Re: BIG BROTHER 3 EDYCJA - ZAPISY

1. Data: 2002-01-09 21:29:44

Temat: Re: BIG BROTHER 3 EDYCJA - ZAPISY
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"WIELKI BRAT" news:a1fajb$dj7$3@news.tpi.pl

[CIACH]

Od razu widać, że to napisał sympatyk głupkowatego programu, bo nawet nie
wie, że na grupy NIE PISZE SIĘ W HTMLU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A potem 90% odpowiadających Outlookowców też "wali" odpowiedzi w HTMLU, bo
mają do bani skonfigurowane OE i nawet nie zamierzają tego poprawić :(

Żal mi tego programu i ludzi się nim zachwycających.
Tępota i poziom występujących tam osób przebija moją własną na dzień dobry.
Rzuciłem parę razu okiem na ten program i stwierdziłem to co powyżej i nie
oglądam.

--
TNIJ CYTATY !!! Skonfiguruj Outlooka !!!

1. Data: 2002-01-10 16:31:13

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Litewka" <..>
<...>
> [...]
dobry.
> Rzuciłem parę razu okiem na ten program i stwierdziłem to co powyżej i

Mówisz o uzytkownikach programu "Outlook" mam nadzieję... ;-)))
MArsel

1. Data: 2002-01-11 16:11:35

Od: "Juliusz 'Julas' Gonera" <j...@t...net.pl.nojunk> szukaj wiadomości tego autora

> Mówisz o uzytkownikach programu "Outlook" mam nadzieję... ;-)))

Czyli masz nadzieję, że Twoja tępota przebija tępotę Andrzeja na dzień
dobry? :)

--
_ _ _ _ ___ ___
:::| || | || |:| |( _|::aka.Juliusz.Gonera::icq64994211::gg2241702::

1. Data: 2002-01-11 22:47:58

Temat: Re: Outlook
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsel" news:a1kflv$spu$1@news.tpi.pl
> Mówisz o uzytkownikach programu "Outlook" mam nadzieję... ;-)))

Mówię o użytkownikach lipy o nazwie OUTLOOK EXPRESS.
Zresztą sam jej używam, bo nic podobnego, lepiej działającego i mającego
takie same możliwości nie znalazłem.
Sam _Outlook_ - ten z pakietu Office nie ma w ogóle obsługi grup
dyskusyjnych.
Pomijam metodę z epoki kamienia łupanego (jaką stosują niektóre osoby)
wysyłaniem artykułów Outlookiem na daną grupę jako zwykłych mail-ów do
newsgate-a i otrzymywaniem ich (lub nie - jak się bramka wykrzaczy) w
takiej samej postaci.
Ta metoda jest w stylu "do chałpy przez komin"
Jedyna słuszna, najmniej zawodna i najszybsza metoda to wysyłanie na grupy i
ściąganie artykułów za pośrednictwem serwera news.

--
CIACH-aj CYTATY !!!

1. Data: 2002-01-12 12:37:33

Temat: [OT] Re: Outlook
Od: "Juliusz 'Julas' Gonera" <j...@t...net.pl.nojunk> szukaj wiadomości tego autora

> Ta metoda jest w stylu "do chałpy przez komin"
> Jedyna słuszna, najmniej zawodna i najszybsza metoda to wysyłanie na grupy
> ściąganie artykułów za pośrednictwem serwera news.

Precz hamsterowiczu! :P
Moim zdaniem robienie czegoś w rodzaju proxy do newsów na swoim kompie to
absurd. Ewentualnie mogę to uznać za dobre rozwiązanie skoro masz modem, ale
nie wiem po co np. ja miałbym to robić. Taki hamster tylko żre mi RAM i ma
brzydki interfejs.

--
_ _ _ _ ___ ___

1. Data: 2002-01-15 20:13:41

Temat: Re: Hamster
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Juliusz 'Julas' Gonera" news:a1pali$2rkv$1@riot.atman.pl
> Moim zdaniem robienie czegoś w rodzaju proxy do newsów
> na swoim kompie to absurd.

Ile ludzi tyle wersji i upodoobań.

> Ewentualnie mogę to uznać za dobre rozwiązanie skoro masz modem

To nie jest żadna ewentualność tylko konieczność.

> Taki hamster tylko żre mi RAM

Nie zauważam powyższego począwszy od wcześniejszego Pentium 166 MMX
96 MB RAM a przy obecnym 1.4GB ATHLON 512 MB RAM to już zupełnie mnie nie
rusza :)

> i ma brzydki interfejs.

Hamster to nie kobieta więc nie musi mi się podobać ;)

--
Obywatelskim obowiązkiem każdego modemowca-Polaka jest używać Hamstera

1. Data: 2002-01-15 21:57:56

Od: "masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to powyższe mogę nazwać Twoim linkiem???
Czy w mojej lini występują jakieś braki?
W zasadzie mogę porównać, ale to takie skomplikowane :-)

> Pomijam metodę z epoki kamienia łupanego (jaką stosują niektóre osoby)
> wysyłaniem artykułów Outlookiem na daną grupę jako zwykłych mail-ów do
> newsgate-a i otrzymywaniem ich

Andrzeju nie krytykuj tylko doradź, jesteś biegły w temacie newsów :-)
Na onecie dla nowiciusza grupowego podane są instrukcje jak wysłać list i to
dokładnie przez newasgate.pl więc większość osób jest przekonana, iż to
jeden słuszny sposób. ja byłam do niedawna tą osoba :-( Zachęcam do
korzystania np. news.tpi.pl
metoda słuszniejsza od poprzedniej :-)

masoneczka

1. Data: 2002-01-15 22:03:18

Od: "Yans Yansen" <y...@p...pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Litewka"
> przy obecnym 1.4GB ATHLON 512 MB RAM to już zupełnie mnie nie rusza :)

Powiedz mi w takim razie czego ma Twój Athlon aż 1.4 GB ? Chyba, że chodziło
Ci o częstotliwość ;-) Ale to jest w Hercach...
A jak masz taki procek, to może zapuść sobie na nim klienta SETI,
przynajmniej przyczynisz się do poszukiwań cywilizacji pozaziemskich... Też
go mało widać, podobnie jak Hanstera, a też robi trochę pożytecznych rzeczy.

> Hamster to nie kobieta więc nie musi mi się podobać ;)

Chcąc nie chcąc - zgadzam się z Tobą. Hamster nie musi ładnie wyglądać, bo
zagląda się do niego raz od wielkiego święta. W pozostałe dni roku siedzi
sobie spokojnie na trayu i nie robi zbędnego zamieszania. I mimo, że nie
jestem modemowcem, to chwalę go sobie, bo działa wyśmienicie i nawet udało
mu się zniwelować jedną denerwującą rzecz w Małtluku.

> Obywatelskim obowiązkiem każdego modemowca-Polaka jest używać Hamstera

A obywatelskim obowiązkiem każdego programisty - Polaka jest napisać program
Hamsteropodobny.

Z obywatelskim pozdrowieniem

Yansen,
Yansem zwany.

ps. Wycionech co mogłech....

1. Data: 2002-01-15 22:21:01

Od: "masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zauważam powyższego począwszy od wcześniejszego Pentium 166 MMX
> 96 MB RAM a przy obecnym 1.4GB ATHLON 512 MB RAM to już zupełnie mnie nie
> rusza :)

Mając takie parametry komputerowe można
i Hamstera instalować. Andrzeju ja mając tylko
32 Ram poprzestanę ja newsie.tpi i jednej grupie dyskusyjnej :-) Nie wspomnę
o pojemności dysku!
Proszę bez nacisków, bo to "gwałt" na duszy.

masoneczka

1. Data: 2002-01-19 21:55:32

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"masoneczka"
> Czy to powyższe mogę nazwać Twoim linkiem???

Tak to jest właśnie link (fachowa nazwa to Message-ID, możesz o tym poczytać
w FAQ grupy pl.news.czytniki - swoją drogą bardzo ciekawa grupa o wszystkim
czego sie używa do czytania grup i o Hamsterze) po kliknięciu którego
dostajesz wiadomość do której się odnosisz.
Tak więc podając taki link i odnosząc się w całości do takowej wiadomości
cytowanie jest zbędne, bo zainteresowany sam może rzucić okiem.
Oczywiście takowy link zadziała gdy jesteś "on line" bo OE jest taki lipny,
że nawet mając taki artykuł w bazie OE on nie będzie go potrafił pobrać ze
swoich zasobów tylko będzię się chciał łączyć.
Tutaj sprawę rozwiązuje Hamster, bo on ma wszystkie artykuły w swojej bazie
i klikając taki link OE zaraz mi pobierze taki artykuł ze swoich zasobów,
dzięki temu, że w Hamsterze mam jako jeden z serwerów do ściągania podany
archiwalny "news-archive.icm.edu.pl" mogę w ten sposób ściągnąć nawet posty
z takiej grupy z 98 roku !!!
Ostatnio bawiłe się w ściąganie archiwum grupy z tego serwera i zebrało się
około 100MB !!!
Oczywiście samym OE tego nie ściągniesz, bo serwer ma limity czasu i trzeba
ściągać Hamsterem w paczkach po 100 postów.

> Czy w mojej lini występują jakieś braki?

Jakiej linii ?

> nie krytykuj tylko doradź, jesteś biegły w temacie newsów :-)

Przecież już nieraz Ci mówiłem, że tylko Hamster ma rację bytu a TY dalej
swoje. Dostałaś kompetne opisy konfiguracji i olałaś temat (zresztą podobnie
jak jeszcze kilka innych osób z grupy).
Ostatnio jak zobaczyłem jak wygląda ściąganie newsów za pomocą samego OE i
to w dodatku na stałym łączu !!! To się załamałem jak to wolno szło w
dodatku z przestojami.
Doinstalowałe tej osobie Hamstera, podałem mu docelowo 5 serwerów news z
których ma ściągać grupę i wtedy dopiero ściąganie nabrało prędkości.

> Zachęcam do korzystania np. news.tpi.pl

Nie każdy może korzystać z tego serwera, bo go nie wpuści.
A po często się zdarza, że ten serwer się położy na kilkanaście minut i nie
daje oznak życia - wczoraj tak było wieczorkiem.

Ja zachęcam do korzystania z news.tpi.pl + news.vogel.pl + news.onet.pl +
news.polsl.gliwice.pl i do tego oczywiście Hamster i newsy się ściagają jak
rakieta !!!!
Metoda najbardziej słuszna.

--
CIACH-aj CYTATY !!!