Atkins mi nie działa :(((

21. Data: 2004-02-09 10:41:42

Temat: Re: Atkins mi nie działa :(((
Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Evunia <j...@s...net> napisał(a):

> Hmmm. Dlaczego jakos mi się wydaje, że w pierwszej fazie nie ma mowy o
> bitej smietanie, choćby ze słodzikiem ???

Hafsa podaje na stronce, ze 100g mozna, to sobie dogadzam ;-)

..aaale wlasnie, posprawdzalam-mozarella-5 g wegli w 125 gr itd, no to sie
udalam-wegli za duzo jak nic :-(((

Pozdrawiam
Hania

22. Data: 2004-02-09 10:50:00

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 9 Feb 2004 10:46:09 +0100, na pl.misc.dieta, Hafsa napisał(a):

> Sadze,ze to nie o niskie cisnienie chodzi.Ja mam Baaaaaaardzo niskie, czasem
> zastaanwaim sie jak w ogole funkcjonuje i mimo,ze kawe lubie(
> zaznaczam-dobra kawe- to jednak po zwyklej zaparzanej fusiastej i mocnej
> reakcje moje sa takie, jak opisalam , moja siostra nie pije kawy w ogole, bo
> tez sie po niej trzesie, a cisnienei ma niskie...

Dałaś mi do myslenia. Hm.

--
Eva Sheers

23. Data: 2004-02-09 10:52:02

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 9 Feb 2004 10:41:42 +0000 (UTC), na pl.misc.dieta, Hania napisał(a):

> ..aaale wlasnie, posprawdzalam-mozarella-5 g wegli w 125 gr itd, no to sie
> udalam-wegli za duzo jak nic :-(((

Czyli jednak "A jednak !" :)
Musimy bardziej uważać, koleżanko w niedoli ;)

--
Eva Sheers

24. Data: 2004-02-09 10:58:49

Od: "Magda" <madee@akwizytorom_dziekujemy_destrukcja.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

Witam serdecznie,

tytulem wprowadzenia- jestesmy z mezem na atkinsie (tudziez na czyms
co atkinsa przypomina;) od miesiaca z kawalkiem. u mnie waga -6 u meza
chyba juz -8 kg(na jakis tydzien wszystko sie zatrzymalo i u mnie i u
meza. ale znow ruszyla- na szczescie;)).

> No wlasnie...jem "tylko" miesko, jaja, rybke, sery, warzywka, moze
tych
> warzywek i serka troche za duzo, no i sie dorwalam do smietany
30% -z dwa
> kubeczki w tydzien poszly.

Pare osob juz Ci odpowiedzialow kwestii warzywek i serka- nalezaloby
policzyc te wegle w tym co zjadalas. Jajka tez maja wegle, tez trzeba
je uwzglednic w liczeniu (1g na jajko, jak jesz duzo jajek to jednak
troche tych wegli sie zbiera). Smietana tez ma- tez trzeba ja
doliczac.

> Przyznaje bez bicia-wychleptalam dwie kawy
> kofeinowe i dwa lyki koli light na poczatku,

ja wypijam kubek (a czasem wiecej) kofeinowej kawy dziennie (ze
slodzikiem i smietanka 30% - mleko wyrzucilam;) mniam)
maz natomiast pije cole light codziennie prawie. A waga spada, wiec u
nas znaczenia nie ma ani kawa ani colka. Wydaje mi sie, ze u Ciebie
moglo byc za duzo warzywek i serkow.

> Boshe, no ale nie robmy mecyj,
> nie powinno to tak wplynac, nie?

ano nie powinno IMO:)

> A tu zero spadku wagi, nawet nie wiem, czy z
> pol kilo do gory nie poszlo (wazylam sie raz), ee tam, wytrzymam
jeszcze
> tydzien, ale jakos bez przekonania, a miala byc taka rewelka :((

sprobuj jeszcze raz policzyc wegle w tym co zjadalas, wydaje mi sie ze
moglo byc wiecej niz 20g na dzien.

> Hania bez normalnej kawy, to i zrzedzaca ;-))

wypij sobie normalna kawke i nie zrzedz;))

Pozdrawiam serdecznie i zycze wytrwalosci

Magda

25. Data: 2004-02-09 11:03:34

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Evunia <j...@s...net> napisał(a):

> Czyli jednak "A jednak !" :)
> Musimy bardziej uważać, koleżanko w niedoli ;)

no nie ma lekko, tu: http://atkins.com/food/index.html na dole po lewej
stronie jest carb counter, ale oni maja te jednostki pomigolone ;-)) znacie
moze jakis bardziej podobny do ludzi licznik wegli???

A i przepraszam za 3-krotne wyslanie posta powyzej-wysylam ze stronki :(

Hania z nadmiarem wegli przez zeszly tydzien , uuu

26. Data: 2004-02-09 11:14:04

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 9 Feb 2004 11:58:49 +0100, na pl.misc.dieta, Magda napisał(a):

> [...]
> chyba juz -8 kg(na jakis tydzien wszystko sie zatrzymalo i u mnie i u
> meza. ale znow ruszyla- na szczescie;)).

A mogłabyś jakoś w miarę szczegółowo przedstawić Wasz jadłospis z początków
diety, z fazy przygotowawczej ?

--
Eva Sheers

27. Data: 2004-02-09 11:15:44

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda <madee@akwizytorom_dziekujemy_destrukcja.com> napisał(a):

> Witam serdecznie,
wiitam :))

> [...]
> chyba juz -8 kg(na jakis tydzien wszystko sie zatrzymalo i u mnie i u
> meza. ale znow ruszyla- na szczescie;)).
gratulacje!!! takie wypowiedzi wprowadzaja wiare w czlowieka!

> Pare osob juz Ci odpowiedzialow kwestii warzywek i serka- nalezaloby
> policzyc te wegle w tym co zjadalas.
No :(
A Wy co jecie, tak, coby nie przytyc itepe, i zeby sie tym mnieskiem nie
znudzic (sorki, ale wciaz jakos we mnie siedzi przekonanie, ze jak sie objem
kotleciskami, to i tak przytyje)?

> ja wypijam kubek (a czasem wiecej) kofeinowej kawy dziennie (ze
> slodzikiem i smietanka 30% - mleko wyrzucilam;) mniam)
leze po kawe :))) i COLE TEZ PIJE??? toz dla takiego naloga jak ja to
nieziemska wiadomosc!

> wypij sobie normalna kawke i nie zrzedz;))
>
> Pozdrawiam serdecznie i zycze wytrwalosci

Kochani jestescie :)))

Hania

28. Data: 2004-02-09 11:17:04

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:

> [...]
> mocnej reakcje moje sa takie, jak opisalam , moja siostra nie pije
> kawy w ogole, bo tez sie po niej trzesie, a cisnienei ma niskie...

Ja jestem meteopatką (tak, wiem, takie coś ponoć nie istnieje :>) Raz mam
bardzo wysokie ciśnienie, innym razem bardzo niskie, ale bez kawy ani rusz.
Jak wstaje z łóżka rano to po drodze do łazienki nastawiam wodę na kawę, a w
drodze powrotnej parzę porannego "szatana" =] W innym wypadku od razu
wróciłabym do łóżka =] I najzabawniejsze jest to, że to autosugestia, bo
kiedyś wcisnęli mi bez mojej wiedzy kawę bezkofeinową i tak samo stawiała
mnie na nogi, jak 100% arabica =D

Pozdrawiam,
Karola

29. Data: 2004-02-09 11:35:08

Od: "Magda" <madee@akwizytorom_dziekujemy_destrukcja.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <j...@s...net> napisał w wiadomości

> A mogłabyś jakoś w miarę szczegółowo przedstawić Wasz jadłospis z
początków
> diety, z fazy przygotowawczej ?

Postaram sie, chociaz moze byc ciezko.

u meza wygladalo to mniej wiecej tak:
sniadanko:
jajecznica z 4 jajek na boczku, masle lub kielbasce; lub parowki
zapiekane z serem; lub wedzona rybka (pstrag, makrela, tołpyga,
tuńczyk) na spółkę ze mną, lub kawałek kiełbaski+pare plasterkow sera
żóltego z majonezem (nie jestem w stanie powiedzieć jak wagowo, bo nie
mieliśmy jeszcze wtedy wagi kuchennej, powiedzmy ze to bylo jakies
10cm kielbasy, sera moglo byc ze 25g)
II sniadanko: po pare plasterkow wedliny i sera zoltego
obiadokolacja- kawalek miesa smażonego/pieczonego (schab, poledwica
wieprzowa, piers z kurczaka, udko z kurczaka) zazwyczaj na oliwie z
oliwek (wielkosci ok. połowki piersi z kurczaka, wiec pewnie ze 200g)
, albo ryba smazona lub pieczona (losos, dorsz, pstrag, rybki wiecej
zjadamy niz mieska), do tego surowka z warzyw roznych (salata, ogorek,
pomidor, papryka z sosem vinaigrette ale bez cukru); albo salatka z
jajek, pora i sera żóltego z majonezem lub inne wariacje sałatkowe

u mnie:
sniadanie kawa ze smietanka
II (a wlasciwie pierwsze) sniadanie kawalek sera zoltego i kawalek
kielbaski; albo jajecznica z 2 jajek na boczku lub masle; albo 2 jajka
na miekko lub twardo z majonezem, albo parowka, albo rybka wedzona jak
u meza; albo kawalek
pasztetu (tak ze 100g), albo puszka tuńczyku w oleju, albo innej rybki
obiadokolacja jak u meza.

do tego bardzo duzo plynow, ja wypijam nawet do 4-5 litrow wody
dziennie- maz mniej ale nadrabia cola light;) Po zakonczeniu pierwszej
fazy wprowadzilismy orzeszki do chrupania. Zdarza nam sie wypic piwko
lub winko.
Dla naszych zachcianek na slodkie: bita smietanka, albokawalek
czekolady "light" 27,4gw na 80g;) do znalezienia na "zdrowej
zywnosci";))

Jak mi sie cos przypomni to jeszcze napisze;)
Mam nadzieje, ze troche pomoglam.

Pozdrawiam serdecznie

Magda

30. Data: 2004-02-09 11:38:40

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 9 Feb 2004 12:17:04 +0100, na pl.misc.dieta, Karolina Matuszewska
napisał(a):

> Ja jestem meteopatką (tak, wiem, takie coś ponoć nie istnieje :>) Raz mam
> bardzo wysokie ciśnienie

Jakie wartości tego cisnienia ?

> I najzabawniejsze jest to, że to autosugestia, bo
> kiedyś wcisnęli mi bez mojej wiedzy kawę bezkofeinową i tak samo stawiała
> mnie na nogi, jak 100% arabica =D

Niestety, u mnie nie tylko sugestia ale i autosugestia potrafi cuda czynić
:) Wiele razy już to przerabiałam, choć niekoniecznie w temacie kawy ;)
Szkoda tylko, że na ogół potrafię to wykorzystywać negatywnie, w drugą
stronę idzie trudniej ;)

--
Eva Sheers

smalec z cebulka
MM Fasola
Dieta metaboliczna - ciekawe [dosc dlugie :]
Odchudzanie
najlepsza pora na ćwiczenia??