Avon- krem koloryzujacy

1. Data: 2003-06-05 11:42:05

Temat: Avon- krem koloryzujacy
Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sadzicie o tym kremie? Zamowilam juz co prawda, ale jeszcze nie
dostalam. Nadaje sie na lato do mieszanej cery?
Pozdr,
Szwedka

1. Data: 2003-06-05 12:21:17

Temat: Re: Avon- krem koloryzujacy
Od: "kruszynia" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> napisał w wiadomości
> Co sadzicie o tym kremie? Zamowilam juz co prawda, ale jeszcze nie
> dostalam. Nadaje sie na lato do mieszanej cery?

Mialam kiedys, ale odsprzedlama kolezance - jesli masz ladna cere, bez
widocznych problemow, to jak najbardziej, mi niestety nie odpowiadal, bo
kiepsko kryl przebarwienia skorne. :(

pozdrawiam
kruszynia (nie Kruszyna ani Kruszynka) :))

1. Data: 2003-06-05 12:29:06

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szwedka wrote:
> Co sadzicie o tym kremie? Zamowilam juz co prawda, ale jeszcze nie
> dostalam. Nadaje sie na lato do mieszanej cery?

Ja go lubie, chociaz IMHO zbyt malo nawilza suche policzki, wiec
najpierw traktuje je nawilzajacym, a potem po calosci tym.
Taki lekki podklad wyrownujacy koloryt.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-06-05 12:54:31

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kruszynia" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> Mialam kiedys, ale odsprzedlama kolezance - jesli masz ladna cere, bez
> widocznych problemow, to jak najbardziej, mi niestety nie odpowiadal, bo
> kiepsko kryl przebarwienia skorne. :(

Zgadzam sie z przedmowca :) Dla mojej tlustej cery zdecydowanie sie nie
nadawal. Splywal ze mnie :(
Jelsi ktos ma ladna cere, nietlusta, to czemu nie, ale dla mnie byl fatalny
:(

> kruszynia (nie Kruszyna ani Kruszynka) :))

A juz myslalam, ze to ja :) ach, te upaly :))
Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-06-05 13:52:10

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> wrote:

> Jelsi ktos ma ladna cere, nietlusta, to czemu nie, ale dla mnie
> byl fatalny

Kruszynko, pozwól, że zapytam - masz cerę tłustą tak bardzo bardzo;)
czy po prostu przetłuszczającą się?

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-06-05 13:57:46

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kruszynko, pozwól, że zapytam - masz cerę tłustą tak bardzo bardzo;)
> czy po prostu przetłuszczającą się?
Ciezko to okreslic. Byla tlusta bardzo, bardzo bardzo, fatalnie wrecz, ale
teraz za spawa komputera, pigulek i ekhm, ekhm zblizania sie nieuchronnego
do trzydziestki [bawienie sie sandalami i oczeta w dol] zrobila sie taka
tlusto-sucha. Swieci sie strasznie, ale stala sie jakas ciensza, wiotka :(

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-06-06 18:17:47

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wrecz, ale teraz [ciach] zrobila sie taka tlusto-sucha. Swieci
> sie strasznie, ale stala sie jakas ciensza, wiotka :(

No właśnie. Ja mam tłustą sezonowo. Zwłaszcza latem mam problem z
kremami, podkładami etc. Wszystko się na mnie warzy:( I żeby tego było
mało, jestem wybitnie podatna na alergie:((
Avonowego kremu koloryzującego nie używałam, ale podkłady tejże firmy
okazały się beznadziejne, więc pewnie ten krem nie jest lepszy:\

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-06-09 07:05:53

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl

napisał w wiadomości
2...
> [...]
> Avonowego kremu koloryzującego nie używałam, ale podkłady tejże firmy
> okazały się beznadziejne, więc pewnie ten krem nie jest lepszy:\

Ja z podkladdow uzywalam aksamitny (taki wzyczajny) i jeden taki w kompakcie
(horror), a no i jeszcze w sztyfcie, kiedy jeszcze byly w ofercie, tylko
szkoda, ze kupilam za ciemny. Oddalam przyszlej tesciowej. Krem koloryzujacy
natomiast uzywalam latem, zastosowalam kilka razy i stwierdzilam, ze nie ma
sensu. Czulam, jakby ze mnie sciekal :(

Kruszynka
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-06-09 12:10:03

Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Avonowego kremu koloryzującego nie używałam, ale podkłady tejże firmy
> okazały się beznadziejne, więc pewnie ten krem nie jest lepszy:\

A ja uzywam podkladu Perfect Wear i dla mojej mocno przetluszczającej sie tu
i owdzie skory jest bardzo dobry. A jeszcze jak posmaruje sie baza pod
makijaz Sephory to jest super. Podklad slicznie sie rozprowadza i buzka
zmatowiona i ladnie wyglada caly dzien (badz cala noc jak sie czlowiek bawi
na weselu, co wlasnie w sobote przerabialam).
Pozdrawiam
Joasia

[OT] Odchudzanie - regeneracja
pytanie - Avon