Ateiści

1. Data: 2008-03-02 23:37:15

Temat: Ateiści
Od: thomas <t...@n...wytnij..com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ateisci to ludzie , ktorzy w swoim zyciu dąża do zaspokajania swoich
potrzeb i przyjemnosci.Lek przed smiercia u ateistow jak i u kazdego
czlowieka powoduje ze pragna dazyc do jak najwiekszego saspokojenia
swoich potrzeb w zyciu ze wzgledu na to ze zycie sie konczy i nic
pozniej nie ma co wiaze sie z jak najlepszym wykorzystaniem jego wkoncu
i braniem wszyskiego co najlepszy z niego.
Jezeli nie ma boga to jaki jest sens zycia.Zycie bylo by pokurwione
gdyby czlowiek w nic nie wierzyl tak mi sie wydaje przynajmniej.
Sam zauwazylem w moim gronie ze ateisci to ludzie strasznie cyniczni
i traktujacy wszystko wkolo jak by im na niczym nie zalezalo wkoncu
licza sie tylko ich potrzeby.Ateisci to egoisci.

2. Data: 2008-03-03 00:09:30

Temat: Re: Ateiści
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 00:37, thomas <t...@n...wytnij..com> wrote:

> [...]
> Zycie bylo by pokurwione
> gdyby czlowiek w nic nie wierzyl

Ateisci tez w cos wierza :) Wierza np. w 'swoj' ateizm. Wierza, ze
bycie ateista jest sluszne.
Ci 'normalni', ludzcy ateisci akceptuja jedak fakt, ze inni ludzie
wierza np. w Boga. To samo dotyczy zreszta ludzi wierzacych. Ci
'normalni', ludzcy akceptuja fakt, ze drugi czlowiek moze byc
ateista :)

> [...]
> i traktujacy wszystko wkolo jak by im na niczym nie zalezalo wkoncu
> licza sie tylko ich potrzeby.Ateisci to egoisci.

Eee. Nie nalezy uogolniac. Sa rozni ateisci, sa rozni protestanci, sa
rozni katolicy :)
Wiara badz jej brak nie definiuje czlowieka. To jakim kto jest
czlowiekiem, to znacznie glebsze i dosc zlozone zagadnienie.

Fragile

3. Data: 2008-03-03 00:11:18

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

thomas; <fqfdpm$gqo$1@atlantis.news.neostrada.pl> :

> [...]
> i traktujacy wszystko wkolo jak by im na niczym nie zalezalo wkoncu
> licza sie tylko ich potrzeby.Ateisci to egoisci.

Suuuper, kolejny do KF'a. ;>

Pozdrawiam z czystym sumieniem
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

4. Data: 2008-03-03 01:27:06

Od: thomas <t...@n...wytnij..com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wiara badz jej brak nie definiuje czlowieka. To jakim kto jest
> czlowiekiem, to znacznie glebsze i dosc zlozone zagadnienie.

Mialem na mysli prawdziwego ateiste , ktory prawdziwie wiezy w
nieistnienie boga.Sa rozni ludzie , niektorzy tylko udaja ze chodza do
kosciola i wierza w boga a niektorzy tez udaja ze sa ateistami.
Lek przed smiercia roznie dziala na ludzi.Ja przebywalem w gronie tych
prawdziwych ateistow i jestem przekonany ze sa przesiaknieci egoizmem i
swoimi potrzebami zaspokojenia wszelakich przyjemnosci.
Samo ze ktos do czegos sie przyznaje nie znaczy ze jest ta osobą.
Zreszta jezeli ktos jest swiadomy ze po smierci nie ma nic to po co
mu czynic dobro dla innych wkoncu lepiej zaspokoic swoje potrzeby bo
zycie jest krotkie?Tak mysli ateista.

5. Data: 2008-03-03 16:34:06

Od: "Eliza E." <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> Suuuper, kolejny do KF'a. ;>

Psychologia polega na umiejętności wysłuchania.
Tobie ta umiejętność jest obca. Jeżeli jest temat
o podłożu religijnym lub antyklerykalnym to znaczy,
że jest jakiś problem w społeczeństwie lub chociaż
u jednej tylko osoby.
Istnieje więc zapotrzebowanie na taki dialog właśnie.
Od dłuższego czasu jestem na grupie - choć biernie.
Ponieważ mnie interesuje słuchanie i obserwacja.
Twoja apodyktyczność, oraz chęć narzucania swojej woli i
poglądów innym zupełnie do tej grupy nie przystaje.
Pozwolisz więc, że ja Ciebie umieszczę w filtrze jako
jedyną osobę na grupie. Taką która przeszkadza.
Egocentryk i osoba narzucająca innym o czym mają
napisać mnie nie interesuje.
Mogłeś przecież przedmówcę filtrować bez "porykiwania"
wszem i wobec o swoim ograniczonym odbiorze dyskutantów ?
Eliza R.

6. Data: 2008-03-03 16:53:08

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "thomas" <t...@n...wytnij..com>

> Witam
> Ateisci to ludzie , ktorzy w swoim zyciu dąża do zaspokajania swoich potrzeb i
przyjemnosci.

Nie bardziej dążą niż teiści.

> [...]
konczy i nic
> pozniej nie ma co wiaze sie z jak najlepszym wykorzystaniem jego wkoncu i braniem

Dewocyjny sposób pojmowania ludzkich obaw i psychoz.
Teista obawia się tak samo sądu bożego - jak ateista niebytu.
Biologi się nie oszuka. W zdrowych psychicznie organizmach
poziom hormonów i aktywności psychokinetycznej jest podobny.
Nieco inne jest tylko ukierunkowanie stresu związanego z ars moriendi.

> Jezeli nie ma boga to jaki jest sens zycia.

By to zrozumieć musiałbyć przestać wierzyć.
Skoro wierzysz to nie Twój problem...nie łam sobie tym głowy.

7. Data: 2008-03-03 17:39:14

Od: "bazyli4" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eliza E." <d...@g...pl> napisał w wiadomości

.
> Mogłeś przecież przedmówcę filtrować bez "porykiwania"
> wszem i wobec o swoim ograniczonym odbiorze dyskutantów

Rzadko tak pisuję, ale... poplecznicy wszelkiej maści niewydarzonych
ciężkoumysłowych do kf! Marsz!

Paweł

8. Data: 2008-03-03 19:21:51

Od: "JanB" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i traktujacy wszystko wkolo jak by im na niczym nie zalezalo wkoncu
> licza sie tylko ich potrzeby.Ateisci to egoisci.

Ciekawe, czy istnieje jakikolwiek Katolik (w usenecie, bo w realu znam też
mądrych Katolików) który jest w stanie zrozumieć, że moralnosć nie musi
płynąć od Boga. Że można nie być egoistą, postępować według przykazania
miłości etc. nie z powodu nagrody w Niebie ale dlatego, że uważa sie to za
słuszne.

9. Data: 2008-03-03 19:50:28

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" <b...@v...pl>

> Rzadko tak pisuję, ale... poplecznicy wszelkiej maści niewydarzonych
ciężkoumysłowych do kf!
> Marsz!

Proponuję zrobić sobie kawę potem przeczytać jeszcze raz post Elizy.
Jest to bowiem jedyny post (znany mi z tej grupy), gdzie stawiana jest
sprawa wysłuchania dyskutanta na pierwszym miejscu.
Natomiast w co (lub kogo) wierzy dyskutant...o ile zrozumiałem jest
najmniej istotne.
Wiec zamiast się unosić ambicja przewietrz pokój - mamy przedwiośnie.
Jerzy J.

10. Data: 2008-03-03 20:09:05

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 20:21, "JanB" <j...@g...pl> wrote:

> [...]
> miłości etc. nie z powodu nagrody w Niebie ale dlatego, że uważa sie to za

Istnieje :)

Fragile

problem z wylczeeniem
Re: władza