BEZ BABY

31. Data: 2007-04-25 18:36:04

Temat: Re: BEZ BABY
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"sylcia" <s...@w...pl> wrote in message
news:f0o0li$1s$1@nemesis.news.tpi.pl...

Vesna Zmijanac - Grom te ubijo

32. Data: 2007-04-25 21:21:41

Od: path loss model <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavistża wrote:
> "Vicky" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> He..he, jeszcze nie zapomniałem, jak się to robi - choćby kijaszkiem zmacać
> tę babską słabiznę.

Słyszałem o takiej starczej przypadłości. Kiedy siły intelektualne
słabną, pojawiają się urojenia młodzieńczych mocy witalnych w "kijaszku".

--
.plm

KF: Sky rAzor a...@w...pl ColgatesBilly He onanizm stevep szyd-erca
l...@a...pl f...@a...pl Czarna Sotnia Jacek Kawecki
a...@t...pl Okręgowy n...@o...eu m...@o...eu

33. Data: 2007-04-26 09:25:07

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
>
> Baba dobra na wiele - gdy dobra...

Gdy zła -trza se po-filozofować! ;P
To mocno rozluźnia pośladki i z przodu napięte gatki... ;)

34. Data: 2007-04-26 10:04:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f0pr50$6in$1@news.onet.pl...

> [...]
> chrzan,

> Gdy zła -trza se po-filozofować! ;P
> To mocno rozluźnia pośladki i z przodu napięte gatki... ;)

Klin klinem wybijają...

35. Data: 2007-04-26 10:19:24

Od: Magda <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 23:21, path loss model <k...@v...pl> wrote:

> Słyszałem o takiej starczej przypadłości. Kiedy siły intelektualne
> słabną, pojawiają się urojenia młodzieńczych mocy witalnych w "kijaszku".

Andropauza do kwadratu, lub może po prostu XXL...

Pozdrawiam,
Magda

36. Data: 2007-04-26 10:41:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magda" <e...@i...pl> wrote in message
s.com...

> [...]
> słabną, pojawiają się urojenia młodzieńczych mocy witalnych w "kijaszku".

Andropauza do kwadratu, lub może po prostu XXL...

Hi...hi................ :-P))))))

37. Data: 2007-04-26 20:55:13

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> że
> taki
> gdy

> Klin klinem wybijają...

A ten klin do wybijania klinów innym jeszcze... ;)

38. Data: 2007-04-26 21:37:08

Od: "Magda" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> "Magda" <e...@i...pl> wrote in message
s.com...

> zmacać

> Andropauza do kwadratu, lub może po prostu XXL...
>
> Pozdrawiam,
> Magda

Nie śmiej się dziadku z własnego przypadku...

Pozdr.
Magda

---- PSYCHOzofia ??? ---- wiedza = wiara
Re: komunikacja interpersonlna -moje dwa najwieksze problemy-pomóżcie
PESMA
God The Trickster?
Cos nowego, cos oryginalnego