Asystent Osoby Niepełnosprawnej czy można jakoś załatwić ?

1. Data: 2004-09-03 08:10:06

Temat: Asystent Osoby Niepełnosprawnej czy można jakoś załatwić ?
Od: "Roj" <r...@k...pl[wytnij_to]> szukaj wiadomości tego autora

Moje pytanie dotyczy Asystenta Osoby Niepełnosprawnej. Czy ktoś z was
korzysta może z takiej pomocy ? Jak ewentualnie trzeba to załatwiać? Jak to
wygląda ? Ile godzin można liczyć na taką osobę ? Mam zanik mięśni i
potrzebuję pomocy osoby drugiej. Mieszkam tylko z Mamą która ma już 65 lat i
chciałbym ją choć troszkę odciążyć z opieki nademną. Chociaż w dzień
właściwie daję sobie radę sam -bez problemu zostaję sam w domu. Jednak moja
Mama jest też schorowana ma dyskopatię i nieraz nie jest w stanie pomóc mi w
sprawach higieny. Taka osoba przydałaby mi się też do towarzystwa np. na
spacerach itp. Mieszkam w małym miasteczku od 12 tys. mieszkańców i nie ma u
nas żadnych wolontariatów. Dlatego moje pytanie. Nie stać mnie też żeby
samemu opłacić taką osobę. Proszę o informacje napewno pomogą one innym
osobom.

Pozdrawiam Sebastian

2. Data: 2004-09-03 08:32:08

Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

podasm ci kontakt do Fundacji pomocy chorym na zanik miesni oni maja od
dluzszego czasu asystentow zapytaj tam ..

BIURO:

al. Wojska Polskiego 69
70-478 Szczecin
tel./fax (0-91) 489-42-51
tel. (0-91) 433-00-84 wew. 25
Czynne w godzinach: pon-czw 9:30-14:30 pt 10:00-17:00

3. Data: 2004-09-03 08:33:04

Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

i jeszcze droga elektroniczna
http://www.miesnie.szczecin.pl
E-mail: b...@m...szczecin.pl

4. Data: 2004-09-03 08:53:11

Od: "Roj" <r...@k...pl[wytnij_to]> szukaj wiadomości tego autora

Tak wiem o nich ale niestety w mojej sytuacji to odpada. Bo mieszkam jakieś
500 km od nich a oni mają swoich ludzi przeważnie są to chłopcy odrabiający
w ten sposób wojsko, a oni jako fundacja płacą im. Trudno żeby asystent
dojeżdżał do mnie 500 km ;). Dzięki za info może przyda się komuś ze
Szczecina.

5. Data: 2004-09-03 09:02:08

Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

myslalam o tym zeby was oddzial wzial od nich ten sposob i wykorzystalu was.
nic fundajca im nie placi. zold placi wojsko.

> [...]
> w ten sposób wojsko, a oni jako fundacja płacą im. Trudno żeby asystent
> dojeżdżał do mnie 500 km ;). Dzięki za info może przyda się komuś ze

PdN (Praca dla niepełnosprawnego)
Mercedes C180
Reporterzy Polsatu dają wózki
Zajęcia sportowe na Śląsku - szukamy chętnych!
!! Pomozcie mojemu bratu !!!