Re: BIG BROTHER 3 EDYCJA - ZAPISY

1. Data: 2002-01-30 16:47:18

Temat: Re: Hamster
Od: "masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> napisał

> Win98 SE ? ver. 4.10.2222A ?

Tak! A który Windows działa bezawaryjnie?
Czy Win XP jest niezawodny, niewiadomo także.

> Jak to zainstalowali Ci ten nowy na starym systemie ?

Nie zostałam wtajemniczona w arkana komputerowych zawiłości
systemowo-dyskowych.
Komputer naprawiałam poza domem.

> Jeżeli tak to życzę wszystkiego najlepszego w dalszej "wydajnej" pracy...

Czy mi tylko wydaje się, że to jest zastraszanie?
Może dobre życzenia?

Masoneczka

1. Data: 2002-01-30 16:53:50

Od: "masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ta funkcja po prostu lubi czasem gubić nowe artykuły i potem na dolnym
pasku
> w OE widzisz: wiadomości XXX, nie przeczytane XX, nie pobrane XX

Wiesz u mnie nie ma tych XX nie pobranych, to działa OE jak powinien :-|

> Pomijam, że czsem nawet nie pobierze treści danej wiadomości i potem łącz
> się znowu modemem :(

To zdarza się częściej, ale ja modem odłączam po otworzeniu listów z grupy.

> Instalujesz Hamstera i masz gdzieś ponowne łączenia i powyższe ułomności
OE.

Zainstaluję :-|

> Po raz kolejny widać jak "dokładnie" czytasz opisy, które kiedyś dostałaś
:(

Czytam na ekranie monitora, ale wolę opis na kartce.
Wydrukowałam już notatki o instalacji Hamstera i poczytam dokładniej :-|

> eliminuje braki postów, zapewnia nieprzerwaną pracę mimo awarii np.
> news.tpi.pl

Przekonałeś mnie ;-)

Pozdrawiam masoneczka

1. Data: 2002-01-30 21:07:43

Od: p...@u...gda.pl (Dawid) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 30 Jan 2002 09:12:47 +0100, "Bula" <b...@p...onet.pl>
wrote:

>Ja stalem sie wlasnie uzytkownikiem Hamstera, (thx za opis Andrzeju, brak
>czasu na konfiguracje ale po sesji poprawie sie), i musze powiedziec, ze
>dziala bardzo dobrze, dwa impulsy starczaja mi na sciagniecie 10 grup i nie
>ma opcji, ze czegos brakuje. Polecam kazdemu kto uzywa ppp.tpnet, mozna
>wtedy dopiero bawic sie newsami.
Co prawda nie wiem z jakimi problemami ktos sie spotkal, ale uzywam
Free Agenta, ktory jest nawet free ;-)
i tylko mnie te subject'y zaczynajace sie od "=iso" wkurzaja :-) jesli
to hamster to jestem przeciwko :-)

Dawid

ICQ: 16199503

1. Data: 2002-01-31 20:39:23

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dawid"
> i tylko mnie te subject'y zaczynajace sie od "=iso" wkurzaja :-) jesli
> to hamster to jestem przeciwko :-)

To nie wina Hamstera, bo on jest dla czytnika "przeźroczysty"
to się wiąże prawdopodbnie z tym, że Agent nie lubi polskich liter w
tytułach.
Zapytaj na pl.news.czytniki o to, bo tam jest trochę expertów w tym temacie.
A Hamstera polecam każdemu, bo warto.

1. Data: 2002-02-01 23:02:17

Od: "masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wrote:
>Hamster pomaga w:
>eliminuje braki postów, zapewnia nieprzerwana pracę mimo awarii np.

Hamster to LOKALNY SERWER news i poczty na domowym komputerze. Potem
skonfigurowany OE łączy się już z Hamsterem i mniej kłopotów w ściąganiu
postów np. nie ma dublowania, nie piszę o czasem padającym serwerze
news.tpi.pl, którego używam.
Andrzej pisze o tym od dawna, ale zastanawiam się co sądzi o polskich
nakładkach na Hamstera. TAKŻE jest już Hamster 1.3.23.0 z polskim
interfejsem.

Jeszcze jedno nie mogę zainstalować Hamstera na moim komputerze - ponawiałam
5 krotne próby, bo mimo prawidłowej obsługi, Hamster nie rozpoznaje mi
serwerów POP3 czy SMTP, a OE działa poprawnie.
Nie chce mi przyjać serwera "news.onet.pl"
Może mam niepełną wersję Hamsterka i mi pliki poginęły wysyłane internetem
:-(
Bedę się z nim- "Ham..." jeszcze racjonalnie siłować w wolnym czasie :-)

Pozdrawiam masoneczka żądna wiedzy

zauroczenie , milosc
sex czy kochanie ?
Re: BIG BROTHER 3 EDYCJA - ZAPISY