Atkins ?

1. Data: 2002-12-19 16:39:10

Temat: Atkins ?
Od: "Looki" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak widze ciagle Optymalni i Montignac-owcy, a czy ktos stosuje Atkinsa i z
jakim skutkiem ?

2. Data: 2002-12-19 18:03:53

Temat: Re: Atkins ?
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Looki" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> tak widze ciagle Optymalni i Montignac-owcy, a czy ktos stosuje Atkinsa i
> jakim skutkiem ?

Jeśli mogłabyś opisać o co chodzi w tej diecie dokładnie, albo podesłać
jakieś rozsądne linki, to ja chętnie poczytam :-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Czasami myślę, że Bóg tworząc człowieka,
przecenił nieco swoje zdolności (O. Wilde)

3. Data: 2002-12-19 20:49:35

Od: "Looki" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

eee to wy nieznacie atkinsa?! cos jak monti tylko lepsze :>

cosik ale bardzo malo na stronie mojej kolezanki :
http://www.biskupin.wroc.pl/~mago/4.htm

a wogole o przeroznych dietach :

4. Data: 2002-12-19 20:51:11

Od: "Looki" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> eee to wy nieznacie atkinsa?! cos jak monti tylko lepsze :>
>
> cosik ale bardzo malo na stronie mojej kolezanki :
> http://www.biskupin.wroc.pl/~mago/4.htm
>
> a wogole o przeroznych dietach :
******************
oj wyslalo mi sie za szybko :

- to wracajac do watku :

a wogole o przeroznych dietach :
http://www.biskupin.wroc.pl/~mago/diety.htm

tak pozatym najlepiej samemu uzyc wyszukareczki internetowej :>

looki

5. Data: 2002-12-19 21:10:29

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Looki" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> eee to wy nieznacie atkinsa?! cos jak monti tylko lepsze :>

O? A dlaczego lepsze?

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Mówią, że miłość umiera między dwojgiem ludzi.
To nieprawda, nie umiera. Opuszcza tylko człowieka.

6. Data: 2002-12-19 21:16:24

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Looki" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> eee to wy nieznacie atkinsa?! cos jak monti tylko lepsze :>

Przeczytałam to co proponuje dr A. No i jedno pytanie ciśnie mi się na usta.
Co po tej diecie? Schudnę i co dalej? Zaczynam "normalnie" jeść i za kilka
tygodni mam z powrotem te 5 kg albo i lepiej.
Metoda Montignaca - to nie dieta, to sposób na życie. On nikogo nie
okłamuje, że jak już schudniesz, to możesz jeść co chcesz. Zmieniasz sposób
żywienia na całe życie.
Problemem nie jest schudnąć, ale UTRZYMAĆ tę wagę.
Powiedz ,mi więc, co będzie jak już schudnę na tym Atkinsie odpowiednią
ilość kilogramów (oczywiście, zakładając, że się nie rozchoruję z powodu
niejedzenia warzyw i owoców). Jak mam jeść PO zakończeniu tej "cudownej"
diety? Przy okazji, czy pan Atkins, słyszał kiedyś o błonniku? ;-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Poczucie konieczności dokonania radykalnych zmian w koncepcji
jest odwrotnie proporcjonalne do odległości.

7. Data: 2002-12-19 21:23:28

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak pozatym najlepiej samemu uzyc wyszukareczki internetowej :>

Masz rację, użyję wyszukiwarki, bo na polecanej przez Ciebie stronie ciężko
znaleźć jakieś konkrety ;-> Nie mówiąc już o tym, że połowa linków nie
działa, no ale spis diet robi wrażenie ;->
Najbardziej podobał mi się opis diety 1000 kcl. Hyhy.

PS. Chyba cierpię na niedocukrzenie, bo coś złośliwa się strasznie zrobiłam
i upierdliwa.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Kłamią niewolnicy. Wolni ludzie mówią prawdę.
http://www.misiczka.republika.pl

8. Data: 2002-12-20 07:56:31

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Problemem nie jest schudnąć, ale UTRZYMAĆ tę wagę.

W diecie Atkinsa utrzymanie wagi reguluje się ilością zjadanych
węglowodanów. Jeżeli tyjesz, to należy zmniejszać węglowodany. Jeżeli
utrzymujesz wagę, to zostawiasz ilość.

> Powiedz ,mi więc, co będzie jak już schudnę na tym Atkinsie odpowiednią
> ilość kilogramów (oczywiście, zakładając, że się nie rozchoruję z powodu
> niejedzenia warzyw i owoców).

Źle doczytałaś. Na tej diecie je się warzywa i owoce, tak samo jak je się
też na opty.

Jak mam jeść PO zakończeniu tej "cudownej"
> diety?

Po co "zakańczać"?

Przy okazji, czy pan Atkins, słyszał kiedyś o błonniku? ;-)

Jako lekarz pewnie słyszał. Pewnie też zna wyniki badań 86 tys.
pielęgniarek. Badania te wykazały dodatnią korelację między ilością
zjadanego błonnika, a zachorowalnością na nowotwór jelita grubego.
Przekładając to na zwykły język: im więcej błonnika w diecie, tym większa
możliwość zachorowania na raka jelita grubego.

Pozdrawiam
Leszek

9. Data: 2002-12-20 09:11:04

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Przekładając to na zwykły język: im więcej błonnika w diecie, tym większa
> możliwość zachorowania na raka jelita grubego.

W ilu innych badaniach ta korelacja zostala potwierdzona?

10. Data: 2002-12-20 10:23:28

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> też na opty.

"Ponieważ dieta drastycznie ogranicza ilość spożywanych warzyw i owoców,
podczas jej stosowania należy przyjmować preparaty witaminowo - mineralne"
To jest cytat z tej http://www.biskupin.wroc.pl/~mago/4.htm stronki.

> [...]
> pielęgniarek. Badania te wykazały dodatnią korelację między ilością
> zjadanego błonnika, a zachorowalnością na nowotwór jelita grubego.

Z którego roku były te badania? I czy przeprowadzone one były w Polsce? I
gdzie mogę znaleźć coś WIARYGODNEGO na ten temat?

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Kto chce, szuka sposobów, kto nie chce, szuka powodów...
http://www.misiczka.republika.pl

MM a ryba po grecku
Moja teoria na temat gubienia kg na MM
Kakao