Re: Aż strach siębadać...

Data: 2010-02-11 22:56:01
Temat: Re: Aż strach siębadać...
Od: " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl>

XL <i...@g...pl> napisał(a):

> Tia, czytam i widzę: pytałam Ciebie o to, jak wykorzystujesz swoje
> pieniądze, jak je wydajesz, bo napisałaś , że dobrze.
> No to ja spytałam, gdzie.
> Odpowiedziałaś, że nie w Polsce. Chodziło o aparat do wydawania obiektywnej
> oceny akcji humanitarnych, że przypomnę.
> Więc pytam: jaki to aparat, którego w Polsce nie ma, a u Ciebie jest.

wreszcie sensowne pytanie.

w USA chrytatywne agencje sprawdza sie min w
Charity Navigator
http://www.charitynavigator.org/index.cfm?bay=conten
t.view&cpid=628

czy tez jest BBB http://www.bbb.org/ (Better Business Bureau)

sa to niezalezne organizacje, ktore sprawdzaja dokumentacje, wydatki,
podatki, cenniki, i daja swoja ocene dla danej akcji(organizacji) zeby min
nie pasc ofiara scamu. Bo amerykanie duzo forsy wydaja na cele charytatywne.
Ja uzywam najczesciej charity navigator, i tam daje swoje pienadze.

i.