Re: BICOM - leczenie alergii ??

Data: 2001-08-10 13:54:21
Temat: Re: BICOM - leczenie alergii ??
Od: "Marek Wojtaszek" <m...@n...poczta.onet.pl>

Uzytkownik "Joanna Czaplinska" <j...@p...com.pl> napisal w wiadomosci
news:3B719374.C4FF64A4@protv.com.pl...
> Hmmm... oficjalne zrodla twierdza, ze to szarlataneria, IMHO

Oficjalnie to jest to po prostu konkurencja, dlatego nie dziwne, ze jest
obwolane szarlataneria.

> dla mnie to tez
> pachnie magia, ale odczulalam corke dwa lata temu i jakos dziala. Nie
wiem, moze
> to autosugestia, a moze faktycznie cos w tym jest.

Bez przesady, sa pewne choroby, które ciezko wyleczyc autosugestia. Sa
uwarunkowania fizyczne, których nie da sie na dluzsza mete oszukac. Do tego
zaliczam m. in. alergie. Dlatego nie bronmy sie rekami i nogami przed
faktami, nawet jesli klóca sie z oficjalna nauka. Jeszcze nie tak dawno
wiele naukowych autorytetów bylo okrzykiwanych szarlatanami po ty by po
latach uznac ich za geniuszy.
Ja tez jestem raczej sceptyczny, ale tylko do momentu, kiedy sam dotkne i
sprawdze, ze to jest prawda. Ty dotknelac, a caly czas nazywasz to magia
(czytaj: oszustwem).