Re: Atak na dzieci - Manchester.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 1 Jun 2017 14:09:23 -0700 (PDT)
Subject: Re: Atak na dzieci - Manchester.
From: j...@o...pl

W dniu czwartek, 1 czerwca 2017 20:28:43 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]

a-ukryta-przeszlosc

> Dobre!

Dobre? dopiero to jest "dobre":
http://prawy.pl/3958-do-40-proc-homoseksualistow-to-
pedofile-w-mediach-cisza

Do 40 proc. homoseksualistów to PEDOFILE. W mediach cisza...
Agata Bruchwald
Opublikowano 10 października 2013

Jak pokazują badania naukowców odsetek homoseksualistów, którzy są pedofilami
dochodzi do 40 proc. I to oni - jako najgroźniejsi - znacznie częściej molestują
dzieci niż tzw. pedofile heteroseksualni. TVN24 i Gazeta Wyborcza jednak o tym nie
informują i to w chwili największej dyskusji o pedofilii.

Badania nad występowaniem pedofilii wśród gejów nie są obce naukowcom. Sprawą zajęli
się m.in. dr Freund i dr Heasman z Clarke Institute of Psychiatry w Toronto. Badania
przeprowadzone przez dr Freuda wykazały, że 34 proc. homoseksualistów to pedofile,
według drugiego naukowca to 32 proc.
We własnej praktyce lekarze zajmowali się 457 pedofilami. 36 proc. z nich okazało się
być gejami (Freund K. et al., Pedophilia e heterosexuality v. Homosexuality. J Sex &
Martial Therapy, 1984; 10, 193-200). W badaniach przyjęto, że pedofil to osoba, która
dokonała przestępstwa seksualnego na dziecku (czy dzieciach).

W 2007 roku ukazała się publikacja - Ryan C. W. Hall MD, Richard C. W Hall MD, PA, "A
Profile of Pedophlia: Definition, Characteristics of Offenders, Recidivism, Treatment
Outcomes and Forensic Issues". W pracy powołano się na wiele źródeł naukowych. Jej
autorzy jasno wskazują, że odsetek homoseksualistów wśród pedofilów wynosi od 9 do
40proc.
We wnioskach publikacji autorzy dowodzą, że pedofile homoseksualni są groźniejsi niż
heteroseksualni. Homoseksualni pedofile objęci badaniem molestowali średnio 10,7
dziecka i dokonali 53 aktów pedofilskich. Wskaźniki te wśród pedofilów
heteroseksualnych wynoszą odpowiednio: 5,2 i 35. Z kolei wśród pedofilów
biseksualnych wskaźniki te to: 27,3 i 120. Dane pochodzą z oświadczeń samych
pedofilów.
Niestety, jeszcze tragiczniej zakończyły się podobne badania, które przeprowadzono
wśród anonimowych osób. Pokazały one, że heteroseksualni pedofile molestowali średnio
19,8 dzieci i dokonali średnio po 23,2 akty pedofilskie. Zaś homoseksualni pedofile
molestowali średnio aż 150,2 dzieci i popełnili średnio po 281,7 aktów pedofilskich.

O przykładach bestialskiego zachowania wobec dzieci na portalu prawy.pl
informowaliśmy naszych czytelników nie raz...
Jakiś czas temu wstrząsnęła nami sytuacja dzieci adoptowanych przez gejowski
małżeństwo z USA. George Harasz i jego ,,małżonka" Douglas Wirth adoptowali łącznie
dziewięciu chłopców. Skandal wybuchł w 2011 roku kiedy to dwóch adoptowanych
chłopców, 5 - letni i 15 - letni, oskarżyło swoich przybranych "rodziców" o
wykorzystywanie seksualne.
- Gwałcili mnie na zmianę. Każdy kto robi coś takiego dziecku musi być chorą,
obłąkaną osobą - cytowały starszego chłopca portale w Polsce.

Sprawa pedofilii w ostatnim czasie to temat najważniejszy w wielu serwisach
informacyjnych, gazetach, na portalach internetowych. Jednak trudno doszukać się w
nich jakichkolwiek wzmianek o pedofilach-gejach.

Powstaje pytanie dlaczego? Może ktoś okrył ich parasolem ochronnym.

----

Przeczytać można także to:
Homoseksualizm a pedofilia
http://epoznan.pl/blogi-blog-157-2812
czy to:
Przyjaciele pedofilów walczą z kościelną pedofilią
http://prawy.pl/3933-przyjaciele-pedofilow-walcza-z-
koscielna-pedofilia/
choć tu niepotrzebnie Polańskim się podpierali,
bo to trochę inna, po części wyreżyserowana i na poły polityczna historia:
http://warszawa.naszemiasto.pl/artykul/polanski-zost
al-zatrzymany-za-gwalt-sprzed-ponad-30-lat,32823,art
,t,id,tm.html

pozdrawiam,
jacek