Audiobooki

1. Data: 2006-02-12 20:48:45

Temat: Audiobooki
Od: "tomik" <t...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio chyba coraz popularniejsze sa audiobooki (wiadomo, kazdy ma juz mp3
playera). Czy korzystacie? Co mozecie polecic?

Pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2006-02-22 14:44:33

Temat: Re: Audiobooki
Od: "Katarzyna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z takich bajek korzystałam juz jako dziecko, były piękne i to z podziałem na
role, np. "Pchła Szachrajka". Oczywiście była to kropla w morzu potrzeb i
dobrze, że ktos wpadł na pomysł czytania "dużych " książek do odtworzenia na
kasetach czy płytach.
A tak na marginesie "aidiobooki" to nie ma takiego słowa w języku polskim
ani nawet innym jakimś ( to podobno grupa eukacyjna)

Katarzyna - nieznosząca obcych wtrętów.

3. Data: 2006-02-22 17:28:32

Od: "tomik" <t...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

> A tak na marginesie "aidiobooki" to nie ma takiego słowa w języku polskim
> ani nawet innym jakimś ( to podobno grupa eukacyjna)

Jakto nie ma
http://www.google.pl/search?hl=pl&hs=cbc&client=fire
fox-a&rls=org.mozilla:pl-PL:official&q=audiobooks&sp
ell=1 ?

:)

Milego dnia.

4. Data: 2006-02-23 11:18:02

Od: "Katarzyna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
A owszem, w POLSKIM nie ma .
Jest w angielskim słowo baaaardzo podobne ale brzmi ono audiobook lub
audiobooks w liczbie mnogiej o ile się nie mylę. Natomiast audioboki to co
to jest? boki jakiegoś zwierzęcia o nazwie audio czy cuś.:)
Katarzyna- walcząca nadal

5. Data: 2006-02-23 15:29:32

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Cześć
> A owszem, w POLSKIM nie ma .

Był czas, kiedy w polskim nie było takich słów, jak "weekend". Język żywy,
to taki, który się rozwija - również asymilując słowa obce. Dziś mamy
"audiobook" - za jakiś czas będzie to pewnie "audibuk". Podobnie "sauce"
stał się sosem, a "cock-tail" - koktailem.

Szukam informacji na temat Interwencji Środowiskowej .
egzamin klasyfikacyjny z geografi - LO - PYTANIA !!!
Zapracuj na internet
Zapracuj na internet
II EDYCJA KONKURSU MONETA AUREA WYSTARTOWALA!