Atkins a Kwasniewski

1. Data: 2003-05-08 18:59:54

Temat: Atkins a Kwasniewski
Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

tak czytam o atkinsie na necie i troche mi sie jego dieta kojarzy z dieta optymalna,
tyle ze optymalna chyba jest
jeszcze bardziej radykalna...
a tak w ogole, co sadzicie o diecie atkinsa? nie jest lepsza niz MM?;) ktos stosowal?
dzieki za odpowiedzi
vs

--
"I chose not to choose life:
I chose something else."

2. Data: 2003-05-08 19:36:35

Temat: Re: Atkins a Kwasniewski
Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

vanilla_sky wrote:

> [...]
> radykalna... a tak w ogole, co sadzicie o diecie atkinsa? nie jest
> lepsza niz MM?;) ktos stosowal? dzieki za odpowiedzi

oj, wlasnie sie dowiedzialam, ze zmarlo sie biedaczkowi...
przepaszam, ze nie doczytalam
vs

--
"I chose not to choose life:
I chose something else."

3. Data: 2003-05-08 21:50:57

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> witam
>
> tak czytam o atkinsie na necie i troche mi sie jego dieta kojarzy z dieta
optymalna, tyle ze optymalna chyba jest
> jeszcze bardziej radykalna...

Bardziej konkretna. Atkins nie limituje białka, a tylko węglowodany. DO
limituje wszystkie podstawowe składniki: białka, tłuszcze i węglowodany.

Pozdrawiam
Leszek

4. Data: 2003-05-10 06:38:02

Od: "Szepan" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał
> DO limituje wszystkie podstawowe składniki: białka, tłuszcze i
węglowodany.

Chyba nie wszystkie, w swoich ksiazkach J Kwasniewski pisze ze tluszcz jest
niegraniczony i mozna go jesc tyle aby nie byc glodnym.

5. Data: 2003-05-10 15:10:31

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szepan" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
jest
> niegraniczony i mozna go jesc tyle aby nie byc glodnym.

Tłuszcz jest bardzo sycący i nie jesteś w stanie więcej go zjeść niż
potrzebujesz ;)))
Slawek

6. Data: 2003-05-12 11:13:33

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> niegraniczony i mozna go jesc tyle aby nie byc glodnym.

Dla osob zaawansowanych w diecie jest limitowany wlasnym uczuciem
glodu,ktorego na DO wlasciwie stosowanej nie ma.2 posilki dziennie,jakis
owoc wieczorem ,wiecej po prostu jesc sie nie da,bo nie ma uczucia glodu.A
jesli ktos chce sie odchudzic,to musi sobie limitowac tluszcz,tak by
proporcja B:T byla 1:2.
Wsluchanie sie we wlasny oraganizm przychodzi nie od razu.Czasem jest ochota
na slodycze i wtedy 1 kostka gorzkiej czekolady wystarcza,wiecej nie
zjem.....nie moge.Za slodka.Pozdrawiam Hafsa-kochajaca czekolade

IG w MM
internetowa grupa wsparcia
13 dniowa
co mam zrobic?