Awaryjne lądowanie

31. Data: 2003-12-08 07:52:19

Temat: Re: Awaryjne lądowanie
Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-12-08 07:28, Użytkownik algraf napisał:

> - a oni wiesz co zrobia ? sprawdza ile ludzi wyslalo do nich listy, wyciagna
> srednia (np.znaczek kostuje 3,5 zl * 3 miliony ON), a wiec skoro stac nas na
> znaczki - to rzad zabierze kazdemu po 3,5 zl i ma 14 milionow na nowy
> helikopter dla millera i nowy samolot dla hausnera :-)
>
> pozdrawiam serdecznie
> Arek

Witaj Arku

Ja też myślę że skończy się tylko na poklepaniu po ramieniu braci ON
i przypomnieniu w chwili gdy to będzie wygodne że Pan Premier przez
chwilę zetknął się z niemocą. Pisanie cóż daje efekty ale w momencie
kiedy adresat chce słuchać argumentów, a chce ich słuchać wtedy kiedy
przynoszą mu choćby teoretyczne korzyści. W tym przypadku nie wiedzę
takich możliwości.

Arek tak... wiesz w Tej Łodzi to strasznie zdzierają na znaczkach.
3,50zł za znaczek. No wiesz ja pisze listy po 20 stron a4 i mieszcze sie
w 1,80 ewentualnie 2zł jak wysyłam Priorytetem ale 3, 50 zdzierstwo
zmień pocztę i to jak najszybciej ;-)

--
Piotr

32. Data: 2003-12-08 17:51:13

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Piotr napisal:

> [...]
>3,50zł za znaczek. No wiesz ja pisze listy po 20 stron a4 i mieszcze sie
>w 1,80 ewentualnie 2zł jak wysyłam Priorytetem ale 3, 50 zdzierstwo

Zadne zdzierstwo !

Jak rozumiem nie wysylasz tego listu "do cioci" :-) ale do urzedu, wiec ja
zawsze wysylam poleconym zeby miec potwierdzenie. Teraz to nawet juz powyzej
3.50 zl ! czy to zdzierstwo? no... z pewnoscia - tak!
poczte to jak z TPsa,... ciezko zmienic:-)

pozdrawiam
Arek

33. Data: 2003-12-08 19:56:36

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-12-08 18:51, Użytkownik algraf napisał:

> [...]
> 3.50 zl ! czy to zdzierstwo? no... z pewnoscia - tak!
> poczte to jak z TPsa,... ciezko zmienic:-)
witaj

No tak zapomniałem o tym ze nie tylko do cioci się pisuje :-) choć do
kuzynki zdecydowanie przyjemniej niż do urzedu i taniej

--
Piotr

34. Data: 2003-12-09 10:01:17

Od: "Krzysiek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zgadzam się z przedmówcą w całej rozciągłości
ten kraj jest moralnie i ekonomicznie skończony...

35. Data: 2003-12-10 12:07:02

Od: "Michał" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

niestety taka jest polska koleś to nie usa czy lepiej kanada
Użytkownik "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> napisał w
wiadomości news:bqq973$ldt$1@nemesis.news.tpi.pl...

36. Data: 2003-12-10 18:47:04

Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl> napisał w wiadomości
.

| - a oni wiesz co zrobia ? sprawdza ile ludzi wyslalo do nich listy,
wyciagna
| srednia (np.znaczek kostuje 3,5 zl * 3 miliony ON

taniej wychodzi e-mail.

37. Data: 2003-12-11 06:13:42

Temat: A moze jednak e-mail ? (byloRe: Awaryjne lądowanie)
Od: SaSo <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

dobre rano !

piszesz mkarwan:

> taniej wychodzi e-mail.

Jasne ! - tym bardziej ze na SaSo od dawien dawna mamy gotowy
tekst ( http://samisobie.clan.pl/GER/onger.htm )

Tu szczegolne uklony (i specyficzny uklad palcow w gescie "pytan i
odpowiedzi do Ciebie" ) w strone tego co te stronke sobie kiedys
ukradl (choc nadaremny byl to trud bo bez braku intelektualnego
zaangazownia - no coz bycie wolnym powoduje takowa konstrukcje) a
ostatnio wykazuje sie wzmozona aktywnoscia w materii prawo autorskie
i prawa pokrewne, do tego wielce zagubionego w temacie "who is who"
:->

Prezydent Niemiec, Richard von Weizäcker :

" Nicht behindert zu sein ist wahrlich kein Verdienst , sondern ein
Geschenk , das jedem von uns jederzeit genommen werden kann. Lassen
Sie uns die Behinderten und ihre Angehörigen auf ganz natürliche
Weise in unser Leben einbeziehen. Wir wollen ihnen die Gewissheit
geben ,das wir zusammengehören. "

" Być pelnosprawnym to tak naprawdę żadna (nasza) zasługa , to dar
(od Boga ) , który każdemu z nas, o każdym czasie może być odebrany.
Pozwólmy więc niepełnosprawnym i członkom ich rodzin, w jak
najbardziej naturalny sposób, włączyć się w nasze życie.
Chcielibyśmy dać im pewność , że jesteśmy jednością."

:)

A coz za problem wpisac w pole Do :

"Kancelaria Prezesa Rady Ministrów"<c...@k...gov.pl>

zas "gotowca" listu, ktorego macie na SaSo :

http://samisobie.clan.pl/memento.doc

po prostu do listu dolaczyc, no coz to za problem ? ;-)

pozdrawiam
webadmin

38. Data: 2003-12-11 07:37:12

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

mkarwan pisze:

>taniej wychodzi e-mail.

- mozna. tez jestem za tym rozwiazaniem, tylko czy ktos to przeczyta ?

pozdrawiam
Arek

39. Data: 2003-12-11 07:37:12

Temat: Re: A moze jednak e-mail ? (byloRe: Awaryjne lądowanie)
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Ogolnie... to nic nie rozumiem z tego e-maila. ale zastanawiam sie czy jak
ludzie beda podsylac ten sam tekst - czy nie uznane zostanie to za SPAM.

pozdr.
Arek

40. Data: 2003-12-17 06:34:55

Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SaSo" <s...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| ostatnio wykazuje sie wzmozona aktywnoscia w materii prawo autorskie
| i prawa pokrewne, do tego wielce zagubionego w temacie "who is who"

czy mogłbys wyjaśnić w czym problem bo nie rozumie o czym piszesz?

jest też strona www.miller.pl a tam adres do Premiera l...@m...pl

wozek elektryczny - okazja
Studenci niepełnosprawni - szukam recenzenta
SaSo - mamy kolejna oferte pracy
historyjka obrazkowa Pilnie
a do Sądu droga daleka