Avon - dlaczego taki modny?

1. Data: 2002-08-03 18:54:58

Temat: Avon - dlaczego taki modny?
Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Co sprawia, ze tyle osob uzywa kosmetyki z Avonu? Naprawde sa takie dobre?

Anetta

1. Data: 2002-08-03 19:39:56

Temat: Re: Avon - dlaczego taki modny?
Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc
>
> Co sprawia, ze tyle osob uzywa kosmetyki z Avonu? Naprawde sa takie dobre?

Eeee tam :) Dobrze rozreklamowane i latwo dostepne (przez konsultantki).
Przeczytaj watek na Wizazu
http://www.wizaz.pl/w-agora/view.php?bn=ogloszenia_k
osmetyczka&key=101833772
4&pattern=avon&pattern=avon

Co nie zmienia faktu, ze przymierzam sie do kupna tuszu do rzes Avonu,
uzywam wody toaletowej Sunny Skies i mialam kiedy cudnie pachnacy balsam
ananasowy (szkoda, ze juz go nie ma).

Wydaje mi sie, ze duzo osob zywi jakas sympatie do Avonu bo ich
siostry/przyjaciolki/kolezanki tudziez inne osoby z rodziny blizszej lub
dalszej sa konsultantkami i tak to jakos wychodzi :) Ja kiedys kupowalam
kosmetyki Oriflame tylko dlatego, ze siostra mojej przyjaciolki byla
dystrybutorka i mialam do nich dostep.

Moze sie myle - jesli tak to mnie poprawcie :)

K.

1. Data: 2002-08-03 20:24:24

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dystrybutorka i mialam do nich dostep.
>
> Moze sie myle - jesli tak to mnie poprawcie :)

I jeszcze przy okazji ze sa latwo dostepne to maja duzo promocji i sa
tanie... Niestety wedlug mnie ich jakosc ustepuje bardzo ich popularnosci...
Jeszcze nie zdazylo mi sie miec w miare dobrego kosmetyku z tej firmy...
Zapachy slabo sie trzymaja, lakiery odpryskuja, kremy sa kiepskie...
Na pewno latwiej sie sprzedaja niz kosmetyki w sklepach bo konsultantki
zarabiaja na ich sprzedazy w przeciwienstwie do ekspedientek , ktore maja
przewaznie stala pensje i nie chce im sie wysilac.
Jezeli zalezalo by mi na niskiej cenie kosmetyku to wybralabym duzo lepsze,
niedrogie, Polskie firmy...
Pozdrawiam
DominikaNM

1. Data: 2002-08-03 20:28:35

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anetta"
> Co sprawia, ze tyle osob uzywa kosmetyki z Avonu? Naprawde sa takie dobre?
Mają szeroką ofertę, ot tyle. I to o niczym specjalnym nie świadczy.
Ja dotychczas nie przywiązałam się do żadnej firmy(no..może poza
Lancome, którego cena sprawia że nie zawsze można go mieć), natomiast
przywiązuję się do konkretnych kosmetyków.

Lubię na przykład
dezodoranty bezzapachowe Lumene/Herbiny,
podkład Lasting preformance Max factor, tusz Grand curl Loreal,
płyn do higieny intymnej Lactacyd, seburegulator Dermiki itd..itd...
tak samo jak krem na noc, krem do skórek czy tonik matujący Avonu
i promocje, ceny czy marketing nie ma tu żadnego znaczenia, bo jak
na złość żadne konsultantki, katalogi, reklamy:
nic takiego mnie nie nawiedza i sama muszę za tym gonić:-)
Asia Słocka

1. Data: 2002-08-03 20:38:46

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jeszcze przy okazji ze sa latwo dostepne to maja duzo promocji i
sa
> tanie... Niestety wedlug mnie ich jakosc ustepuje bardzo ich
popularnosci...

he? tanie? moze te pare produktow w promocji jest tanie, ale reszta
nie zachowuje proporcji pomiedzy cena i jakoscia. nie mam im wiele do
zarzucenia, ale sakosmetyki dajace lepsze efekty za mniejsze
pieniadze.

1. Data: 2002-08-03 20:41:24

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> he? tanie? moze te pare produktow w promocji jest tanie,

Tanie w porownaniu do cen kosmetykow selektywnych...:-)))

>ale reszta
> nie zachowuje proporcji pomiedzy cena i jakoscia. nie mam im wiele do
> zarzucenia, ale sakosmetyki dajace lepsze efekty za mniejsze
> pieniadze.

Tu sie z Toba zgodze w 100% chociaz ja mam im wiele do zarzucenia...

Pozdrawiam
DominikaNM

1. Data: 2002-08-03 21:17:24

Od: "maksjanka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
popularnosci...
> Jeszcze nie zdazylo mi sie miec w miare dobrego kosmetyku z tej firmy...

puder sypki jest ok

> Zapachy slabo sie trzymaja, lakiery odpryskuja, kremy sa kiepskie...

a każdy tusz sie rozmywa

> Na pewno latwiej sie sprzedaja niz kosmetyki w sklepach bo konsultantki
> zarabiaja na ich sprzedazy w przeciwienstwie do ekspedientek

ale to ułatwia kupno-sprzedaż :))

Maksjanka

1. Data: 2002-08-04 00:50:28

Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anetta napisał(a):

> Co sprawia, ze tyle osob uzywa kosmetyki z Avonu?

Sa tansze od Oriflame, rozprowadzanego w podobny sposob (konsultantki)

I z tego co widze, wiecej jest konsultantek Avon'u niz Oriflame.

Niestety, jakosc Avonu pozostawia wiele do zyczenia...

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2002-08-04 11:20:36

Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "+Protz+" napisał w wiadomości
> Sa tansze od Oriflame, [...]
> Niestety, jakosc Avonu pozostawia wiele do zyczenia...

Jest wiele tańszych kosmetyków od Avonu, ciekawe czemu kobiety wolą Avon.
Czyżby lubiły byle co ;)

Ewa

1. Data: 2002-08-04 12:58:48

Od: "Mat" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ESka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jest wiele tańszych kosmetyków od Avonu, ciekawe czemu kobiety wolą Avon.
> Czyżby lubiły byle co ;)
>
> Ewa

Witam,
Nie wiem dlaczego kosmetyki Avonu to według Ciebie "byle co", ale oczywiście
każdy może mieć własne zdanie na temat produktów danej firmy.
Uważam osobiście, mimo że mogę być częściowo stronniczy ze względu na fakt,
iz jestem Doradcą Kosmetycznym Avonu, ale produkty Avonu mają naprawdę b.
dobrą jakość i są wyjątkowe, gdyż zawierają niespotykane innowacje na skalę
światową, o czym pewnie niewiele osób wie.
Dla przykładu podam, iż Avon jako pierwszy wynalazł i zastosował w kosmetyce
kwasy osowoce (AHA) - tak popularne w swoim czasie i to od Avonu tak wielkie
koncerny jak L'oreal, producenci marek selektywnych - Chanel, YSL, Biotherm,
Vichy zakupili w swoim czasie zgodę na użycie kwasów AHA w swoich
produktach.
DO innych wynalazków Avonu należą m.in. molekuły Parsol 1789- całkowicie
blokujący w 100% dostep promieni UVA i UVB oraz IR do skóry człowieka -
dopiero od tego roku inne firmy mogę korzystać po wykupieniu patentu od
Avonu w swoich kosmetykach.
Inny wynalazek to Komleks Odnowy Komórkowej (Rejuvi-cell Technology), który
zmienia w skórze rozwój komórek w taki sposób, iż komórki zaczynają się
rozmnażać i wyglądać jak w wieku młodzieńczym.
Do najnowszych osiągnięć Avonu nalezy opatentowany w tym roku Energizujący
Kompleks Komórkowy, dotleniający komórki skóry - nawet w skórze właściwej,
dzięki czemu do wszystkich partii skóry może docierać odpowiednia porcja
niezbędnych pierwiastków oraz wydalane są toksyny - kompels ten zawarty
będzie w kremie Avonu PURE O2, który od września powinien byc dostępny w
całej Polsce.

Oczywiście takich patentów i wynalazków jest o wiele więcej.

Dla ciekawości powiem, iż jesli chodzi o cenę to rzeczywiście na niektóre
produkty cena jest niska i mogłoby się to wydawać, iż nie odzwieciedla
jakosci produktu. Ale to nieprawda.
Przykład: na światowych targach kosmetycznych żel przeciw cellulitis zajął I
miejsce, wyprzedzając takie marki jak produkty Vichy i Chanel itp.
Zaznaczam, że pod uwagę brana była jakość, skład i działanie, a nie sprzedaż
i cena produktu. To chyba o czymś świadczy.
W Polsce Avon zajmuje I miejsce wśród wszystkich firm kosmetycznych (zarówno
polskich jak i zagranicznych) w takich dziedzinach jak:
- kosmetyka kolorowa - mamy 47% udzuał w rynku, ponas są ASTOR 23%, MAX
FACTOR 27%, C.CAROLL 22%, ORIFLAME 23%
- produkty do pielęgnacji cery (najlepiej sprzedajacym się kremem Avonu jest
krem Źródło Młodości) - wyprzedziliśmy takich potentatów jak Nivea(II
miejsce) i Eris (III miejsce)
- pielęgnacja do ciała - Avon I miejsce 30%, Nivea II miejsce 25%, DOVE III
miejsce 10%
- włosy - AVON III miejsce (18%), przed nami: L'oreal (22%), P. PRO V (21%),
po nas m.in. Timotei (17%), Dove, Palmolive itd.

Nadmienic nalezy iż co roku w Polsce Avon zdobywa I miejsce w konkursie
Oskary Kosmetyków oraz nominacje i nagrody w konkursie Doskonałosć Roku.
Oprócz tego na całym świecie przyznawane są nagrody dla produktów Avonu.

Kosmetyki Avonu produkowane są m.in. w Polsce (co dodatkowo wpływa na ich
cenę) w najnowocześniejszej fabryce kosmetyków na świecie w Garwolinie -
naprawdę polecam zobaczenie w miarę możliwości tego jak idzie produkcja i w
jak sterylnych warunkach produkowane są kosmetyki.

Jedna z najważniejszych rzeczy, które Avon robi dla kobiet na całym świecie
jest WIELKA KAMPANIA ŻYCIA - AVON KONTRA RAK PIERSI. Niestety niewiele jest
firm, która tak jak Avon popularyzują i rzeczowo wspierają zdrowie kobiet i
dzieci w tak dużej postaci.

To tylko niewielka, mikroskopijna część informacji o Avonie, które powinny
przekonać pewne osoby, iż produkty Avonu jak i sama firma - warte są uwadze.
Pamiętajcie Drodzy Grupowicze, że same dobre produkty nie wystarczą - musi
być też ich odpowiedni dobór, przez odpowiednio przeszkolone Konultantki,
Doradców itp. osoby, bo źle dobrany produkt wywoła więcej złego niz dobrego
i później dużo osób mówi, że firma jest zła, a według mnie należałałoby
powiedzieć - a moze był źle dobrany produkt ?

Przepraszam za tak obszerny tekst - mam nadzieję, że choc trochę ciekawy.

W razie pytań dotyczących Avonu i nie tylko, problemów skórnych itp. proszę
pisać do mnie.

Pozdrawiam,

Mateusz
Doradca Kosmetyczny Avon