Avon - Senses - opinie

1. Data: 2004-10-13 12:09:15

Temat: Avon - Senses - opinie
Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Mam zamiar kupić płyn do kąpieli z serii senses. Które zapachy
wypróbowałyście i są warte polecenia ? Kusi mnie mandarynka...(nie lubię
mdlących).

pozdr
gagatka

1. Data: 2004-10-13 16:36:09

Temat: Re: Avon - Senses - opinie
Od: "Kasia Morganti" <k...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

ja uwielbiam zielony...
Kasia

1. Data: 2004-10-13 17:03:09

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

agatka wrote:
> [...]
> Mam zamiar kupić płyn do kąpieli z serii senses. Które zapachy
> wypróbowałyście i są warte polecenia ? Kusi mnie mandarynka...(nie

Mandarynkę polecam, bo jest świetna! Chyba najlepszy zapach z tej serii.

Ligeia

--
"Wielkie prawdy rodzą się z herezji."

George Bidwell
"Henryk VIII. Rubaszny Król Hal"

1. Data: 2004-10-13 18:32:12

Od: "Madie" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"agatka" <A...@i...com> wrote in message
> Hej,
> Mam zamiar kupić płyn do kąpieli z serii senses. Które zapachy
> wypróbowałyście i są warte polecenia ? Kusi mnie mandarynka...(nie lubię
> mdlących).

Zdecydowanie odradzam morski. Po prostu śmierdzi.

--

pozdrawiam Madie

1. Data: 2004-10-13 19:28:03

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Madie wrote:
> Zdecydowanie odradzam morski. Po prostu śmierdzi.

Może nie tyle co śmierdzi, co po prostu ma specyficzny zapach przywodzący na
myśl środki do odkażania toalety. :>

Ligeia

1. Data: 2004-10-13 19:49:35

Od: "petita" <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" napisał w wiadomości

> Może nie tyle co śmierdzi, co po prostu ma specyficzny zapach przywodzący
na
> myśl środki do odkażania toalety. :>

Dokładnie :( Od pierwszego "niucha" skazałam go na straty.
Natomiast mandarynkę polecam jak najbardziej.

petita

1. Data: 2004-10-13 20:22:21

Od: "Monika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam sie z opinia o mandarynce oczywiscie ta pozytywna opinia, mandarynka
jest najlepsza i polecam bardzo goraco, ciekawa uwagi jest tez lawenda.

1. Data: 2004-10-13 20:34:27

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

agatka wrote:
> Hej,
> Mam zamiar kupić płyn do kąpieli z serii senses. Które zapachy
> wypróbowałyście i są warte polecenia ? Kusi mnie mandarynka...(nie lubię
> mdlących).

Dostałam fioletowy żel pod prysznic i jakoś zapach mnie nie zachwycił,
jak zresztą większość avonowych -- siakiś taki syntetyczny... Za to
zdecydowanie wybija się wśród żeli trwałością tegoż zapachu, przyznam,
że nie trafiłam dotąd na żel, który po dokładnym spłukaniu z ciała
wieczorem pachnie intensywnie na skórze rano, a na szlafroku jeszcze ze
dwa dni. =]

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-10-13 21:00:24

Od: "lamia_" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam za soba sensem mandarynkowy i liliowy ( czy lawendowy..)

Tym pierwszym jestem zachwycona ja i moj chlopak ( podobno czuc bylo zapach
bardzo dlugo na skorze).
Tego drugiego nie polecam. Pachniał dla mnie, jak coś do mycia naczyń, jakoś
tak plastikowo. Od razu oddałam koledze ;) (jemu obojetne czym sie myje
wiec..).

Lamia_

1. Data: 2004-10-14 05:52:46

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-13 14:09,Użytkownik agatka ziewnął szeroko i rzekł:
> Hej,
> Mam zamiar kupić płyn do kąpieli z serii senses. Które zapachy
> wypróbowałyście i są warte polecenia ? Kusi mnie mandarynka...(nie lubię
> mdlących).

Płynów do kąpieli nie miałam, ale miałam żele i jeden balsam. Żel
zielony - fajny, żel fioletowy - chyba nie lubię lawendy :), ładny, ale
nie dla mnie. Czerwony - jak dla mnie to on bardzo przypomina żel pod
prysznic mojego męża. Jakiś taki męski zapach.
Miałam pomarańczowy balsam do ciała - w pierwszej chwili te "przyprawy"
biją po nozdrzach, ale potem się wszystko uspokaja i pozostaje zapach
cytrusów. Nawilża fajnie.
Jeśli nie lubisz mdlących zapachów, to weź tę mandarynę.

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

być może NTG, ale jest tu wiele Pań, które pomogą mi rozwiązać ten problem
Avon-szukam
czy pasuje?
nikewomen
[Avon] Kiedy nastepny katalog?