Re: Atmosfera zastraszania w TK

41. Data: 2016-06-08 04:39:59

Temat: Re: Atmosfera zastraszania w TK
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

stevep pisze:

> Jak po twoim przykładzie widać tylko marksistowskiej.

Tylko taką znasz?

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

42. Data: 2016-06-08 04:41:32

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

43. Data: 2016-06-08 04:50:24

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 07 Jun 2016 22:36:06 +0200, u2 wrote:

> ot i cały kwi(a)tek wylazł ze swojej nory:)

skurwysynowpedofilowtepictrzeba

tylko tyle

44. Data: 2016-06-08 04:53:21

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 07 Jun 2016 19:16:11 +0200, u2 wrote:

> czyli ty się bawisz pedofilią ?:)

pirdolisz glupoty i zarty robisz niestosowne

pedofilie trza tepic na kazdym kroku

45. Data: 2016-06-08 09:47:15

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stevep" <s...@t...net> napisał w wiadomości
et.pl...
>Sam jesteś nie tylko debilem, ale i kretynem.

A pisze to pieprzykowski, tytan inteligencji
ROTFL!!!

--
Chiron

46. Data: 2016-06-08 13:21:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 08 Jun 2016 03:40:54 +0200, stevep napisał(a):

> Hmmm, naprawdę własne? A dziwnym trafem to na żywo pisowski przekaz dnia.

Odwrotnie, to PiS jest przekaźnikiem poglądów ludzi, którzy je (PiS)
wybrali. Ludzi tych jest dostatecznie dużo, aby to własnie PiS wygrał,
kończąc tym samym POwską sielankę we własnym matriksie.

47. Data: 2016-06-08 13:23:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Jun 2016 04:39:59 +0200, LeoTar napisał(a):

> Tylko taką znasz?

Jak mój post chwile temu - tęsknota za chomątem.

48. Data: 2016-06-08 18:08:19

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-08 o 04:53, andal pisze:

> pirdolisz glupoty i zarty robisz niestosowne
>
> pedofilie trza tepic na kazdym kroku

na kroku, czyli kroczu ?:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

49. Data: 2016-06-08 18:45:36

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-06-07 21:42, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Użytkownik "u2" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ś.p. Pinochet mawiał, że prawem są kule w magazynku. Sprawiedliwością-
> ta w lufie
> :-)

A śp. Lech na temat prawa i sprawiedliwości się wypowiadał?

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

50. Data: 2016-06-08 21:20:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 08 Jun 2016 18:45:36 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-06-07 21:42, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> A śp. Lech na temat prawa i sprawiedliwości się wypowiadał?

Już umarł? Eeee, niedawno wczasował się na Karaibach z kociakami
uwieszonymi u ramion :->
:->

Re: Atmosfera zastraszania w TKj/`pu
Stan umysłów c.d.
PIS to stan umysłu c.d.
Ciemna strona 500 plus. Pijaństwo i libacje
Jak widać nie tylko konie padają pod dobrą zmianą