BŁYSZCZYK???????????????????

1. Data: 2002-12-01 11:55:38

Temat: BŁYSZCZYK???????????????????
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ma mieć jedną cechę: TRWAŁOŚC.
Mam już dość kupowania, takich które są na ustach 30 minut.
Moze znacie jakiś trwały?

Hanuś

1. Data: 2002-12-01 12:35:44

Temat: Re: BŁYSZCZYK???????????????????
Od: "Małgorzata" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ma mieć jedną cechę: TRWAŁOŚC.
> Mam już dość kupowania, takich które są na ustach 30 minut.
> Moze znacie jakiś trwały?

Wiesz, z błyszczykami jest różnie... jednak z regóły szybko schodzą ust.
Stosunkowo długo (jak na błyszczyki) trzymał się rimmel. Boujouris też
troszkę lezy na ustach. Jednak czy dłużej niż 30 min?? ;-) nie wiem

> Pozdrawiam

Również pozdrawiam cieplutko

> Hanuś

Małgorzata

1. Data: 2002-12-01 18:41:02

Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Ma mieć jedną cechę: TRWAŁOŚC.
>
>ja uzywam z Avonu i sadze, ze jest stosunkowo trwaly, ale czasu nie
mierzylam (moge sprawdzic)
cari

1. Data: 2002-12-01 18:55:53

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja tam uzywam tego z inglota jest dosc tlusty ale mala gama kolorystyczna.
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2002-12-01 19:21:47

Od: "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Ma mieć jedną cechę: TRWAŁOŚC.
| Mam już dość kupowania, takich które są na ustach 30 minut.
| Moze znacie jakiś trwały?

Błyszczyki mają chyba to do siebie, że szybko znikają z ust. Może spróbuj
jakiegoś innego rozwiązania? Np. pomadka nabłyszczająca + na to bezbarwny
błyszczyk?
Kaśka

:: v...@g...pl ::
:: GG 479334 ::

1. Data: 2002-12-01 19:25:54

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanuś" <k...@g...pl> wrote in message news:asct8j$rmt$1@news.tpi.pl...
> Ma mieć jedną cechę: TRWAŁOŚC.
> Mam już dość kupowania, takich które są na ustach 30 minut.
> Moze znacie jakiś trwały?

Ja polecam blyszczyk/zel "Juicy Tubes Lancome",
jak dla mnie bardzo trwaly,przyjemnie sie nosi.

Adrianna

1. Data: 2002-12-01 19:49:53

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adrianna wrote:

> Ja polecam blyszczyk/zel "Juicy Tubes Lancome",
> jak dla mnie bardzo trwaly,przyjemnie sie nosi.

strasznie lepki...
vs

--
A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest, psiakrew, a
kto powie, ze nie, to go w

Witkacy

1. Data: 2002-12-01 20:34:20

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> wrote in message
> strasznie lepki...

A mnie sie podoba,pierwszy blyszczyk,ktory
nie sleja mi ust.Fajnie wyglada.

--
Adrianna

1. Data: 2002-12-02 00:00:38

Od: "dd" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ma mieć jedną cechę: TRWAŁOŚC.
> Mam już dość kupowania, takich które są na ustach 30 minut.
> [...]
ja jestem absolutnie zadowolona z blyszczyka L'OREALA - ROUGE RESIST..
trwaly, ladnie zasycha na ustach nawilazajac je jednoczesnie.. -nie brudzi
szklanek!! kiedy sie ma bardzo suche usta, lepiej przed nalozeniem
posmarowac wargi balsamem.. wtedy bedzie ladnie blyszczal.. bo inaczej
zaschnie i bedzie taki bez polysku.. ja uzywam balsamu do ust eris forte/
teraz, bo w lecie nie musialam/ Kupilam juz trzeci z kolei i naprawde
polecam..!
Dorcia..
ps. kupilam swego czasu inny, ale byl bez porownania gorszy.. mazal sie i
kleil.. brry.. wiec wrocilam do mojego sprawdzonego.. :-)

1. Data: 2002-12-02 16:31:10

Od: "Pawel Rupinski" <j...@r...finn.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja uzywam Chanel, fajny taki nawilzajacy i trzyma sie kilka godzin.
Pozdrawiam Kasia

Jaki to perfum ?:)
nowa grupowiczka
A co z podnoszeniem ciężarów?