Re: Atak na dzieci - Manchester.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 31 May 2017 21:39:57 -0700 (PDT)
Subject: Re: Atak na dzieci - Manchester.
From: j...@o...pl

W dniu wtorek, 23 maja 2017 23:43:29 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Tak, jestem świadomy, że trolluję rasistów, faszystów i fanatyków
> religijnych. I wyznawców chemtrailsów i opętania.
> I jestem z tego dumny :)

> Łopatologicznie: oczywiście, że nie powiedziała dosłownie :)
> To taki ciąg skojarzeń: "Putin dobry, walczy z terroryzmem" ->
> "zwalczajmy terror Putinem" -> "terror zwalczajmy terrorem"
>
> Te skojarzenia są sobie równoważne. Czy mam ci to wyjaśnić jeszcze
> bardziej łopatologicznie? Nie wiem czy potrafię, to była wersja dla
> wyjątkowo mało inteligentnych...

łopatologicznie. jeśli nawet nie kłamiesz, Piotrze, to blednie odczytujesz
to, co napisała. ikselka mówiła o jednej z cech Putina i o niczym więcej.
a to, ze zdolny byłby wymordowywać cale rodziny, całkiem nie jest cecha dobra.
pomijając. popatrz, ze Ty sam bardzo często używasz określenia "faszysta".
a jest to nomen omen określenie, które właśnie proputinowcy powszechnie w Rosji
stosują dla określania wszystkich osób, które maja odmienne od nich zdanie.
czy w związku z tym, bardziej tobie nie należałoby przypiąć latki w postaci
określeń, jakie użyłeś w stosunku do ikselki?
a ze do faszystów dodajesz jednym tchem rasistów i fanatyków, to po prostu poszedłeś
dalej niż propaganda sowiecka; widać jeden rodzaj urojonych wrogów Ci nie wystarcza:)
oczywiście nie porównuję Ciebie do Putina. po prostu masz podobna skłonność
do stygmatyzowania osób mających inne zdanie.

pozdrawiam,
jacek