Re: Hamster

From: "Yans Yansen" <y...@p...pnet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Hamster
Date: Tue, 15 Jan 2002 23:03:18 +0100

"Andrzej Litewka"
> przy obecnym 1.4GB ATHLON 512 MB RAM to już zupełnie mnie nie rusza :)

Powiedz mi w takim razie czego ma Twój Athlon aż 1.4 GB ? Chyba, że chodziło
Ci o częstotliwość ;-) Ale to jest w Hercach...
A jak masz taki procek, to może zapuść sobie na nim klienta SETI,
przynajmniej przyczynisz się do poszukiwań cywilizacji pozaziemskich... Też
go mało widać, podobnie jak Hanstera, a też robi trochę pożytecznych rzeczy.

> Hamster to nie kobieta więc nie musi mi się podobać ;)

Chcąc nie chcąc - zgadzam się z Tobą. Hamster nie musi ładnie wyglądać, bo
zagląda się do niego raz od wielkiego święta. W pozostałe dni roku siedzi
sobie spokojnie na trayu i nie robi zbędnego zamieszania. I mimo, że nie
jestem modemowcem, to chwalę go sobie, bo działa wyśmienicie i nawet udało
mu się zniwelować jedną denerwującą rzecz w Małtluku.

> Obywatelskim obowiązkiem każdego modemowca-Polaka jest używać Hamstera

A obywatelskim obowiązkiem każdego programisty - Polaka jest napisać program
Hamsteropodobny.

Z obywatelskim pozdrowieniem

Yansen,
Yansem zwany.