Astor

1. Data: 2003-08-19 07:17:06

Temat: Astor
Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

biegając wczoraj za maseczkami nivea kupiłam (zamiast maseczek oczywiście)
lakier wzmacniający do rozdwajających sie paznokci Astora. zawiera opiłki
diamentu (kurcze będę musiała ubezpieczyć te moje brylanty;)) właśnie
pomalowałam. schnie szybciutko, ładnie sie błyszczy. zobaczymy czy pomoże
moim paznokciom.

--
Aneta

1. Data: 2003-08-19 07:33:26

Temat: Re: Astor
Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ot i skleroza. zapomniałam powiedzieć ze do tego lakieru dostałam zmywacz do
paznokci w saszetkach. pięknie mi zmyl bordowy lakier. polecam

1. Data: 2003-08-19 08:12:15

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta napisał/a w news:bhsiq2$30h5$1@foka1.acn.pl:

> kupiłam lakier wzmacniający do rozdwajających sie paznokci Astora.

Ile to cudo kosztuje?:)

--
mips

1. Data: 2003-08-19 09:11:54

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...

> Ile to cudo kosztuje?:)
>
> --
> mips
ja zapłaciłam 23,40 pewnie przepłaciłam

aneta

1. Data: 2003-08-19 12:42:48

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bhsph9$13k$1@foka1.acn.pl,
Aneta <a...@t...pl> typed:

> ja zapłaciłam 23,40 pewnie przepłaciłam

Przeplacilas. To "cudo" odpryskuje juz nastepnego dnia, gora po dwoch,
paznokci w ogole nie wzmacnia, "diamenciki" ledwo widoczne - nawet nie
blyszcza ladnie w sloncu, w sumie - nie warto. Tez sie nabralam na ten
lakier, ze niby taki super i wzmacnia i blyszczy. Akurat :>

Pozdrawiam,
Karola, ktora juz nie da za lakier wiecej, niz 5 zl =]

1. Data: 2003-08-19 13:09:50

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> napisał w
wiadomości
t003.jasien.net...
> [...]
> blyszcza ladnie w sloncu, w sumie - nie warto. Tez sie nabralam na ten
> lakier, ze niby taki super i wzmacnia i blyszczy. Akurat :>

buuuu czyli nic nie pomoże moim pazurkom, buuuuu. zadzieraj sie jak diabli,
rozdwajają i w ogóle są okropne. wstydzę sie nawet podać dłoni komuś na
powitanie. chyba zrobię sobie ten akryl na nie.
aneta

1. Data: 2003-08-19 14:09:17

Temat: Re[2]: Astor
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Aneta,

Tuesday, August 19, 2003, 3:09:50 PM, you wrote:

A> buuuu czyli nic nie pomoże moim pazurkom, buuuuu. zadzieraj sie jak diabli,
A> rozdwajaj? i w ogóle s? okropne. wstydzę sie nawet podać dłoni komu? na
A> powitanie. chyba zrobię sobie ten akryl na nie.

I nie boisz się, że po akrylu to dopiero będzie czarna rozpacz ? Nie
będzie tego widać, póki akryl będziesz miała, ale później ???
Ja mam też problemy z paznokciami, _ogromne_, jednak wydaje mi się, że
na coś w rodzaju akryli mogłabym się zdecydować tylko i wyłącznie,
gdybym miała paznokcie super zdrowe i mocne. Chyba nie umiałabym się
cieszyć sztucznymi cudami, wiedząc, że moje własne dogorywają tam, pod
tą powłoką...

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-08-20 17:16:20

Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> rozdwajają i w ogóle są okropne. wstydzę sie nawet podać dłoni komuś na
> powitanie. chyba zrobię sobie ten akryl na nie.

Evunia ma racje, akryl sobie raczej odpusc, dzis w Rossmanie widzialam
jakies odzywki do paznokci, preparaty wzmacniajace itepe, zdaje sie ze z
L'Oreala i z Maybeline, z Maybeline mam pare lakierow i jestem z nich
zadowolona (sie trzymaja, szybko schna, fajne kolorki i cenowo ok 20 zl,
bezbarwny ok 16)

Asiek

kosmetyki vivhy i inne- strona www
Dermika
Active C, La Roche Posay - Trojmiasto
usuwanie włosków -problem
O prezentach z Rossmann'a slów jeszcze kilka :P ;)