Avon Anew Alternative - opinie

1. Data: 2005-11-09 11:11:19

Temat: Avon Anew Alternative - opinie
Od: "AKS" <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Testowalam wczoraj na noc probke tego kremu -
super sie wchlonal i ladnie napial skore.
Macie juz jakies doswiadczenia z tym kremem?
Zalecany jest po 30 r.z.
A i skad taka rozbieznosc w cenie?
Na stronie:
http://avonkonsultant.bazarek.pl/kat.php/kid,5985/ap
,0

mam 2 rozne ceny?

Zastanawiam sie nad jakims kremem tego typu -
po 30-stce, przeciwzmarczkowy.. Dove i Oley na noc
sa dla mnie za "tluste" i slabo sie wchlaniaja.
Macie jakies sugestie? [moja cera: mieszana, bardziej tlusta
nic sucha].

--
Pozdrowienia,
AKS

1. Data: 2005-11-09 11:24:07

Temat: Re: Avon Anew Alternative - opinie
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Nov 2005 12:11:19 +0100, in pl.rec.uroda "AKS"
<o...@N...zag.pl> wrote in <dkslgt$37j$1@news.zigzag.pl>:

>Witajcie,
>Testowalam wczoraj na noc probke tego kremu -
>super sie wchlonal i ladnie napial skore.
>Macie juz jakies doswiadczenia z tym kremem?

http://torebka.kafeteria.pl/katalog.php?mode=view&id
=5188

>Zalecany jest po 30 r.z.

Albo wcześniej, jeśli skóra tego potrzebuje.

>A i skad taka rozbieznosc w cenie?
>Na stronie:
>http://avonkonsultant.bazarek.pl/kat.php/kid,5985/a
p,0

>mam 2 rozne ceny?

Spytaj u źródła, czyli właściciela strony.

> [...]
>sa dla mnie za "tluste" i slabo sie wchlaniaja.
>Macie jakies sugestie? [moja cera: mieszana, bardziej tlusta

Niezmiennie polecam Elixine Iwostinu, świetna seria, mimo że zapach
taki sobie.

--
pozdrawiam,
amg

1. Data: 2005-11-09 12:43:47

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AKS" <o...@N...zag.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie,
> Testowalam wczoraj na noc probke tego kremu -
> super sie wchlonal i ladnie napial skore.
> Macie juz jakies doswiadczenia z tym kremem?

Mnie nie bardzo odpowiadał. mam cerę mieszaną w strone przetłuszczajcej się,
po 30tce.
I bardzo się po nim błyszczałam. Dove i olay tez nie toleruję, bo i sie
skóra po nich tłuści mi niemiłosiernie i oglnie nie widziałam jakichś
efektów poza podrażnieniami. :>

> [...]
> sa dla mnie za "tluste" i slabo sie wchlaniaja.
> Macie jakies sugestie? [moja cera: mieszana, bardziej tlusta

Na noc cos odżywczego i mimo wszystko nawilżającego.
Od siebie mogę polecić z mniej więcej tej pólki cenowej Hydra Drops Lumene w
wersjach na dzień i na noc. W opisie niby jest, że do skóry suchej, ale z
jakiegoś tajemniczego powodu Hydra Drops na dzień nie powoduje błyszczenia
się nawet skóry mieszanej, a idzie sezon grzewczy i warto nawilżać,
nawilżać, nawilżać...
Świetny jest też dla cery mieszanej i tłustej (bo sie nie świeci!) radiant
vitamin C-energy tez Lumene, Teraz mam Vitamin - energy koktajl i niestety
nie jest tak fajny w użyciu - niby na dzień, faktycznie świetnie odżywia
skórę, ale błyszczy się i jest tłustawy, więc zużywam na noc i wrócę do
poprzednika.

Mam tez na oku z tej serii "Vitamin" lumene krem z retinolem na noc i
dwukolorowe "krople" do twarzy "energy- cocktail", jak ktoś używał to
chętnie posłucham opinii.

Bardzo dobrze spisywała mi sie kombinacja ActivC LRP na noc + na dzień
HydraphaseXL , a na to jakiś krem matujący, albo podkład z pudrowym
wykończeniem. Miło tez wspominam kremy z serii Rosarium i Extremal Dermiki

--
Edyta Czyż
// Jest tak wiele oryginałów i tak wiele słów // Zelazny

1. Data: 2005-11-09 12:45:08

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Nov 2005 13:47:36 +0100, in pl.rec.uroda "Sowa"
<m...@w...pl> wrote in <dksr59$68$1@inews.gazeta.pl>:

>Ania, bez urazy, ale jak Ty możesz być wiarygodna w wystawianiu opinii
>pozytywnej, albo i nie, dla kremów dla osób dość starszych od Ciebie
>przetestowawszy je na sobie?

A gdzieś tam napisałam, że na sobie?

1. Data: 2005-11-09 12:47:36

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Ania, bez urazy, ale jak Ty możesz być wiarygodna w wystawianiu opinii
pozytywnej, albo i nie, dla kremów dla osób dość starszych od Ciebie
Przecież to jakaś paranoja Sie robi.
Zakładając nawet dość katastroficznie, że Twoja skóra faktycznie z jakiegoś
powodu jest o dobre parę lat starsza biologicznie niż Ty sama, to i tak nie
ma większego sensu, bo chyba problem leży gdzie indziej niz w kremie na
twarz, raczej trzeba by iść sie przebadać bo to nie jest normalne.

No Przecież to jakąś paranojka się tworzy, dwudziestokilkulatka twierdzi, że
jej krem dla ponad trzydziestek pomaga/nie pomaga na zmarszczki (?!) więc
jest tez dobry dla osób faktycznie po trzydziestce. :/
Chyba że ów krem testowało więcej kobiet w tym także te po 30tce ze skóra
mieszaną w kierunku tłustej, ale to w takim razie powinno być jasno opisane
w recenzji - jaki wiek testerki , jaką ma cerę, i jak przy tym wypadł krem.

--
Edyta Czyż

1. Data: 2005-11-09 12:50:15

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>Ania, bez urazy, ale jak Ty możesz być wiarygodna w wystawianiu opinii
>pozytywnej, albo i nie, dla kremów dla osób dość starszych od Ciebie

A kto powiedział, że na sobie?

[poprzednią wiadomość usunęłam, wysłałam za wcześnie przez pomyłkę]

>No Przecież to jakąś paranojka się tworzy, dwudziestokilkulatka twierdzi, że
>jej krem dla ponad trzydziestek pomaga/nie pomaga na zmarszczki (?!) więc
>jest tez dobry dla osób faktycznie po trzydziestce. :/

Paranojka? To nie Ty miałaś jeszcze niedawno uczulenie na zdrobnienia?

> [...]
>w recenzji - jaki wiek testerki , jaką ma cerę, i jak przy tym wypadł krem.

W tej chwili trwają prace nad nową wersją silnika portalu. Zapewne
takie informacje będą się tam pojawiać w stosownych polach - był taki
plan.

1. Data: 2005-11-09 12:52:13

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-09 13:43:47 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Sowa* skreślił te oto słowa:

> Mam tez na oku z tej serii "Vitamin" lumene krem z retinolem na noc i
> dwukolorowe "krople" do twarzy "energy- cocktail", jak ktoś używał to
> chętnie posłucham opinii.

Jesli te "krople" to ten dwufazowy preparat to stwierdzam, że uzywałam go
latem, na noc pod krem. Głowne działanie takie, ze niesamowicie zmiękcza
skórę. IMO raczej nawilża, niż odzywia.
Niestandardowe działanie ma takie, że jak się nim potraktuje jakieś
podrażnienie, zadrapanie itp - to natychmiast łagodzi, i wszystko wraca do
normy w ekspresowym tempie. To działanie potwierdzone jest na jeszcze dwóch
osobach poza mną.
Niby preparat dobry, miło się stosuje, ale jakoś mnie nie kusi, żeby kupić
kolejne opakowanie. Resztkę trzymam własnie na wypadek jakiś podrażnień,
ale z regularnego stosowania wypadł.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

1. Data: 2005-11-09 13:18:20

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kto powiedział, że na sobie

A kto się podpisał pod recenzją, słowem nie wspominając, że kto inny
testował kosmetyk?
Recenzje tez kto inny pisał? Bo jak macie tam takie dziwaczne praktyki z
kosmetykami, ze kto inny testuje a kto inny słowa o tym nie wspominając
recenzję popisuje to cholera wie, kto właściwie ją pisał a kto podpisał tak
naprawdę. :>

> Paranojka? To nie Ty miałaś jeszcze niedawno uczulenie na zdrobnienia?

Na zdrobnienia? Na pewno nie.
Ale nie dziwi mnie że nie wiesz o co konkretnie chodzi z przyznawaniem
"złotej palmy bibziulkania". Na pewno nie o używanie zdrobnień. :-)

> W tej chwili trwają prace nad nową wersją silnika portalu. Zapewne
> takie informacje będą się tam pojawiać w stosownych polach - był taki
> plan.

No to do tego czasu, powinien się ukazywać choć cień sugestii na ten temat w
recenzji sygnowanej imieniem i nazwiskiem.

--
Edyta Czyż

1. Data: 2005-11-09 13:21:05

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kolejne opakowanie. Resztkę trzymam własnie na wypadek jakiś podrażnień,

O dzięki. To ja sobie jednak kupię. Najwyżej będzie robił za alantan w
milszej formie i coś czuję że tak jak podejrzewam , sprawdzi się na "twarz
gekona" jaka mi się robi bezpośrednio po basenie.

--
Edyta Czyż

1. Data: 2005-11-09 13:21:56

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Nov 2005 14:18:20 +0100, in pl.rec.uroda "Sowa"
<m...@w...pl> wrote in <dkssut$9a8$1@inews.gazeta.pl>:

>A kto się podpisał pod recenzją, słowem nie wspominając, że kto inny
>testował kosmetyk?

Ja.

> [...]
>recenzję popisuje to cholera wie, kto właściwie ją pisał a kto podpisał tak

Ha, ha. Dobrze, cokolwiek powiesz, nie ja pisałam, nie ja testowałam,
w ogóle nie widziałam kremu na oczy. Serio, Sowa, nie chce mi się z
Tobą kłócić ani próbować Ci wyjaśnić, że w dobrej wierze wrzuciłam tu
linka.

W zasadzie - już dobrą chwilę głównie czytam grupę, piszę coraz mniej.
Chyba czas, żebym przestała czytywać, bo niewiele z tego przychodzi.

Miłego dnia.

--
pozdrawiam,
amg