Az sie zachwycilam...

1. Data: 2003-02-13 12:53:43

Temat: Az sie zachwycilam...
Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie korzystajac z malej przerwy na kawke ;) przekartkowalam nowy (marcowy)
numer Glamour'a.
Jest super artykul z przykladami fantazyjnego makijazu oczu: zdjecia sa
naprawde z bliska, do tego opis + uzyte kosmetyki z orientacyjna cena.
Wszystko oczywiscie po niemiecku, ale jak kogos ciekawi, to moge zeskanowac i
ew. przetlumaczyc (wiekszosci i tak mozna sie domyslec ;) ).
Jak ktos jest chetny, to prosze sie zglaszac, ale nie obiecuje, ze na jutro
bede gotowa ;))))

Polecam, instruktazowo naprawde fajne, mozna podpatrzec bardzo udane pomysly.

Dunia

1. Data: 2003-02-13 12:59:33

Temat: Re: Az sie zachwycilam...
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Jak ktos jest chetny, to prosze sie zglaszac, ale nie obiecuje, ze na
jutro
> bede gotowa ;))))

Mua! Mua!
Bardzo prosze i od razu dziekuje...

Kaska

1. Data: 2003-02-13 13:01:58

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia <d...@n...gazeta.pl> wrote:
> Wlasnie korzystajac z malej przerwy na kawke ;) przekartkowalam nowy (marcowy)
> numer Glamour'a.

A juz myslalam, ze pojawil sie pierwszy polski numer, ma byc wiosna, ale
pewnie jeszcze nie w tym miesiacu... czy ktos moze zna szczegoly?

megi

1. Data: 2003-02-13 13:02:22

Od: "Szwedka" <s...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Jak ktos jest chetny, to prosze sie zglaszac, ale nie obiecuje, ze na
> [...]
Bardzo ladnie prosze bo z tym makijazem oczu to nigdy nie wiem czy
dobrze robie :-(
Bardzo, bardzo ladnie dziekuje.
Pozdr
Szwedka

1. Data: 2003-02-13 13:13:11

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Malgorzata Lesner" <b...@r...mif.pg.gda.pl> wrote in message
> A juz myslalam, ze pojawil sie pierwszy polski numer, ma byc wiosna, ale
> pewnie jeszcze nie w tym miesiacu... czy ktos moze zna szczegoly?

Gdzies czytalam,ze na wiosne,tylko w formacie kieszonkowym,w cenie ok.5zl.
Zobaczymy.

Adrianna

1. Data: 2003-02-13 13:21:22

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:
> Jak ktos jest chetny, to prosze sie zglaszac, ale nie obiecuje, ze na jutro
> bede gotowa ;))))

I ja tez poprosze :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-02-13 13:33:13

Od: "Hanus" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ISIA" <i...@m...com.pl> wrote in message
> [...]

W takim razie, jesli mozna to ja tez!!! :)))

Hanus

1. Data: 2003-02-13 13:34:27

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adrianna <a...@i...pl> napisał(a):

> Gdzies czytalam,ze na wiosne,tylko w formacie kieszonkowym,w cenie ok.5zl.
> Zobaczymy.

Tutaj tez jest w wersji kieszonkowej, ok 250 - 300 stron, ale oczywiscie
zdjecia, reklamy... jak wszedzie. Tylko moim zdaniem porady bardziej
praktyczne niz gdzie indziej i niekoniecznie takie, do ktorych zrealizowania
potrzeba pol pensji ;)

Dunia

1. Data: 2003-02-13 13:40:12

Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dunia " <d...@N...gazeta.pl> wrote:

> Jest super artykul z przykladami fantazyjnego makijazu oczu: zdjecia sa
> naprawde z bliska, do tego opis + uzyte kosmetyki z orientacyjna cena.

O, ja też poproszę. Maluję wyłącznie oczy i do dziś nie wiem, czy robię to
dobrze :)

--
Pozdr

zula

1. Data: 2003-02-13 13:50:47

Od: t...@p...waw.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

Skakanka napisał(a):

> jutro
>
> Mua! Mua!
> Bardzo prosze i od razu dziekuje...

Oj, oj, oj!!! Ja tez bym chciala. Bede wdzieczna:)

pozdrowionka- toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

Masz problem z włosami???
sprzedam nową nie używaną torebkę Wittchen
sprzedam krem do twarzy z kolekcji Grażyna Szapołowska - prezent na Walentynki
sprzedam zestaw do pielęgnacji włosów - prezent na walentynki
mezczyzna