Avon w Warszawie

1. Data: 2003-07-01 15:21:30

Temat: Avon w Warszawie
Od: fabio <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

czy w Warszawie mozna gdzies normalnie kupic kosmetyki Avon? Bez
koniecznosci czekania na realizacje zamowienia?

..:: fabio

1. Data: 2003-07-01 15:33:30

Temat: Re: Avon w Warszawie
Od: "soledad" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"fabio" napisał:
czy w Warszawie mozna gdzies normalnie kupic kosmetyki Avon? Bez
koniecznosci czekania na realizacje zamowienia?

Normalnie mozna je kupic w sklepie Avonu (Centrum Obslugi Konsultantek), ale
moze to zrobic tylko konsultantka. Dlatego tak czy siak trzeba sie do niej
zwrocic. Chyba ze w jakis miejsach w stylu plac, albo cos takiego ...

--
.... soledad ....

1. Data: 2003-07-01 15:58:24

Od: "darek" <d...@z...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moze to zrobic tylko konsultantka. Dlatego tak czy siak trzeba sie do niej
> zwrocic. Chyba ze w jakis miejsach w stylu plac, albo cos takiego ...

Można np. u kobiety na Rondzie Wiatraczna, stoi zawsze po 15, oraz na
stadionie, na koronie, kilka metrów lewo od wejścia z Ronda Waszyngtona. A i
na hali pod pałacem, ale nie pamiętam dokładnie w którym sektorze.
Pozdrawiam Magda.

1. Data: 2003-07-01 18:53:57

Od: "Karolina" <k...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

W hali pod palacem, ale nie w tej nowej tylko w ktorejs z tych starych
(chyba pierwszej od strony Al. Jerozolimskich) tam sa takie dobudowane
niedawno plastykowe pawilony i w jednym z nich jest wszystko z Avonu i
Oriflame - ceny katalogowe.

Pozdrawiam,
Karolina

--
przy odpowiadaniu usuń 'nospam' z mojego adresu :)

1. Data: 2003-07-03 19:19:07

Od: kociak_snajpera <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

fabio wrote:
> Witajcie,
>
> czy w Warszawie mozna gdzies normalnie kupic kosmetyki Avon? Bez
> koniecznosci czekania na realizacje zamowienia?
>
> ..:: fabio

Mozna poprosic konsultantke o 'szybka' realizacje zamowienia.
Pozdrawiam,
KociaK ^^-~

1. Data: 2003-07-04 15:10:07

Od: "Bozenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozna poprosic konsultantke o 'szybka' realizacje zamowienia.
> Pozdrawiam,
> KociaK ^^-~

W ostatecznosci zawsze mozna pojechac na Slowicza i poprosic pierwsza z
brzegu osobe, kupujaca cos, aby na jej karte poszly tez naszy zakupy. Pani
(a moze Pan) nawet sie ucieszy, bo wzrosnie jej obrot, od ktorego sa liczone
procenty znizkowe ;-)

Bozenka :-)

krem zmniejszajacy pory
Zapytanie??