BLOG

1. Data: 2006-12-16 17:09:47

Temat: BLOG
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na WP nazwa - panslavista hasło - troll
http://panslavista.bloog.pl/index.html

2. Data: 2006-12-16 17:57:59

Temat: Re: BLOG
Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Na WP nazwa - panslavista hasło - troll
> http://panslavista.bloog.pl/index.html

Prosze Cię, już nie trolluj i pisz na temat grupy :)

Chętnie zobaczyłabym tą Twoją próbkę ściegu, którym
chwaliłeś się kilka wątków wyżej...

Pozdrawiam
Rablinka

3. Data: 2006-12-16 18:13:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"R@blinka" <r...@o...eu> wrote in message

> Prosze Cię, już nie trolluj i pisz na temat grupy :)
>
> Chętnie zobaczyłabym tą Twoją próbkę ściegu, którym chwaliłeś się kilka
> [...]

Była - nie kłamię, około 1974 roku... Wtedy miałem pierwszą żone i
kochankę - moją obecną żonę - mogłem się pochwalić i jednej i drugiej...
:-)))

4. Data: 2006-12-16 19:17:46

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "R@blinka" <r...@o...eu> wrote in message

> Była - nie kłamię, około 1974 roku... Wtedy miałem pierwszą żone i
> kochankę - moją obecną żonę - mogłem się pochwalić i jednej i drugiej...
> :-)))

Wierzę na słowo :) na temat tego drugiego ;)

Co do Twoich zdolności robótkowych mam wątpliwości...
Koniecznie pokaż jakąś swoją pracę...

5. Data: 2006-12-16 22:02:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wierzę na słowo :) na temat tego drugiego ;)
>
> Co do Twoich zdolności robótkowych mam wątpliwości... Koniecznie pokaż
> jakąś swoją pracę...

Pierwsza (druga też) świetnie działa i drutami i szydełkiem, ale nie mogłem
doprosić się szalika. Zrobiłem sobie szydełkiem, szalik z frędzlami,
możliwe, że gdzieś tam jest... Znajdę, powieszę w blogu jako dowód mojej
pierwszej pracy dziewiarskiej (równej szerokości to on nie był)... ;-P)))

6. Data: 2006-12-17 12:01:43

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"R@blinka" <r...@o...eu> wrote in message

AMBA wcięła. Hołota poraziła mi możliwości instalacyjne.
Znalazłem tę piękną ażurową kamizelkę.
Ale nie mogę zeskanować. Podobnie ktoś blokuje mi możliwość pisania na
grupy...

7. Data: 2006-12-17 12:37:56

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> [...]
> Znalazłem tę piękną ażurową kamizelkę.
> Ale nie mogę zeskanować. Podobnie ktoś blokuje mi możliwość pisania na

Chyba coś kręcisz ;)
Jak nie możesz - jak piszesz, he?

8. Data: 2006-12-17 12:44:55

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba coś kręcisz ;)
> Jak nie możesz - jak piszesz, he?

Nie mogę skanera zainstalować, tak mnie czasem blokowano...

9. Data: 2006-12-17 13:14:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "R@blinka" <r...@o...eu> wrote in message

> Nie mogę skanera zainstalować, tak mnie czasem blokowano...

Powiesiłem fotki w galerii w moim blogu.

10. Data: 2006-12-17 13:23:25

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Powiesiłem fotki w galerii w moim blogu.

I to jest właśnie ta kamizelka o której pisałeś?

Wystawa dawnej odzieży w dublińskim muzeum
[xxx} Bent Creek -miniaturki zimowe-link
SCHEMATY
(szydełko)a ja znów z prośbą;)
(szydełko) ciekawa stronka