Avon Naturals - krem z miodem i mlekiem

1. Data: 2004-06-19 07:20:21

Temat: Avon Naturals - krem z miodem i mlekiem
Od: "K_a_s_i_a" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
nie używam często tego kremu (kupiłam go dawno i tak sobie leży w lodówce),
ale jak czuję, że mam wysuszoną buzię, to smaruję twarz przez kilka nocy. I
w czym problem? A no w tym, że jak się rano budzę, to mam wrażenie, że krem
jest cały czas na mojej skórze, jakby nie chciał wsiąknąć. Też macie takie
wrażenie?
Pozdrawiam, Kasia

1. Data: 2004-06-19 07:39:32

Temat: Re: Avon Naturals - krem z miodem i mlekiem
Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K_a_s_i_a" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
krem
> jest cały czas na mojej skórze, jakby nie chciał wsiąknąć. Też macie takie

U mnie się bardzo dobrze wchłania, po nałożeniu buzia jest matowa, a mam
mieszaną cerę. Nie wiem jak to się dzieje.
A jak go nakładasz? Najlepiej jest wklepywać krem.

1. Data: 2004-06-19 07:45:51

Od: "K_a_s_i_a" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie się bardzo dobrze wchłania,

Coś dziwnego tym razem... Posmarowałam buzię jakąś godzinę temu i wyobraź
sobie, że całość wsiąkła nawet nie wiem kiedy. Czegoś tu nie rozumiem.

> po nałożeniu buzia jest matowa, a mam
> mieszaną cerę. Nie wiem jak to się dzieje.
> A jak go nakładasz? Najlepiej jest wklepywać krem.

Nie wklepuję bo jakoś nie mam cierpliwości. Poprostu wsmarowuję. Ale po tym,
co odczułam 15 minut temu (że krem wsiąkł) to już nie wiem co myśleć:(
Pozdr., Kasia

1. Data: 2004-06-19 08:14:46

Od: "ZUZAnna" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>
mam wrażenie, że
> krem

Mam podobnie nie tylko po tym kremie ale też po niektórych innych-nawet
relkamujących się jako świetnie nawilżające :( No może i nawilżają, tylko co
z tego, jak rano po spojrzeniu do lusterka mam wrażenie, że patrzę na
latarnię morską :( Cóż za poświata :)
Pozdr.
ZUZAnna

1. Data: 2004-06-19 08:55:03

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tym,
> co odczułam 15 minut temu (że krem wsiąkł) to już nie wiem co myśleć:(

A może po prostu skóra przez noc się "tłuści" tak jak w ciągu dnia osobom z
cera tłusta czy mieszaną.

1. Data: 2004-06-19 09:59:40

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

K_a_s_i_a wrote:
> [...]
> budzę, to mam wrażenie, że krem jest cały czas na mojej skórze, jakby
> nie chciał wsiąknąć. Też macie takie wrażenie?

Tak. Ten krem musi być bardzo tłusty. Użyłam go kiedyś w zimie i wtedy ten
efekt braku wsiąkania był zbawienny. Jednak latem bym go nie polecała,
zresztą w goóle go nie polecam. ;-)

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-06-20 20:47:41

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

K_a_s_i_a napisał/a w news:cb0pet$krs$1@nemesis.news.tpi.pl:

> jak się rano budzę, to mam wrażenie, że krem
> jest cały czas na mojej skórze, jakby nie chciał wsiąknąć. Też
> macie takie wrażenie?

Też. Po wszystkich kremach Avonu, poza jednym jedynym wyjątkiem -
kremie z passiflorą. Sama w życiu bym nie kupiła, a tak dostałam
całkiem słuszny słoiczek do wypróbowania (dzięki Krusz!:)) i jestem
pod wielkim wrażeniem. Krem po nocy robi z twarzą cuda - nawilża,
natłuszcza, 'rozprasowuje', zmiękcza, koi. I to czyni krem za
śmieszną kwotę kilku złotych.

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-06-21 11:58:26

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mips napisał:

> [...]
> pod wielkim wrażeniem. Krem po nocy robi z twarzą cuda - nawilża,
> natłuszcza, 'rozprasowuje', zmiękcza, koi. I to czyni krem za

Bez przesady z tym słusznym słoiczkiem, wcale nie był taki słuszny :)
Ale krem jest miodny wielce. Na dzień nieco za tłusty, ale własnie na
noc sprawdza się znakomicie. I nie uczulił mnie, co jest w moim
przypadku ewenementem. Twarz po nim (rano znaczy się) wygląda naprawdę
ładnie :)
Przymierzam się do winogronowego, zobaczymy, co zacz.
Krusz.

1. Data: 2004-06-22 09:35:06

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał/a w news:cb6ime$a2v$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Przymierzam się do winogronowego, zobaczymy, co zacz.

To Ty już wykończyłaś ten z passiflorą??! Mój mały słoiczek jest
jeszcze do połowy wypełniony kremem, to Twój tym bardziej powinien
być prawie pełny ;)

mips

1. Data: 2004-06-22 11:13:47

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mips napisał:

> To Ty już wykończyłaś ten z passiflorą??!

A gdzie tam :))
To z chciwości. Jak to mówiła ISIA? Poproszę tabletki przeciw chciwości.
Tylko dużo, DUŻOOOOOOOOOOOOOOO :)

>Mój mały słoiczek jest
> jeszcze do połowy wypełniony kremem, to Twój tym bardziej powinien
> być prawie pełny ;)

No nie da się ukryć :)

Krusz.

bez pianki, ale z odrobiną lakieru - i co dalej?
Guinot - ktos uzywa?
jak nisko mozna upasc - podrobki kosmetyczne once again
Lakier do paznokci na spodniach - help!
Błagam pomozcie-jaka szamponetka