BEZ BABY

11. Data: 2007-04-25 12:19:57

Temat: Re: BEZ BABY
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" <b...@p...onet.pl> wrote in message
news:462f293a$0$13185$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Nie wiem,
> Ale zakładam że kolejność palców masz zachowaną. :-))
>
> Pozdrawiam
> Vicky

Jeszcze je czujesz?

12. Data: 2007-04-25 12:20:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "Vicky" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Reguła lewej dłoni
>
> Treść
>
> Jeżeli lewą dłoń ustawisz tak, aby linie zwrócone były prostopadle ku
> wewnętrznej powierzchni dłoni (aby "wchodziły" w wewnętrzną stronę dłoni),
> wszystkie palce - z wyjątkiem kciuka - wskazywały kierunek płynącego
> prądu,
> to odchylony kciuk wskaże kierunek i zwrot.
>
> ett

Innych prądów nie wyczuwasz?

13. Data: 2007-04-25 12:35:17

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze je czujesz?

Nie wiem o co pytasz.
Może wyjaśnisz.
:)

Pozdrawiam
Vicky

14. Data: 2007-04-25 12:38:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem o co pytasz.
> Może wyjaśnisz.
> :)
>
> Pozdrawiam
> Vicky

Dotykanie. O, o tymi - moimi palcyma... ;-P)))

15. Data: 2007-04-25 12:50:37

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote in message

> Innych prądów nie wyczuwasz?

A może i tak :-))

Reguły bez dłoni.
Jeśli brak Ci wskazań, małym, serdecznym, środkowym, wskazującym i kciukiem,
z prawej i z lewej,
udając się do ortopedy pomyśl. Po co Ci ten świat, którym jesteś i który
wytwarzasz
wokół siebie? Dlaczego jest taki, a nie inny?

Ortopeda_traumatolog ett
Niechcący zarobić. :-))

I, czy Viki poda się regule? :-))

16. Data: 2007-04-25 12:53:36

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dotykanie. O, o tymi - moimi palcyma... ;-P)))

Idźcie dziadku wnusie ukołysać i nie kuście losu :-]

Pozdrawiam
Vicky

17. Data: 2007-04-25 13:52:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> dłoni),

> A może i tak :-))
>
> Reguły bez dłoni.
> Jeśli brak Ci wskazań, małym, serdecznym, środkowym, wskazującym i
> kciukiem,
> z prawej i z lewej,
> udając się do ortopedy pomyśl. Po co Ci ten świat, którym jesteś i który
> wytwarzasz
> wokół siebie? Dlaczego jest taki, a nie inny?
>
> Ortopeda_traumatolog ett
> Niechcący zarobić. :-))
>
> I, czy Viki poda się regule? :-))

Zawsze skuteczna jest reguła korkociagu - użyta tyle razy ile potrzeba, oraz
magnetyzm mesmerowski...

18. Data: 2007-04-25 13:53:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Idźcie dziadku wnusie ukołysać i nie kuście losu :-]
>
> Pozdrawiam
> Vicky

He..he, jeszcze nie zapomniałem, jak się to robi - choćby kijaszkiem zmacać
tę babską słabiznę.

19. Data: 2007-04-25 15:39:45

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawsze skuteczna jest reguła korkociagu - użyta tyle razy ile potrzeba,
> oraz
> magnetyzm mesmerowski...

A laski lecą na Ciebie?
Czy jesteś tak brzydki jak Mesmer i musisz udawać że przyciągasz biegunowo?
:-P
:-))))

Pozdrawiam
Vicky

20. Data: 2007-04-25 15:42:03

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> He..he, jeszcze nie zapomniałem, jak się to robi - choćby kijaszkiem
> zmacać tę babską słabiznę.

Tylko za bardzo się nie rozmarz bo Ci ciśnienie skoczy :)

Pozdrawiam
Vicky

---- PSYCHOzofia ??? ---- wiedza = wiara
Re: komunikacja interpersonlna -moje dwa najwieksze problemy-pomóżcie
PESMA
God The Trickster?
Cos nowego, cos oryginalnego