Re: Atak na dzieci - Manchester.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 31 May 2017 21:05:18 -0700 (PDT)
Subject: Re: Atak na dzieci - Manchester.
From: j...@o...pl

W dniu wtorek, 23 maja 2017 23:26:23 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
> W dniu 2017-05-23 o 22:32, Ikselka pisze:
>
> [ciach bzdety]

> A w chrześcijańskich rodzinach wyrastają w miłości do innych kultur.
> Ty i rodzina ma ryja jesteście tego doskonałym przykładem.

> To tak jak u nas.

> A nasze, chrześcijańskie rodziny, to od razu biegną do najbliższego
> komisariatu.

> Też jestem za.
> Jeżeli kościół daje schronienie i oparcie pedofilom, należy eliminować
> tzw. zaplecze.

tak podchodząc do sprawy,
to musiałbyś wyeliminować ze świata wszystkie grupy zawodowe.

Hipokryzja propedofilskich i antyklerykalnych ,,elit"

W 1997 roku fracunska gazeta Le Monde opublikowała list otwarty podpisany przez 69
francuskich ,,intelektualistów", wśród których byli Jack Lang, przyszły minister
kultury i edukacji, Bernard Kouchner, przyszły minister zdrowia i prezes organizacji
Lekarze Bez Granic oraz tak prominentne osoby, jak Jean Paul Sartre, Gilles Deleuze i
Roland Barthes. List zawierał protest przeciwko uwięzieniu trzech mężczyzn
oskarżonych o kontakty seksualne z trzynasto- i czternastolatkami. W okresie
późniejszym, już jako ministrowie, Jack Lang i Bernard Kouchner ostro krytykowali
Kościół Rzymskokatolicki za to, że ,,nic nie robi w sprawie molestowania nieletnich
przez księży"

Daleki jestem od rzucania oskarżeń typu ,,my gwałcimy ale wy też!". Interesuje mnie
jednak całościowy obraz problemu, a nie wyłącznie jednostkowe przypadki. Nienawiść
środowisk komunistycznych, lewicowych i masońskich do Kościoła powoduje, że
przemilczane są setki tysięcy przypadków pedofilii wśród wszystkich innych grup
zawodowych czy religijnych, jednak wystarczy jedno takie zdarzenie wśród katolickiego
kleru, by uruchomiona została machina propagandowa obejmująca całe kraje lub świat.