BEZ BABY

21. Data: 2007-04-25 16:37:59

Temat: Re: BEZ BABY
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:462f5f8c$0$13191$f69f905@mamut2.aster.pl...

> A laski lecą na Ciebie?
> Czy jesteś tak brzydki jak Mesmer i musisz udawać że przyciągasz
biegunowo?
> :-P
> :-))))
>
> Pozdrawiam
> Vicky

Od biegunki do biegunki? :-)))

A, właśnie!
Będę jutro w Grodzie. Idziemy na piwo?
Pooglądamy zdjęcia, te sprawy :-)))
Wezmę ze sobą kolekcję płyt.
Chodnikowych.
:-)
ett

22. Data: 2007-04-25 16:40:40

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A, właśnie!
> [...]

Fajowo, ale ja dopiero w Grodzie będę 12 maja :-(

Pozdrawiam
Vicky

23. Data: 2007-04-25 16:46:15

Od: "sylcia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy jesteś tak brzydki jak Mesmer i musisz udawać że przyciągasz
biegunowo?

znam go, jest ohydny mały gruby i żadna laska przy zdrowych zmysłach nie
polecialaby na dziada-emeryta, w sumie biedny strasznie samotny dziadyga, a
chcialby uchodzić za kozaka, pozostaly mu jedynie jakies podstarzale grube i
jak on urodziwe xlki czy inne samotne brzydkie baby w internecie.
biedak. nieszkodliwy w sumie fantasta.
sylcia izabelincia - nie dla psa kielbasa

24. Data: 2007-04-25 17:19:26

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sylcia" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jak on urodziwe xlki czy inne samotne brzydkie baby w internecie.
> biedak. nieszkodliwy w sumie fantasta.
> sylcia izabelincia - nie dla psa kielbasa

Wypisz wymaluj ja. Czy my się znamy? :-))
Kot.

25. Data: 2007-04-25 17:26:29

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fajowo, ale ja dopiero w Grodzie będę 12 maja :-(
>
> Pozdrawiam
> Vicky

I znowu kosz :-))
Jak domniemam Wawujesz się.
Dzień się zaczął na kop arce.
Skończyć się może w koszu.

I tak nie miałem przyjść :-)))
Mam zaproszenie na go go xl.
Toż ciekawostka.

A tak poważnie, wpadnij na kawę.
Kupiłem afrykański łuk. (w Salonikach)
Postrzelamy :-)

ett

26. Data: 2007-04-25 17:29:02

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak poważnie, wpadnij na kawę.
> Kupiłem afrykański łuk. (w Salonikach)
> Postrzelamy :-)

Do kogo?
Manifestacje już były w sobote :)))

Teraz to ja sobie jadę postrzelać, ale do mew w Mrzeżynie :)
Dlatego nie skusi mnie żadna kawa, nawet w Krakowie i nawet z etatą :)

Pozdrawiam
Vicky

27. Data: 2007-04-25 17:59:40

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

sylcia napisał(a):
> Użytkownik "Vicky" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> biegunowo?
>
> znam go, jest ohydny mały gruby i żadna laska przy zdrowych zmysłach

Ach te Twoje zdrowe zmysły...

> jakies podstarzale grube i
> jak on urodziwe xlki czy inne samotne brzydkie baby w internecie.

Ty mnie chyba też znasz tak samo, jak Panslavistę :-))))))))))))))))
No i jak ja mogę być skromna, skoro na każdym kroku muszę myśleć: "o
jejku, przecież ja jestem kształtną, urodziwą blondynką" :-)
No po prostu nie da się uniknąć popadnięcia w narcyzm, ludzieeee!
:-))))))))))))))

--

XL wiosenna :-)

28. Data: 2007-04-25 18:03:16

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Teraz to ja sobie jadę postrzelać, ale do mew w Mrzeżynie :)
> Dlatego nie skusi mnie żadna kawa, nawet w Krakowie i nawet z etatą :)

Do trzech razy stuka, listonosz.
Mam krewetki i ośmiornice, zapiekę specjalnie.
W Szczebrzeszynie.
Strzelać?
Nie, nam strzelać nie kazano.
Strzelać - skupić się na celu. Stać się pociskiem, strzałą.
Będziemy się integrować :-)))

Czekam na fyfnasty maja.

ett

29. Data: 2007-04-25 18:12:01

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"sylcia" <s...@w...pl> wrote in message

> sylcia izabelincia - nie dla psa kielbasa

od kiełbasy byłaś utyta? :-P))

30. Data: 2007-04-25 18:14:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <m...@y...com> wrote in message

> [...]
> jejku, przecież ja jestem kształtną, urodziwą blondynką" :-)
> No po prostu nie da się uniknąć popadnięcia w narcyzm, ludzieeee!

Nie wiem, czy ona taka bogata, ale nie mam kompleksów, ani względem
kochanego ciała, ani mojej wiedzy...

---- PSYCHOzofia ??? ---- wiedza = wiara
Re: komunikacja interpersonlna -moje dwa najwieksze problemy-pomóżcie
PESMA
God The Trickster?
Cos nowego, cos oryginalnego