Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji Re: Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji

Re: Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji

From: Michał Adamski <a...@l...pdi.net>
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.soc.prawo,pl.soc.religia
Subject: Re: Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji
Date: Wed, 02 Feb 2000 04:50:56 +0100

Tomasz Kopacz napisał(a):

> [...]
> średniowieczu czerpie się z ksišżek historycznych, a nie z filmów w
> stylu "Imię róży"
> Krótkie wyjaśnienie:
> Inkwizycja (święte officjum) nie miała prawa karać. Co najwyżej
> stwierdzac fakt i potem kierować do władzy świeckiej!
> Za stosy/tortury odpowiadała władza świecka.
> Sšdy inkwizycji to były _jedne z pierwszych_ sšdów, gdzie w ogole była
> mowa o obronie, oskarżeniu itp a nie widzimisie burmistrza/pana
> okolicznych ziem.
> A tak w ogóle stos jest to wynalazek bodaj Kalwina (tu się moge

No i dowiedzieliśmy się, że nie było żadnej inkwizycji ani
"średniowiecza", tylko były zaczštki nowoczesnesnego sšdownictwa. Ciekawe!!

> A co do aborcji - ciekaw jestem, kto z dyskutantów ma/ma mieć dziecko?
> Bo nie wiem, jak oni, ale dla mnie dziecko zaczyna się już od tej
> "chwili", a na pewno od momentu takiej jednej kreseczki w testerze.

Chyba jednak od dwóch kreseczek... :-)
A dla ścisłości nowy organizm powstaje z chwilš połšczenia się plemnika z
komórkš jajowš. Wtedy jednak go jeszcze gołym okiem nie widać i dlatago
trudno objšć opiekš. Ja mam czworo.

> Bo w tym momencie określone jest już 90% jego cech!

Błšd. Pełne 100 % genotypu dzidziczy się w chwili połšczenia komórek
rozrodczych, więc wcześniej.
Ale człowiek, to nie tylko DNA. Sš jeszcze naleciałości z zewnštrz, ale to
inny temat.

> A jeżeli zarodek/zygota umiera to to jest ŚMIERĆ!

Nie. To jest OBUMARCIE ZARODKA/ZYGOTY.

> A jeżeli ktoś mu w tym pomaga, to MORDUJE.

I idzie siedzieć do PIERDLA gdzieś w okolicach Lublińca.

> --
> Pozdrawiam,
> Tomasz Kopacz
> t...@i...com.pl