Re: Atak na dzieci - Manchester.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Atak na dzieci - Manchester.
From: Ikselka <i...@g...pl>
<og27td$6s1$1@node1.news.atman.pl> <og3aa4$b9p$1@news.icm.edu.pl>
<og3cjt$a93$1@node1.news.atman.pl>
<5926b88f$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
<og6kbh$kf8$1@node1.news.atman.pl>
<5926d809$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
<og6o9j$f5k$1@node2.news.atman.pl>
<5926eba0$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<og6rgv$rqd$1@node1.news.atman.pl>
<5926f82e$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
<og8eoa$e4r$1@node1.news.atman.pl>
<5927ddb2$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
<og9acs$ri8$1@node2.news.atman.pl>
Date: 26 May 2017 14:00:18 GMT

=?ISO-8859-2?Q?"Przemys=B3aw_D=EAbski"_ <po=5Fzboju@go2.pl> wrote:

> Ale ci się wszystko popieprzyło, naprawdę totalnie i dokumentnie:)
> UE nigdy nie była, nie jest i nie zamierza być światową ostoją
> swobód obywatelskich. To zwykły sojusz ekonomiczny, do którego
> jeśli chce się przystąpić należy spełnić szereg warunków
> ekonomicznych.

A pierwszy z nich to dawaj forsę, a bierz nasze (szeroko rozumiane)
śmieci.

> Swoboda przepływu osób i towarów wewnątrz UE
> wynika bezpośrednio z woli wszystkich państw członkowskich. Jeśli
> twoja romantyczno-idiotyczna wizja UE, zakłada możliwość
> niekontrolowanego przepływu osób z całego świata w imię nie wiem
> czego, to niestety muszę ci odpowiedzieć - nie po to ludzie
> próbują tworzyć takie struktury jak UE.

> To jest trudne, ponieważ normalni ludzie działają i myślą w sposób
> racjonalny i nie ulegają oszołomsko utopijnym wizjom, nie ulegają
> bo wiedzą ( i już widzą ) jakie mogą być konsekwencje.

> A po chuj miał bym laskę do Paryża zabierać?

Nigdy nie rozumiałam tego permanentnego zakompleksienia, które każe pewnym
typom mentalnym odczuwać orgazm z powodu zjedzenia czegoś w Paryżu (czy
innym tam bógwiczym dla nich).
Podobnie jeśli chodzi o pobyt stały.
Moja córka po powrocie z raju rajów i propozycjach pozostania tam na stałe
(USA ) - stwierdziła: tam tylko turystycznie, nigdy tam nie wyjadę, to
popieprzony kraj.

> Żeby mi bydło którego
> tam już pełno, do talerza przez ramię wciąż zaglądało?

I nie tylko. I nie tylko do talerza.

> Dobre dobre. Nikt nikomu nie zabrania wyjeżdżać, nie przeinaczaj.
> Zabraniamy przyjeżdżać do nas. Jeśli pytasz o mnie, to nie mam w
> zwyczaju pchać się tam gdzie mnie nie chcą.

> Co ty pieprzysz? Weź się opanuj.

> Nie zbiorowa odpowiedzialność, tylko nie wpuszczenie nikogo,
> dopóki bydło się nie uczłowieczy. Coś na zasadzie dopuszczenia
> nas do uczestnictwa w strefie Schengen - też warunki musieliśmy
> spełnić.

Polecam inne miejsce, trochę wyżej.

> Nic nie musisz, ale jak zapewne już zauważyłeś, twój okres
> ochronny na tej grupie się skończył i twoje plucie na prawo i
> lewo nie będzie już pozostawiane bez reakcji.

Dokładnie.

> To prawda, ale ja mówiłem akurat o grupie tej samej liczności lecz
> po przeciwnej stronie rozkładu.

zwecji-uchodzcach-i-polakach-byc-moze-do-pontonu-zab
ierasz-tez-ulamki-wojny-6126062927152769a

> I chyba ten fakt ośmiela cię w ciągłym ich atakowaniu.

Skończymy z tego typu zjawiskami. My - Ruch Narodowy.