Atestowane zamki do drzwi

1. Data: 2002-09-05 13:05:38

Temat: Atestowane zamki do drzwi
Od: "Jacek Suliga" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Zaczynam rozglądać się za atestowanymi zamkami do drzwi.

Co możecie polecić (producent/cena)?
Ważna jest solidność, dobrze by było gdyby montaż nie był trudny.
Nie musi mieć specjalnych bajerów typu alarm czy kodowany klucz,
ale zabezpieczenie przed przewierceniem, wyważeniem czy zatkaniem gumą do
żucia -- tak.

Ma ktoś doświadczenia z "solidniejszymi" zamkami?

pozdr,
JM

1. Data: 2002-09-05 13:08:00

Temat: Re: Atestowane zamki do drzwi
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 5 Sep 2002, Jacek Suliga wrote:

> Nie musi mieć specjalnych bajerów typu alarm czy kodowany klucz,
> ale zabezpieczenie przed przewierceniem, wyważeniem czy zatkaniem gumą do
> żucia -- tak.

Przed zatkaniem gumą to się nie da zabezpieczyć, o ile tylko posiadacz
gumy ma wystarczająco dużo chęci i zaparcia... :-)

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-09-05 13:20:13

Od: "Jacek Suliga" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz W. Fedorynski <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał(a):

> Przed zatkaniem gumą to się nie da zabezpieczyć, o ile tylko posiadacz
> gumy ma wystarczająco dużo chęci i zaparcia... :-)

..i gumy i czasu. A to już są koszta dla wandala oraz ryzyko, że w
trakcie "upychania" zostanie nakryty. :-)

JM

1. Data: 2002-09-05 15:48:07

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 5 Sep 2002, Mariusz Wołek wrote:

> Zobacz na stronie www.abus.pl. A przy okazji - wzywalem kiedys "pogotowie
> zamkowe" do sasiadki ktorej drzwi sie zatrzasnely. Otwarcie, a wlasciwie
> wylamanie wkladki zajelo ok 2 minuty, fachowiec przyznal ze jednym z
> lepszych zamkow jest zwykla Gerda,

Cieszy mnie to co mówisz, bo zawsze lubiłem te zamki - głównie za
poręczność klucza. Są one jednak wybitnie nieodporne na problem gumy.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-09-05 16:22:59

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.LNX.4.44.0209051507210.3795-100000@joanna.
jfedor.org...

> [...]

zamkowe" do sasiadki ktorej drzwi sie zatrzasnely. Otwarcie, a wlasciwie
wylamanie wkladki zajelo ok 2 minuty, fachowiec przyznal ze jednym z
lepszych zamkow jest zwykla Gerda, a w przypadku wkladki trzeba koniecznie
zalozyc tzw szyld zeby wkladka nie wystawala i nie dalo jej sie zlapac i
wylamac

Zaslav

1. Data: 2002-09-05 17:37:27

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Suliga" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nie musi mieć specjalnych bajerów typu alarm czy kodowany klucz,
> ale zabezpieczenie przed przewierceniem, wyważeniem czy zatkaniem gumą do

Polskie firmy LOB. Trochę opisów w naszym katalogu.

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:a...@a...com.pl

1. Data: 2002-09-06 08:11:39

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Suliga napisał(a):

> [...]
> Nie musi mieć specjalnych bajerów typu alarm czy kodowany klucz,
> ale zabezpieczenie przed przewierceniem, wyważeniem czy zatkaniem gumą do

Przed gumą lub innym świństwem chyba nie ma zabezpieczenia.

> Ma ktoś doświadczenia z "solidniejszymi" zamkami?

No to tak:

na starym mieszkaniu klasyczna Gerda. Obrzydliwy, ciężki klucz, który na
dokładkę lubił zapychać się paprochami z kieszeni, nie dając szans na
otwarcie. Do tego u dołu wkładka bodaj MCM na płaski klucz + dobre
szyldy.

Obecnie: dzwi firmwe z wkładkami klasy C. Solidne zabezpieczneie przed
rozwierceniem ( szyldy ). Wkładka główna WILKA ( klucz zwykły, dorabiany
na podstawie karty ).

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

1. Data: 2002-09-06 09:05:13

Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 5 Sep 2002 13:05:38 +0000 (UTC) I had a dream that Jacek Suliga
<m...@N...gazeta.pl> wrote:
>Zaczynam rozglądać się za atestowanymi zamkami do drzwi.
>Co możecie polecić (producent/cena)?
>Ważna jest solidność, dobrze by było gdyby montaż nie był trudny.

A nie lepiej kupić drzwi ze specjalnymi zamkami? W wielu przypadkach to
wychodzi taniej, poza tym montaż świetnych zamków do starych drzwi, to
nie jest chyba najlepsza rzecz...

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2002-09-06 20:49:02

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 6 Sep 2002, Piotr Jankisz wrote:

> na starym mieszkaniu klasyczna Gerda. Obrzydliwy, ciężki klucz, który na
> dokładkę lubił zapychać się paprochami z kieszeni, nie dając szans na
> otwarcie.

Obrzydliwy, ciężki? Myślimy o tej samej Gerdzie? Zapycha się - to fakt,
ale przecież jest to jeden z najbardziej zgrabnych kluczy to atestowanych
zamków.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-09-07 08:07:26

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> writes:

> ale przecież jest to jeden z najbardziej zgrabnych kluczy to atestowanych
> zamków.

A co to w ogole jest za kategoria "atestowane zamki"? 8-)

MJ

Majsterkowanie
zakupy www.klucz.pl
Czy do bloku warto dawać drzwi antywłamaniowe?
Koszmar nie do opisania !
Dobry klej do polipropylenu....