Automatyczny wyłącznik elektryczny

1. Data: 2003-09-15 07:28:17

Temat: Automatyczny wyłącznik elektryczny
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że są takie gadżety montowane między gniazdem a wtykiem urządzenia,
które chcemy podłączyć do sieci, które same włączają i wyłączają
wspomniane
urządzenie o określonych przez nas godzinach.
Chciałbym wiedzieć, czy jest coś takiego, o równie łatwym montarzu, co
umozliwi mi włączanie urządzenia (konkretnie bojlera) w dwóch przedziałach
czasowych (np. w godzinach 00:00-6:00 i 12:00-14:00)?
Gdzie to można kupić i ile kosztuje (rząd wielkości)?
Z góry dziękuję za pomoc.
--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-09-15 07:37:03

Temat: Re: Automatyczny wyłącznik elektryczny
Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Seva" <a...@...sygnaturce> wrote in message
> [...]
> czasowych (np. w godzinach 00:00-6:00 i 12:00-14:00)?
> Gdzie to można kupić i ile kosztuje (rząd wielkości)?

Zwykly wyłącznik z programatorem - sam z takiego korzystalem. Wersja
najprostsza mechaniczna kosztuje od ok 30 zl wzwyz. Kupic mozesz zapewne w
kazdym sklepie z artykulami elektrycznymi, na pewno w hipermarketach
budowlanych na stoiskach z osprzetem elektrycznym. Wyglada toto mniej wiecej
tak:

http://www.elsett.com.pl/topica.html

Zaslav

1. Data: 2003-09-15 07:47:36

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Wołek <m...@l...pl> napisał(a) w wiadomości

> Zwykly wyłącznik z programatorem - sam z takiego korzystalem. Wersja
> najprostsza mechaniczna kosztuje od ok 30 zl wzwyz.

Dzięki. Właśnie o to mi chodzi. A można zaprogramować je tak, by włączały
się dwuktornie w ciągu doby?

1. Data: 2003-09-15 07:54:11

Od: "arTii" <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

!UWAGA! adres e-mail w nagłówku jest antyspamowy
Właściwy adres e-mail znajdziesz w stopce!

W news:Xns93F7635E27B70seva108@om.tat.sat, Seva nabazgrał(a):

> Dzięki. Właśnie o to mi chodzi. A można zaprogramować je tak, by włączały
> się dwuktornie w ciągu doby?

Elektroniczne z reguły maja ograniczenia ilości cykli (około 10)
Ale za to możesz je programować np. inaczej w dni powszednie, a inaczej
na niedziele i soboty (są tez mechaniczne tygodniowe ale wtedy ich
dokładność programowania~1godz)
Mechaniczne mają po prostu takie wihajsterki co 15 min. i po prostu
ustawiasz
nimi kiedy ma być włączony a kiedy wyłączony (możesz sobie zrobić że bojler
będzie Ci się włączał co 15 min na 15 min - bez sensu - ale można)

--
____________ artii(at)abc-service(dot)com(dot)pl -+- GG #14211
_ _ | . . ---+++ http://www.abc-service.com.pl +++---

1. Data: 2003-09-15 08:06:56

Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

maechaniczne to 14 zeta w castoramie [widziałem ostatnio]
elektroniczne na alegro ok.35 zeta
wersja na szyne TH35 to 120 mechaniczny 180 elektroniczny [no ale za
to siakies firmowe]
mechaniczne moga byc dobowe [jeden cykl dobawłą/wył co 15 minut ] lub
tygodniowe [jeden cykl tydzien włą/wył co 105 minut]
jak dla mnie to tylko elektroniczne
huck

mail:w...@p...pl
> |----[Moja strona] [Moje
aukcje]----|
> |--> http://www.seva.sotiko.pl http://www.kuvera.prv.pl
<--|

1. Data: 2003-09-15 08:57:40

Od: "Sebastian \(POCZTA - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "huck" <d...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> maechaniczne to 14 zeta w castoramie [widziałem ostatnio]

Czasami w promocji bywaja po 10zł. - kiedyś taki kupiłem na próbę i jak na
razie chodzi ok. 9 miesięcy prawie non-stop (czasami wyłaczam jak chcę
ręcznie posterować) i na razie działa bez zarzutu, a dziennie średnio
wykonuje ok. 10-20 cykli zał./wył.
Akurat do moich zastosowań elektroniczny się nie nadaje (jak podałem,
potrzebuję dużą ilość wł./wył. na dobę ...)

1. Data: 2003-09-15 10:29:03

Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebastian (POCZTA - e-mail)" <p...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:bk41b2$480$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> Akurat do moich zastosowań elektroniczny się nie nadaje (jak
podałem,
> potrzebuję dużą ilość wł./wył. na dobę ...)
moj elektroniczny ma do 99 właczen w jednym cyklu :) -moze byc dobowym

1. Data: 2003-09-15 12:58:14

Od: "Sebastian \(POCZTA - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moj elektroniczny ma do 99 właczen w jednym cyklu :) -moze byc dobowym

Potrafiłby wykonywać (jeżeli się zaprogramuje) np. następujące cykle :
- 9.00 zał.
- 9.02 wył.
- 9.10 zał.
- 9.12 wył.
jeżeli 99 cykli to mniej więcej tak do godz. ok. 17-tej, chodzi mi pokrótce
o cykle 2 min. załączony i np. 10 min. wyłączone przez kilka godzin
dziennie. Jeżeli to potrafi to podaj mi koniecznie co to jest za automat ?
(producent, ewentualnie też cena).

Pozdrawiam.

1. Data: 2003-09-15 14:30:18

Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> o cykle 2 min. załączony i np. 10 min. wyłączone przez kilka godzin
> dziennie. Jeżeli to potrafi to podaj mi koniecznie co to jest za
jak nie zapmone to sparwdze w chacie co to jest [mam to juz dosc
długo]
huck

1. Data: 2003-09-15 20:58:55

Od: Pan Prezydent Lepper <b...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Zanim kupisz taki zwykly programator zapoznaj się jaki maksymalny prąd
może przez niego płynąć. Programatory są pomyślane do sterowania
oświetleniem a nie bojlerami.

POZDR

Zdalne sterowanie przez telefon
wc zabudowane ??