Azjatyckie plastry opatrunkowe, czy bezpieczne?

1. Data: 2009-08-23 18:46:07

Temat: Azjatyckie plastry opatrunkowe, czy bezpieczne?
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam w supermarkecia azjatckie plastry opatrunkowe.
Niby sterylne, ale jednak wątpliwości są:
tam jest całkiem inna flora baktryjna, wirusowa itp,
nawet słyszałam, że ponad 80% populacji zarażona jest tam czymś tam,
a plaster styka się zwykle bezpośrednio z krwią.
Czy to jest bezpieczne?

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

2. Data: 2009-08-23 18:52:52

Od: games <g...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:
> [...]
> nawet słyszałam, że ponad 80% populacji zarażona jest tam czymś tam,
> a plaster styka się zwykle bezpośrednio z krwią.

Dawno temu pracowalem w firmie ktora skupowala przeterminowane srodki
opatrunkowe.
Przepakowywalismy to wszystko w nowe opakowania i do zyda.

3. Data: 2009-08-27 00:16:50

Od: Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@a...pl> wrote in message
> [...]
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

Nie wiem jak w azji, ale w Europie stosuje się wyjaławianie rentgenowskie,
które niezależnie od "flory bakteryjnej" zabija wszystko. Myślę, że
definicja "wyjałownienia", czyli zabicia wszsytkich bakterii i ich form
przetrwalnikowych, jest taka sama dla całego świata.

--
Jarosław K. Grzyb
http://user-maat-re.blogspot.com/

4. Data: 2009-08-27 12:24:16

Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "Jarosław Kazimierz Grzyb" napisał:
> [...]
> definicja "wyjałownienia", czyli zabicia wszsytkich bakterii i ich form
> przetrwalnikowych, jest taka sama dla całego świata.

jestes wiec w wielkim błędzie a twoje wyobrażenie o świecie jest blade:O)
ja też bym się obawiał kupowoać chłamu z chin i moje obawy były by
uzasadnione

5. Data: 2009-08-27 17:00:42

Od: Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> wrote in message

> jestes wiec w wielkim błędzie a twoje wyobrażenie o świecie jest blade:O)
> ja też bym się obawiał kupowoać chłamu z chin i moje obawy były by
> uzasadnione

Jakieś badania na potwierdzenie tych słów?

6. Data: 2009-08-27 18:01:15

Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "Jarosław Kazimierz Grzyb" napisał:
> Jakieś badania na potwierdzenie tych słów?

a jakieś badania na potwierdzenie twoich?:O)

wiesz, gdyby każdy miał tyle kasy żeby sobie mógł na wszystko badania
przeprowadzać to by takich pytań nie było:O)

7. Data: 2009-08-28 14:39:06

Od: Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jakieś badania na potwierdzenie twoich?:O)
>
> wiesz, gdyby każdy miał tyle kasy żeby sobie mógł na wszystko badania
> przeprowadzać to by takich pytań nie było:O)

Na moje ? Nie ma sprawy: są dopuszczone do obrotu w Polsce jako środek
medyczny / leczniczy.

Dla zainteresowanych nie jest ciężko znaleść wymagania etc.

8. Data: 2009-08-28 18:45:21

Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "Jarosław Kazimierz Grzyb" napisał:
> Na moje ? Nie ma sprawy: są dopuszczone do obrotu w Polsce
> jako środek medyczny / leczniczy.

aleś dał przykład, nawet nie wiesz co się w naszej żydo komunie dopuszcza do
obrotu:O(
ja mogę dać taki przykład że nie raz miałem pecha kupić jakąś chińską
tandetę dopuszczoną do obrotu i się zastanawiałęm jak to możliwe ze coś
takiego dopuszczono, ale u nasz można wszystko:O)

9. Data: 2009-08-29 00:42:24

Od: Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tandetę dopuszczoną do obrotu i się zastanawiałęm jak to możliwe ze coś
> takiego dopuszczono, ale u nasz można wszystko:O)

Tzn ja nie bronię jakości wykonania, ale twierdze że zakażenie pierowtne
czymkolwiek z tego typu środków jest niemożliwe i byłoby wielkim skandalem.

10. Data: 2009-08-29 16:23:30

Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tzn ja nie bronię jakości wykonania, ale twierdze że zakażenie pierowtne
> czymkolwiek z tego typu środków jest niemożliwe i byłoby wielkim

wszystko jest możliwe, zwłaszcza że tych komuchuf nik tam nie kontroluje a
oni leją na wszystko, stosując przestępczość gospodarczą zalewają rynki
tandetą, niskiej jakości, szkodliwej, toksycznej i niebezpiecznej, ja bym
nie ryzykował!:O)

Jaką wodę pić
typ unaczynienia guzka
Dawca narządów, szpiku, krwi
tradzik u niemowlaka ?
Re: Wszystkie religie swiata ujawniaja dokladnie te same prawdy stad musza miec tego samego autora - Boga (JP)