Jaką wodę pić

1. Data: 2009-08-21 22:09:33

Temat: Jaką wodę pić
Od: Piotr M <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Proszę polećcie, którą wodę pić, tak na co dzień i podczas amatorskiego
sportu (siłownia, rower, bieganie, etc). Organizm zdrowy.
Dziękuję.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
- Szukałem, ale nie znalazłem."

2. Data: 2009-08-22 08:17:16

Temat: Re: Jaką wodę pić
Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M pisze:
> Witam.
>
> Proszę polećcie, którą wodę pić, tak na co dzień i podczas amatorskiego
> sportu (siłownia, rower, bieganie, etc). Organizm zdrowy.
> Dziękuję.

z kranu, będzie najtańsza...

--
Blog: http://blog.stalica.info

3. Data: 2009-08-22 09:40:58

Od: Piotr M <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daniel Stalica pisze:

> z kranu, będzie najtańsza...

Jedynie na jakości mi zależy. No ale też żeby nie kosztowała z 3zł za
litr. Pytam bo może ktoś porównywał te wszystkie ilości i rodzaje
składników i coś wybrał i może polecić, za co bym pięknie podziękował :)
Chodzi o takie najkorzystniejsze ogólne zbilansowanie składników. Hmm,
jak najwięcej rodzajowo i ilościowo? Ale żeby nie zaszkodziło :)

4. Data: 2009-08-22 10:56:28

Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M pisze:
> [...]
> Chodzi o takie najkorzystniejsze ogólne zbilansowanie składników. Hmm,
> jak najwięcej rodzajowo i ilościowo? Ale żeby nie zaszkodziło :)

http://www.sfora.pl/Nabijaja-nas-w-butelke-Kranowka-
zdrowsza-od-mineralnej-a10390

Po drugie szukaj źródła minerałów gdzie indziej niż w wodzie.

--
Blog: http://blog.stalica.info

5. Data: 2009-08-22 11:36:01

Od: Piotr M <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daniel Stalica pisze:

> http://www.sfora.pl/Nabijaja-nas-w-butelke-Kranowka-
zdrowsza-od-mineralnej-a10390

> Po drugie szukaj źródła minerałów gdzie indziej niż w wodzie.

Racja racja, chociaż to też przecież dobre źródło. Ale chodzi też o co
innego. Bo gdy wypijam lekko np 3L mineralnej dziennie to pijąc np

"Suma minerałów zawarta w Żywcu to 243 mg/l, a w Kropli 360 mg/l. W
litrze kranówki odkryto natomiast 323 mg składników mineralnych. "

ponoć sobie wręcz szkodzę, bo wypłukuje te składniki co już mam w
organizmie. Pijąc większe ilości trzeba się takich wystrzegać takich wód.

Zawsze można patrzeć na ilościowy skład, ale tu jest też pułapka bo
wystarczy że jednego składnika będzie bardzo dużo i wtedy też kicha.

No ale jak nikt nie poleci, to usiądę w hipermarkecie i poczytam...
tylko jeszcze trza by było z jakimiś normami się zapoznać, dużo pracy ;)

6. Data: 2009-08-22 11:53:14

Od: games <g...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M pisze:

> [...]
>
> No ale jak nikt nie poleci, to usiądę w hipermarkecie i poczytam...
> tylko jeszcze trza by było z jakimiś normami się zapoznać, dużo pracy ;)

Z ta kropla beskidu to bym uwazal bo jak pamietam swego czasu CocaCola
sprzedawala wode ze sloncem w logo i byla to zwykla kranowa
przefiltrowana. Bynajmniej ta z nalewakow, myslalem ze oni dostarczaja
wode ale okazalo sie ze nalewak podlaczony jest pod kran i woda przez
filtr nabiera mocy urzedowej i firmowej.

Taka sciema dla frajerow. Bedziesz mial mozliwosc to zapytaj barmana
gdzie maja takie nalewaki czy ma podlaczony nalewak do kranowy.

7. Data: 2009-08-22 11:55:10

Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M pisze:
> [...]
>
> ponoć sobie wręcz szkodzę, bo wypłukuje te składniki co już mam w
> organizmie. Pijąc większe ilości trzeba się takich wystrzegać takich wód.

I najlepiej nie pij czystej wody, bo przelatuje przez organizm, właśnie
wypłukując. Wody z dodatkami (sok?) będziesz potrzebował mniej.

--
Blog: http://blog.stalica.info

8. Data: 2009-08-22 12:02:08

Od: Piotr M <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

games pisze:

No ale ponoć przy zastosowaniu bardzo dobrych filtrów otrzymuje się
bardzo dobrą wodę. Nie wydaje mi się aby tam wystąpiło jakieś
"frajerstwo", za dużą politykę jakościową mają.

> Taka sciema dla frajerow. Bedziesz mial mozliwosc to zapytaj barmana
> gdzie maja takie nalewaki czy ma podlaczony nalewak do kranowy.

W gastronomii z nalewaków wycofali sie już z 5 lat temu, zostały tylko w
wyjątkowych miejscach tam gdzie musieli zostawić.

9. Data: 2009-08-22 12:06:30

Od: Piotr M <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daniel Stalica pisze:

> I najlepiej nie pij czystej wody, bo przelatuje przez organizm, właśnie
> wypłukując. Wody z dodatkami (sok?) będziesz potrzebował mniej.

Masz na myśli wodę z dodatkiem jakiegoś syropu? A jakie to ma znaczenie
i dlaczego będę potrzebować mniej? (przykładowo przy takim samym
dziennym zapotrzebowaniu na wodę)

10. Data: 2009-08-22 12:15:05

Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M pisze:
> Masz na myśli wodę z dodatkiem jakiegoś syropu? A jakie to ma znaczenie
> i dlaczego będę potrzebować mniej? (przykładowo przy takim samym
> dziennym zapotrzebowaniu na wodę)

Czysta woda jest łatwiej wydalana przez organizm, niż ta którą
przechodzi przez proces trawienia.

(Informacje zasłyszane w kilku źródłach)

Słyszałem też o metodzie dosypywania soli i cukru do zwykłej wody...

--
Blog: http://blog.stalica.info

typ unaczynienia guzka
Dawca narządów, szpiku, krwi
tradzik u niemowlaka ?
Re: Wszystkie religie swiata ujawniaja dokladnie te same prawdy stad musza miec tego samego autora - Boga (JP)
Torebka stawowa kciuka.