Atkins, bita śmietana i kawa bezkofeinowa :)

11. Data: 2004-02-12 18:46:28

Temat: Re: Atkins, bita śmietana i kawa bezkofeinowa :)
Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OT. Tolerancja;-) " <a...@g...pl>
^^^^^^^

Czy możesz nauczyć się wreszcie zmieniać temat, a nie pole From?

Plonk warrning.

Pozdrawiam,
Karola

12. Data: 2004-02-12 20:12:21

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Feb 2004 18:53:41 +0100, gapa <grazynka9@USUŃo2.pl> napisał:

> :))) ładne.... takie perpetum mobile ;)

Tylko trzeba przyjac, ze Bog jest Wszechmocny. Bo to, ze jest Dobry to
podstawa. Tylko jak podzielic ta Wszechmoc z Dobrocia?

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[zepsute HP-820:((]

13. Data: 2004-02-12 20:35:16

Od: "Magda" <madee@akwizytorom_dziekujemy_destrukcja.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <j...@s...net> napisał w wiadomości

> Idąc za Waszymi radami, zrobiłam dziś sobie kawę z bitą śmietaną. No
i samą
> bitą śmietanę też ;)

My żeśmy zrobili sobie dzisiaj antystresową uczte -
śmietanka+słodzik+troszke kakao- MNIAAAAAAAM!
mój mężuś (schudnięty 8kg i dalej leci) stwierdził że to mu może
słodkości zastapić. Pychota, mówię Wam. Jak kremik czekoladowy...
mniamuśne.

> Kawka (bezkofeinowa, osłodzona słodzikiem w
> tabletkach, przyozdobiona bitą smietaną ubitą ze słodzikiem w
proszku) jest
> przepyszna i w ogóle nie wyczuwam smaku słodzika, na co jestem
bardzo
> wrażliwa. Resztę śmietany zjadłam jako deser po sniadaniu :)

A powiedz mi jaką kawę bezkofeinową pijesz? Bo ja jakoś nie mogę się
przekonać do bezkofeinowej...

> To chyba dobry sposób na oszukanie chęci na słodkie. No, bo słodkie
> strasznie za mną od rana chodzi dziś... :)

No właśnie.... polecam bitą śmietanę z odrobiną kakao... (można dodać
do deserów na stronie Hafsy, jeżeli będzie dodawała deserki;))

> Miłego dnia !

I nawzajem;)

Pozdrawiam

Magda

14. Data: 2004-02-12 21:09:39

Temat: Re: OT.
Od: "annaklay " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska <ginger#isp,pl> napisał(a):

> Użytkownik "OT. Tolerancja;-) " <a...@g...pl>
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^

> Czy możesz nauczyć się wreszcie zmieniać temat, a nie pole From?

> Plonk warrning.

> Pozdrawiam,
> Karola

Karolina dla mnie bylo w temacie wiec po co mialam go zmieniac ?
Przykro mi ze mnie nie zrozumialas;-(
Jak sama widzisz chyba kazdy inaczej jednak pojmuje tolerancje.
Dzieki ci za ostrzezenie, ale sie sama juz plonkuje:-)
Pozd. anna;-)

15. Data: 2004-02-13 00:54:54

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 12 Feb 2004 14:59:09 +0100, na pl.misc.dieta, s(00)mal napisał(a):

> Jeju:) Brzmi ekstra. Ja to bym jeszcze do tej kawy wsypal mleka
> zageszczonego, albo w proszku to by bylo troszke slodsze:) Nawet bez
> slodzika.

Atkins zabrania mleka ;)

> Zrezygnowalem z kawy juz jakis czas temu, poniewaz czytalem, ze zle wpada
> ona na zdrowie, podnosi cisnienie itp. Czy bezkofeinowa jest zdrowa???

Pewnie nie !
A co teraz jest zdrowe ?! ;)

--
Eva Sheers

16. Data: 2004-02-13 01:01:17

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 12 Feb 2004 21:35:16 +0100, na pl.misc.dieta, Magda napisał(a):

> mój mężuś (schudnięty 8kg i dalej leci) stwierdził że to mu może
> słodkości zastapić. Pychota, mówię Wam. Jak kremik czekoladowy...
> mniamuśne.

Wypróbuje, wypróbuję... ;)

> A powiedz mi jaką kawę bezkofeinową pijesz? Bo ja jakoś nie mogę się
> przekonać do bezkofeinowej...

No, niestety, zaraz po kupieniu przesypuję kawę do słoiczka a opakowanie
wyrzucam. Nie pamiętam, jaka to kawa. Ale postaram się zobaczyć w sklepie i
napiszę :) Mnie ona bardzo smakuje, mimo, że i tak piję lurowatą, bo się
boję jej wpływu na mnie (wspominałam już, że potrafię sobie potężnie coś
zasugerować i później "umieram" :D)

> No właśnie.... polecam bitą śmietanę z odrobiną kakao... (można dodać
> do deserów na stronie Hafsy, jeżeli będzie dodawała deserki;))

O. Mniam, kiedy ranek będzie ?! Ale sobie zaszaleję ;)

PS
A miałam już dziś nie czytać newsów, miałam iść spać, wszak to już 2 nad
ranem ! Te newsy to jak węgle, takie nałogorodne ;)

--
Eva Sheers

17. Data: 2004-02-13 13:03:37

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Feb 2004 01:54:54 +0100, Evunia <j...@s...net>
napisał:

> Atkins zabrania mleka ;)

czemu?

> Pewnie nie !
> A co teraz jest zdrowe ?! ;)

tluszcz?;)

18. Data: 2004-02-14 07:18:23

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> napisał w wiadomości

> Tylko trzeba przyjac, ze Bog jest Wszechmocny.

To wtedy pozostaje aktualne pytanie: czy jest w stanie stworzyć taki kamień,
którego nie uniesie? :))))

Pozdrawiam
Leszek

19. Data: 2004-02-20 14:31:28

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

s(00)mal wrote:
> Tylko trzeba przyjac, ze Bog jest Wszechmocny. Bo to, ze jest Dobry to
> podstawa. Tylko jak podzielic ta Wszechmoc z Dobrocia?

Pogadaj z Judą :)

pozdrawiam Chaciur

20. Data: 2004-02-21 08:20:03

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Feb 2004 15:31:28 +0100, Chaciur <gchat@na_wp.pl> napisał:

> Pogadaj z Judą :)

On nie umie podzielic Dobroci z Wszechmoca:// Zreszta, doprowadzilem go do
skrajnej depresji:(

Az mi sie zal zrobilo:(

//--

Zawiodłeś mnie, młodzieńcze, a ponieważ nie ma na grupie
nikogo, kto choć w przyblizeniu jest tak samo szczery jak Ty,
to znak, że najwyższy czas zagrzebać się w liście. Amen.

--//

--
[...]

Re: 29 PEOPLE WANTED ...
Podyplomowe Studia Poradnictwa Dietetycznego
Atkins [flame warning]
Czy to jest DO?
jedna dieta dla miesozercy i nabialozercy