Re: Ave wra żliwość ;)

1. Data: 2000-08-16 13:45:07

Temat: Re: Ave wra żliwość ;)
Od: m...@p...arena.pl (monika ziel) szukaj wiadomości tego autora

bary" <f...@k...net.pl>

> Bo napisałaś, że Cię to nie wkurza...
>
> Chyba sie nie zrozumielismy - mialam na mysli to ,ze mnie nie wkurza
gdy ktos jest wrazliwy... ale zdaje sie ,ze tobie o co innego
chodzilo..nic to -zdarza sie

>podprogowego ranienia się...

???? podprogowe ranienie sie??? czy to z literatury specjalistycznej?

inni też skoro chodzą by doznać
> emocji w
> kinach...

masz cos przeciwko emocyjkom na bialym ekranie??

Dla mnie jest milion sposobów by czuć się fantastycznie...

No to prosze choc o kilka..

> TO TY... i tylko ty... dlaczego zmuszasz więc innych tylko
> dlatego, że
> tobie się nie podobają...

Trudno zebym pisala w czyims imieniu- tak wiec oczywiscie -wyrazam MOJE
POGLADY ... JA i tylko JA..
a do czego to ja zmuszam innych??
moze nie podobac mi sie czyis poglad ,ale raczej nikomu tu nie pisalam
,ze mi sie nie podoba - z wyjatkiem Ani oczywiscie, ktora wynajela Cie
jako adwokata...

dlatego czemu miałbym co piąte słowo wrzucać chój?

sorry , ale to sie pisze przez "u" - tak sadze

> nie ulegaj tej paranoi... ;)

sadziesz ,ze ulegam?? po prostu twoj styl wypowiedzi bardzo mi
przypomina Anie... a poza tym z natury bywam nieufna.. trzeba ze mna
beczke soli..

no buzia :)

Monika

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-08-16 17:59:00

Od: "bary" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

monika ziel napisał(a) w wiadomości:
<3...@p...arena.pl>.
..

bary" <f...@k...net.pl>

>???? podprogowe ranienie sie??? czy to z literatury specjalistycznej?

Chodzi o klasyczną reakcję warunkową. Podprogowe to znaczy w chwili
pojawienia się bodźca warunkowego następuje wzrost reakcji emocjonalnej...
Czyli jeśli skojarzysz daną sytuację i pomyślisz w odpowiedni sposób to
poczujesz np. strach...
Tak jak w reklamach np. facet widząc kobietę naprowadza się na
skojarzenie pobudzające podprogowo jego zmysły. Z książek o warunkowaniu...
to chyba dobry jest Konorski, K. Zieliński...

>masz cos przeciwko emocyjkom na bialym ekranie??

Nie skąd te pytanie? ;)

>No to prosze choc o kilka..

Hmm... mam mówić co czuję? ;)
Czasem jak w bajce... czasem jak we śnie... Nie tego nie da się opisać ;)

Uczucia rozmarzające... delikatne... pachnące latem ;)
Ale to nie sprawia sytuacja lecz miejsce i zdarzenia okoliczne i natura
;)

Lasy... szum morza... ;)

>Trudno zebym pisala w czyims imieniu- tak wiec oczywiscie -wyrazam MOJE
>POGLADY ... JA i tylko JA..
>a do czego to ja zmuszam innych??

Nie ja mówie "ty" tak dla przykładu... Np. dlaczego ja mam kogoś
zmuszać... itp.

>sorry , ale to sie pisze przez "u" - tak sadze

Ja takie słowa rzadko wymawiam... już nie mówiąc o pisaniu ;)
A po za tym to nie ładnie się czepiać czyjejś pisowni! ;)

A dlaczego wstawiłaś tylko literkę... zamiast napisać cały wyraz? ;)
Naprawdę aż tak to na Ciebie działa?
Wiesz, że to ma związek z pruderyjnością... ;)
Kobieto nie przejmuj się takimi, rzeczami! Więcej łamania granic.. to
nie jest
nie estetyczne, wulgarne... To jest zmysłowe... ogniste... I nie mówie tu o
wyrazach ale o braku skrępowania w życiu seksualnym! ;)
A raczej podejściu do takich rzeczy tak by nie narzucać barier i
pruderii.
Gorszymy się z powodu wyrazów bo zostaliśmy uwarunkowani, że seks jest
bee...
A to nie tak... Chodzi o to by nie łączyć seksu z człowiekiem... Człowiek to
nie
przedmiot! Nie może stać się zabawką.. A takie traktowanie człowieka wiąże
się
z zachłannością... Słowa nic nie znaczą to tylko etykietki odwołujące się
do
doświadczeń...

Gdy mówię "Ty Kurwo"... co czujesz? Wielkie zażenowanie? Poniżenie
prawda?
Mieszane uczucia, ale też stosunek do seksu... i to uwarunkowane narzucenie
które odbierasz jako szacunek do samej siebie... Wstyd przed seksem... przed
nagością... przed...
Mieszane uczucia zamieniają się w coś co nazywasz obrazą... A za tym
stoi stek
doświadczeń!

Ok... teraz uspokajamy się to tylko słowa... to tylko próba... nie
obrażaj się ;)

>sadziesz ,ze ulegam?? po prostu twoj styl wypowiedzi bardzo mi
>przypomina Anie... a poza tym z natury bywam nieufna.. trzeba ze mna
>beczke soli..

Hm.. a gdzie mieszkasz? ;)
No dobra mam na imę Ania i mam piętnaście lat... Jeśli to Cię zadowala
możesz tak sobie myśleć... ;)

Po za tym, żaden facet chyba by w ten sposób nie pisał...
Inaczej byłbym cholernie zszokowany ;)
Więc albo nie znasz się na panach... albo na paniach ;)

Pisałem, że myślę, że Ania jest wrażliwa bo mnie troszkę
przypomina...

j...

---

"Kto napomnienie lubi, kocha mądrość,
Kto nagan nie znosi, jest głupi
Głupi uważa swą drogę za słuszną,
ale rozważny posłucha rady.
Głupi swój gniew objawia od razu,
roztropny ukryje obelgę."

<Prz 12, >

1. Data: 2000-08-17 15:13:57

Od: "Paker" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

bary <f...@k...net.pl> w artykule news:399ad687@news.vogel.pl pisze...

> monika ziel napisał(a) w wiadomości:
> <3...@p...arena.pl>.
..

> bary" <f...@k...net.pl>

> Chodzi o klasyczną reakcję warunkową. Podprogowe to znaczy w chwili
> pojawienia się bodźca warunkowego następuje wzrost reakcji emocjonalnej...

Totalny belkot spowodowany brakiem wiedzy rzeczowej.

> Czyli jeśli skojarzysz daną sytuację i pomyślisz w odpowiedni sposób to
> poczujesz np. strach...

Pomyslenie wcale nie jest konieczne. Pies pawlowa nie musial pomyslec "w
odpowiedni sposob" zeby na dzwiek dzwonka zaczac sie slinic.

> Tak jak w reklamach np. facet widząc kobietę naprowadza się na
> skojarzenie pobudzające podprogowo jego zmysły. Z książek o
warunkowaniu...
> to chyba dobry jest Konorski, K. Zieliński...

Dobry, dobry, ale trzeba rozumiec co sie czyta.

> Ja takie słowa rzadko wymawiam... już nie mówiąc o pisaniu ;)
> A po za tym to nie ładnie się czepiać czyjejś pisowni! ;)

Pisze sie "poza tym" ;)

> A to nie tak... Chodzi o to by nie łączyć seksu z człowiekiem... Człowiek
> nie
> przedmiot!

Ale zwierze, wiec seks trzeba z nim laczyc.

> z zachłannością... Słowa nic nie znaczą to tylko etykietki odwołujące się
> do
> doświadczeń...

Slowa jednak znacza, etykietki zreszta tez. Wynika to przeciez z ich
funkcji.

> Gdy mówię "Ty Kurwo"... co czujesz? Wielkie zażenowanie? Poniżenie
> prawda?

Jestes przeciez wielkim specem od warunkowania i nie wiesz, ze slowa tez
moga byc bodzcami warunkowymi?? Moga chociazby wyzwalac emocje, tak
pozytywne jak i negatywne.

> [...]
przed
> nagością... przed...
> Mieszane uczucia zamieniają się w coś co nazywasz obrazą... A za tym
A powyzsze to stek bzdur.

> j...

> [...]

Ortografia w cytacie na 5+, jak chcesz to potrafisz.

A. S.

1. Data: 2000-08-17 17:03:05

Od: "bary" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paker napisał(a) w wiadomości: ...

>Pomyslenie wcale nie jest konieczne. Pies pawlowa nie musial pomyslec "w
>odpowiedni sposob" zeby na dzwiek dzwonka zaczac sie slinic.

musiał... a zmusiło go do tego uwarunkowane kojarzenie...
Sorki ale nie wiem co ja tu mieszam?

>Ale zwierze, wiec seks trzeba z nim laczyc.

Opisałem w wątku Sex, a sex...

>Slowa jednak znacza, etykietki zreszta tez. Wynika to przeciez z ich
>funkcji.

A i znaczą tyle co ich funkcja, która bierze się z doświadczeń.

>Jestes przeciez wielkim specem od warunkowania i nie wiesz, ze slowa tez
>moga byc bodzcami warunkowymi?? Moga chociazby wyzwalac emocje, tak
>pozytywne jak i negatywne.

O tym właśnie piszę. ;)

Nie jestem rzadnym specem tylko człowieczkiem który ma głos... jakbym
miał tytuł to może i bym był specem i może by to mnie zmuszało do wstydu gdy
czegoś nie wiem.. a ja chce mnieć magistra ale w innej dziedzinie... Wiec
jeśli mnie poprawiasz to proszę mów jaśniej!
Chyba, że chcesz mnie biedaka zostawić w słotkiej nieświadomości ;)

> A powyzsze to stek bzdur.

Mówisz tak jak byś się obraził ;)
Stary wyrażaj się jaśniej, bo mi to nic nie mówi ;)

>Ortografia w cytacie na 5+, jak chcesz to potrafisz.
>
> A. S.

Cholera weś mnie mnie nie wkurzaj bo mam już kompleksy na tym punkcie!
I to chyba przez nie mam dysgrafię...

poszukuje profesjonalistow do tworzenia wyjatkowo potrzebnego serwisu.
Re: >Kuba daje czadu.... Ave wra żliwość ;)
Re: Jak traktować kobiety?
Klub A
Re: Uprzedzenie?