BIGOSIK

1. Data: 2003-01-27 14:59:14

Temat: BIGOSIK
Od: "agnicha" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja wczoraj zrobilam bigosik z MLODEJ kapusty :-)agnicha

1. Data: 2003-01-27 15:25:52

Temat: Re: BIGOSIK
Od: Dana <d...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

agnicha wrote:

> a ja wczoraj zrobilam bigosik z MLODEJ kapusty :-)agnicha

Bigosik nie jest potrawa z kapusty. Zdrobnienie nie zawsze oznacza "to
samo ale pieszczotliwie".
DanaB

1. Data: 2003-01-27 15:31:32

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dana" <d...@k...com.pl> napisal w wiadomosci
> Bigosik nie jest potrawa z kapusty. Zdrobnienie nie zawsze oznacza "to
> samo ale pieszczotliwie".
> DanaB

Dana, to TY?
czy mnie wzrok nie myli?
stesknilam sie za Toba i nawet troche martwilam...czy juz bedziesz tu
spowrotem na dluzej?
bardzo serdeczne buziaczki Jola L-L

PS: na wszelki wypadek sprawdze, czy grabi nie ma w poblizu :)))

1. Data: 2003-01-27 15:59:38

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

agnicha wrote:
> a ja wczoraj zrobilam bigosik z MLODEJ kapusty :-)agnicha

A skad Ty w styczniu wzielas mloda kapuste?

/ walkie-talkie! GG:411958 \
/ w...@w...net.pl \
/ \
/ Nawet ząb bywa wstawiony! \

1. Data: 2003-01-27 16:05:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Jan 2003 16:25:52 +0100, Dana <d...@k...com.pl>
wrote:

>Bigosik nie jest potrawa z kapusty. Zdrobnienie nie zawsze oznacza "to
>samo ale pieszczotliwie".
>DanaB

a czy ja sie moge dowiedziec po jakich kacikach TY sie
ukrywawszy? NO?

Pierzasty aniol, Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-27 16:05:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>spowrotem na dluzej?
> bardzo serdeczne buziaczki Jola L-L
>
>PS: na wszelki wypadek sprawdze, czy grabi nie ma w poblizu :)))

cos w tym musi byc, bo zobaczylam "DanaB" i pomyslalam:
"grabie"!!

Pierzasty Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-28 09:15:14

Od: "agnicha" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"walkie!" <w...@w...net.pl> wrote in message

> A skad Ty w styczniu wzielas mloda kapuste?

Przepraszam za to zdrobnienie - wiem, że tego nie lubicie. Ale kapusta była
taka młoda, że mogłam z niej tylko BIGOSIK popełnić :-)))
Kapusta została wypatrzona na placu Szembeka w W-wie i mimo, że cena
kosmiczna, nie zastanawialiśmy się czy kupić czy nie.
Ot taka zimowa ekstrawagancja.

agnicha, która lubi sobie małe przyjemności sprawiać

1. Data: 2003-01-28 09:22:30

Od: "bazyli4" <b...@p...USUNTO.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnicha" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> Przepraszam za to zdrobnienie - wiem, że tego nie lubicie.

Nie wszyscy, ja lubię. Czasami się po prostu cieple robi :-)))

> [...]
> kosmiczna, nie zastanawialiśmy się czy kupić czy nie.
> Ot taka zimowa ekstrawagancja.
>
> agnicha, która lubi sobie małe przyjemności sprawiać

Tak jak ja sobie wczoraj nakupiłem ogórów i cały kilogram tradycyjnie,
że śmietaną i koperkiem, pod pierś kurczęcą duszoną w tobasco, żeśmy z
żoną zjedli (tylko żonie muszę wyjmować wszystko, zanim zacznę sypać
ostrych przypraw - bo czasami lubię tak, jak ktoś tu stwierdził przy
curry, że trutka na szczury może być, to ja dwa razy silniej).

Pzdr
Paweł

Obiad moj dzisiejszy
Czy ktos zna przepis?