się
do realizacji naturalnych modeli przedłużania gatunku są patologią"?
;)

2. Data: 2005-07-30 13:28:39

Temat: Re: Aseksualizm...chorobą? ;)
Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Osoby, które w
> ogóle nie odczuwają pożądania i głoszą, że mają prawo
ROTFL! :)

Pzdr,
HS.

3. Data: 2005-07-30 14:56:07

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HardStyler" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
> Sky napisał(a):

Nie napisałem tylko zacytowałem... ;)

> ROTFL! :)

No nie?! ;)
Ciekawe jak to w ogóle możliwe... ;)

"głoszą, że mają prawo, aby nie współżyć z
partnerami jakiejkolwiek płci"

Przecież każdy ma prawo "nie współżyć". ;P
Współżycie pod przymusem /wbrew woli/ to gwałt.

4. Data: 2005-07-30 20:12:58

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijsetokurde_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sezon, kurna, ogórkowy w pełni.

5. Data: 2005-07-30 22:09:57

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Pisalem juz o tym z pol roku temu, rowniez dlatego ze znam osobe,
ktora moze nie prost, ale ale troche posrednio chwalila wlasnie cos
na ksztalt tego aseksualizmu.
Mysle sobie ze to zjawisko to wynik odreagowania plytko-telewizyjnej
kultury ktora zaczyna dominowac, i pokazuje seks w nienaturalny sposob.
Pozdr,
Duch

6. Data: 2005-07-31 15:33:28

Od: m...@w...pl (meml) szukaj wiadomości tego autora

Sky w news:dcftjl$46$1@news.onet.pl :

> [...]
> brytyjski magazyn "New Scientist".

> do realizacji naturalnych modeli przedłużania gatunku są patologią"?

Nie wydaje mi się aby to była patologia. Moim zdaniem można podejść do
tego w
dwojaki sposób: 1. jest to zaprzeczanie na siłę swoim potrzebom i popędom
celu stworzenie czegoś nowego, innego, może nawet sensacyjnego. W końcu
wszystko co nowe jest medialne. Może to jakaś nowa forma protestu
przeciwko
tak popularnej swobodzie seksualnej. Tylko po co, skoro świat cały czas
udawadnia, że człowiek jest bezsilny w walce z naturą;. 2. Aseksualne
zachowania mogą również wynikać ze złych wcześniejszych doświadczeń
seksualnych. Tutaj w grę wchodzi psychologia, a konkretnie pomoc
psychologiczna, tylko że trzeba jej chcieć. A jak się nie chce to
najlepiej
nazywać się aseksualnym;)

Pozdrawiam wszystkich seksualnych i aseksualnych:)
meml

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

7. Data: 2005-08-01 09:12:50

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "meml" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> w celu stworzenie czegoś nowego, innego, może nawet sensacyjnego.
> W końcu
> wszystko co nowe jest medialne.

Zgoda. Dlatego tez taki rozglos.

> Może to jakaś nowa forma protestu
> przeciwko
> tak popularnej swobodzie seksualnej.

Zgoda.

> Tylko po co, skoro świat cały czas
> udawadnia, że człowiek jest bezsilny w walce z naturą;.

????????? Czyzby ? Popraw sie prosze ;)

> 2. Aseksualne
> zachowania mogą również wynikać ze złych wcześniejszych doświadczeń
> seksualnych.

Byc moze jest to zwiazane z poprzednim - pseudo swoboda seksualna prowadzi
do zlych doswiadczen seksualnych i aseksualnosci.
Pozdawiam,
Duch

8. Data: 2005-08-01 09:40:13

Od: m...@w...pl (meml) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Byc moze jest to zwiazane z poprzednim - pseudo swoboda seksualna prowadzi
> do zlych doswiadczen seksualnych i aseksualnosci.

Po co mam się poprawiać? Wystarczy obiektywnie popartzeć na świat i już
wiadomo,
że tak jest:)
Jeśli chodzi o złe doświadczenia mam na myśli nie tylko pseudoswobodę
seksualną,
ale przede wszystkim przeżycia zawnętrzne takie jak molestowanie czy gwałt.
Jest to raczej bycie ofiarą wynaturzonej swobody seksualnej.

9. Data: 2005-08-01 10:06:55

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Chodzilo mi generalnie o "walke z natura", mamy szczepionki, lekarstwa,
samoloty, amfetamine ;) - jednak zmagania z natura jakos ida do przodu.

Ale pewnie chodzi Ci o psyche. Czy ja wiem czy te wszystkie molestowania i
gwalty rosna? Raczej maleja.
Trzeba wziasc poprawke na media ktore na sile doszukuja sie sensacji.
Co do molestowania i wynikow badan: Izdebski - 1 badania - 3% populacji.
potem Starowicz - 15 %(patrz rozbieznosc!).
Najnowsze badania Izdebskiego (dostal kaske z Uni) wykazaly juz wielkie
molestowanie.
Pytany o rozbieznosc z poprzednimi badaniami mruczy cos o metodologii badan
:)
Chodzi o to ze jesli kaska idzie to... problem musi byc, bo co gdy sie okaze
ze
problemu nie ma? Koniec badan i profilaktyki.

> Jest to raczej bycie ofiarą wynaturzonej swobody seksualnej.

Ta swoboda to rozne oblicza ma. MZ - niby swoboda, ale tylko na wierzchu,
w srodku to tylko zagubienie wywolane rozbierznoscia pomiedzy tym co sie
czuje a
tym jak powinno sie czyc bo tak opisala gazeta,
pozdrawiam
Duch

10. Data: 2005-08-01 18:42:21

Od: Marccel <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

meml wrote:

> [...]
> [...] 2. Aseksualne zachowania mogą również wynikać ze złych wcześniejszych

3. A u mnie zachowania aseksualne występują czasami kiedy nie jest
najlepszy moment na seks. Moze i nie jestem normalny, ale przynajmniej
nie jestem maniakim seksualnym! (tylko skąd to nieustajace
zainteresowanie tamatem..;))

Zakochałem sie!
Do glaba
uzasadnienie pewnego przepisu