Re: Outlook

Data: 2002-01-19 21:55:32
Temat: Re: Outlook
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl>

"masoneczka"
> Czy to powyższe mogę nazwać Twoim linkiem???

Tak to jest właśnie link (fachowa nazwa to Message-ID, możesz o tym poczytać
w FAQ grupy pl.news.czytniki - swoją drogą bardzo ciekawa grupa o wszystkim
czego sie używa do czytania grup i o Hamsterze) po kliknięciu którego
dostajesz wiadomość do której się odnosisz.
Tak więc podając taki link i odnosząc się w całości do takowej wiadomości
cytowanie jest zbędne, bo zainteresowany sam może rzucić okiem.
Oczywiście takowy link zadziała gdy jesteś "on line" bo OE jest taki lipny,
że nawet mając taki artykuł w bazie OE on nie będzie go potrafił pobrać ze
swoich zasobów tylko będzię się chciał łączyć.
Tutaj sprawę rozwiązuje Hamster, bo on ma wszystkie artykuły w swojej bazie
i klikając taki link OE zaraz mi pobierze taki artykuł ze swoich zasobów,
dzięki temu, że w Hamsterze mam jako jeden z serwerów do ściągania podany
archiwalny "news-archive.icm.edu.pl" mogę w ten sposób ściągnąć nawet posty
z takiej grupy z 98 roku !!!
Ostatnio bawiłe się w ściąganie archiwum grupy z tego serwera i zebrało się
około 100MB !!!
Oczywiście samym OE tego nie ściągniesz, bo serwer ma limity czasu i trzeba
ściągać Hamsterem w paczkach po 100 postów.

> Czy w mojej lini występują jakieś braki?

Jakiej linii ?

> nie krytykuj tylko doradź, jesteś biegły w temacie newsów :-)

Przecież już nieraz Ci mówiłem, że tylko Hamster ma rację bytu a TY dalej
swoje. Dostałaś kompetne opisy konfiguracji i olałaś temat (zresztą podobnie
jak jeszcze kilka innych osób z grupy).
Ostatnio jak zobaczyłem jak wygląda ściąganie newsów za pomocą samego OE i
to w dodatku na stałym łączu !!! To się załamałem jak to wolno szło w
dodatku z przestojami.
Doinstalowałe tej osobie Hamstera, podałem mu docelowo 5 serwerów news z
których ma ściągać grupę i wtedy dopiero ściąganie nabrało prędkości.

> Zachęcam do korzystania np. news.tpi.pl

Nie każdy może korzystać z tego serwera, bo go nie wpuści.
A po często się zdarza, że ten serwer się położy na kilkanaście minut i nie
daje oznak życia - wczoraj tak było wieczorkiem.

Ja zachęcam do korzystania z news.tpi.pl + news.vogel.pl + news.onet.pl +
news.polsl.gliwice.pl i do tego oczywiście Hamster i newsy się ściagają jak
rakieta !!!!
Metoda najbardziej słuszna.

--
CIACH-aj CYTATY !!!