Avon, kupowanie

1. Data: 2002-08-03 14:25:53

Temat: Avon, kupowanie
Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ochotę regularnie zaopatrywać się w ich kosmetyki, tylko..
jak znaleźć konsultantkę? Co prawda czasem można przypadkowo
natrafić na kogoś w hipermarkecie lub jakimś punkcie miasta,
ale mnie marzy się ktoś taki jakiego miałam przed przeprowadzką,
moja konsultantka przychodziła do mnie z nowym katalogiem
a potem przynosiła zamówiony towar w umówionym przez telefon terminie.
Czy w dużych miastach też się to praktykuje? Jak znaleźć takiego?
A może da się gdzieś kupować w konkretnym punkcie (może nawet
przyjmują karty kredytowe?), czy te sklepy są tylko dla konsultantek?
Asia Słocka, Kraków

1. Data: 2002-08-03 15:07:34

Temat: Re: Avon, kupowanie
Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A może da się gdzieś kupować w konkretnym punkcie (może nawet
> przyjmują karty kredytowe?), czy te sklepy są tylko dla konsultantek?

Konsultantek Avonu jest mnostwo - popytaj znajome, sasiadki. Te sklepy o
ktorych piszesz sa o ile wiem tylko dla konsultantek ale przeciez
ostatecznie sama mozesz nia zostac jesli zechcesz :)

A tak przy okazji to chcialabym zapytac czy ktos cos wie na temat
*wszechstronnego tuszu do rzes* Avonu? Sa teraz w promocji i zastanawiam sie
czy go nie kupic ale nie wiem czy warto... (siostra mojego chlopaka jest
konsultantka Avonu, ale przez 2 lata nic u niej jeszcze nie kupowalam :))

K.

1. Data: 2002-08-03 15:08:57

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaśka" <
> Konsultantek Avonu jest mnostwo - popytaj znajome, sasiadki.
Nie mam takich:-) Dlatego pytam znajomych stąd:-)

> Te sklepy o
> ktorych piszesz sa o ile wiem tylko dla konsultantek ale przeciez
> ostatecznie sama mozesz nia zostac jesli zechcesz :)
Miałam tak z Oriflamem, nigdy więcej.
Asia Słocka, Kraków

1. Data: 2002-08-03 15:20:39

Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miałam tak z Oriflamem, nigdy więcej.

To moze po prostu zglos sie do takiego centrum obslugi konsultantek (to
chyba sie tak nazywa) i popros o skontaktowanie Cie z jakas konsultantka.

K.

1. Data: 2002-08-03 15:21:09

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaśka"
> To moze po prostu zglos sie do takiego centrum obslugi konsultantek (to
> chyba sie tak nazywa) i popros o skontaktowanie Cie z jakas konsultantka.

Czy ktos wie gdzie coś takiego jest w Krakowie?
Asia Słocka

1. Data: 2002-08-03 15:57:27

Od: "Anka P." <j...@t...linux.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos wie gdzie coś takiego jest w Krakowie?

przy ul. Lubicz 25 w budynku NAFTY na 2 lub 4 pietrze, nie pamietam
dokladnie bo sie przeprowadzali z jednego na drugie, ale nie pamietam w
ktorym kierunku
telefon na centrale w budynku jest bodajze 619 79 00, ale za to glowy
nie dam ;-))
pozdrowienia

Anka

ps
witam wszystkich na grupie

1. Data: 2002-08-03 16:43:30

Od: "Csirke" <c...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| konsultantka Avonu, ale przez 2 lata nic u niej jeszcze nie kupowalam :))

Witam

Ja jestem z niego bardzo zadowolona. Nie sklejal mi rzes, nie obsypywal sie,
nie rozmazywal (no raz, ale wtedy straaaasznie lalo, a ja szlam bez
parasolki - i tez tylko troszeczke). I jeszcze - co uwazam za wazne - ma
dobra szczoteczke, ktora nie powoduje nabierania zbyt duzej ilosci tuszu na
raz.
Zreszta - kupujac go niczym nie ryzykujesz. W koncu przez bodajze 3 miesiace
od daty zakupu mozesz go zwrocic konsultantce i otrzymac zwrot pelnych
kosztow.

Pozdrawiam
Csirke

1. Data: 2002-08-03 17:27:16

Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Slocka" napisała w wiadomości
> Mam ochotę regularnie zaopatrywać się w ich kosmetyki, tylko..
> jak znaleźć konsultantkę?

Miałam taki problem jakiś czas temu. Po prostu zadzwoniłam na infolinię
avonu - 0 801 353 303, a oni przysłali do mnie konsultantkę.
A żeby zostać konsultantką w Avonie trzeba dużo mniej niż w Oriflame. W
sklepie może kupować chyba każda aktywna konsultantka odpowiednio taniej niż
w katalogu, a składanie zamówień drogą tradycyjną nie jest uciążliwe -
poznaj zasady zanim zrezygnujesz. Na tej zasadzie u mnie w mieście są prawie
same konsultantki :), bo nie opłaca się zamawiać u kogoś skoro można tak
łatwo i _tanio_ zamówić samemu.

Pozdrawiam,
Ewa

1. Data: 2002-08-04 10:28:14

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 3 Aug 2002 16:25:53 +0200, Asia Slocka <a...@p...onet.pl> wrote:
[...]

chyba najlatwiej trafic na konsultantke w pracy. do tego najlepsza jest duza
firma z duza liczba pracujacych kobiet, na pewno znajda sie wsrod nich
konsultantki wszystkiego, czego sobie zyczysz :)

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-08-05 15:34:47

Od: GosiaH <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2002-08-03 17:57, Użytkownik Anka P. napisał:

> [...]
> ktorym kierunku
> telefon na centrale w budynku jest bodajze 619 79 00, ale za to glowy

Pewnie i tak ktoś odpowie zanim ja to wyślę, ale ;-)
jest takie BeautyCentre przy ul.Krupniczej 21 (nie sposób przegapić)
możesz tam kupować sama jak zostajesz coś-tam-coś-tam na własne potrzeby
(za nic nie pamiętam)
masz wtedy jeszcze jakąś zniżkę (chyba ze 20%)
Jak jesteś zdecydowana to warto. A, i są promocje dzięki którym nie
płacisz nic przy wpisie.

--
Pozdrawiam z Krakowa GosiaH

Re: druga broda