BODY SHOP - propozycja

1. Data: 2004-06-11 11:12:34

Temat: BODY SHOP - propozycja
Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja mam propozycje do rozwazenia do tych dziewczyn, ktore maja dostep do
BS - moze chcialybyscie sie pobawic w zebranie listy chetnych i kupienie im
jakis rzeczy z bs? ja bym bardzo chetnie cos kupila, ale nie mam dostepu do
tych kosmetykow, sklep tez ich nie wysyla internetowo. co wy na to? skoro
takie duze zainteresowanie, to i szansa zarobku jest:) na allegro wiele osob
wysyla mi rozne rzeczy np. z usa zy anglii i bez problemu szybko i sprawnie
to dochodzi.

1. Data: 2004-06-11 11:40:35

Temat: Re: BODY SHOP - propozycja
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua <r...@W...nat.pl> napisał(a):

> [...]
> wysyla mi rozne rzeczy np. z usa zy anglii i bez problemu szybko i sprawnie

Hm, ja nie mam nic przeciwko temu, żeby mi ktoś przywiózł coś z The Body Shop
(choć na razie jeszcze wykańczam zapasy z jesiennego pobytu w Anglii), bo
chwilowo do żadnego kraju, gdzie są, nie wybieram się, ale obawiam się, że to
może być awykonalne. Logistycznie nie wyobrażam sobie innej organizacji niż
przedpłata przy zamówieniu, bo przecież nikt nie zaryzykuje swoich pieniędzy,
i tu wchodzą w grę kwestie zaufania. Kolejny problem to taszczenie większej
ilości - to jest ciężkie. Oczywiście, można wysłać do Polski paczką, ale co
będzie, jak coś zginie?

Najfajniej byłoby, gdyby na taki pomysł wpadł ktoś z półprofesjonalnie
działających allegrowiczów, z kontaktami w dowolnym kraju, gdzie te sklepy
występują.

JoP

1. Data: 2004-06-11 11:52:45

Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
większej
> ilości - to jest ciężkie. Oczywiście, można wysłać do Polski paczką, ale

ja tez myslalam o allegro, z przedplata, tylko, ze o tyle lepiej osoba
sprzedajaca by miala, ze kupujaca wczesniej powiedzialaby, co chce i
wplacilaby pieniadze za kosmetyk i za przesylke - takze ryzyko zadne. a jak
przesylka zginie, to sklada sie na pcozcie reklamacje i poczta wyplaca
odszkodowanie. ja mam taka stala sprzedajaca dziewczyne z usa i stamtad
paczki ida szybko i sprawnie i jeszcze nic nie zginelo.

takze osoba, ktora by sie na probe zdecydowala - ma 100% pewnosci i sama
narzuca cene. kupujacy mowi "ok" i placi za kosmetyk i przesylke, a
sprzedajacy wysyla to po otrzymaniu pieniedzy. na allegro jest taka opcja,
ze do aukcji zaprasza sie tylko okreslone osoby, wiec sprzedaz bylaby
prosta.

ps. czy bs jest we wloszech (konkretnie sycylia) - nie wiecie, moze
pamietacie z wakacji?:)

1. Data: 2004-06-11 12:07:20

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua <r...@W...nat.pl> napisał(a):

> ps. czy bs jest we wloszech (konkretnie sycylia) - nie wiecie, moze
> pamietacie z wakacji?:)

Nie ma. (UK, USA, Mexico, Austria, France, Germany and Singapore).

JoP

1. Data: 2004-06-11 12:10:22

Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma. (UK, USA, Mexico, Austria, France, Germany and Singapore).

a na miedzynarodowych lotniskach np. w niemczech - tam jest dosc dobre
zaopatrzenie?... bede przez godzine w monachium, moze mi sie uda?:)

1. Data: 2004-06-11 12:11:47

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Nie ma. (UK, USA, Mexico, Austria, France, Germany and Singapore).

Autopoprawka: Włochy też, ciekawe, podobno Grecja (w życiu nie widziałam ani
jednego, ale fakt, ja się po zupełnie zadupiastych wyspach włóczę). Mm, ale
ten store locator to beznadziejny mają.

JoP

1. Data: 2004-06-11 12:17:49

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ruua" <r...@W...nat.pl> skrev i meddelandet
> [...]
dostep do
> BS - moze chcialybyscie sie pobawic w zebranie listy chetnych i

Szkoda, ze dopiero teraz na to wpadlas :-( 2 dni temu bylam w BS a w
niedziele bede w Polsce...

magda

1. Data: 2004-06-11 12:17:49

Od: "Jolanta Pers" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jolanta Pers <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Mm, ale
> ten store locator to beznadziejny mają.

O, udało się zmusić Store Locator do prawidłowego działania (nie chciał
pokazywać dla określonego miasta) i oto wynik dla Taorminy:

5 Closest Store(s)

1. Catania 2
Ragazzini Generali Via Etnea, 194
Catania, Catania 95131
Italy
3995327226
25.87 miles from the center

2. Reggio di Calabria
Corso Garibaldi 137
Reggio, Reggio 89121
Italy
39965813381
26.92 miles from the center

3. Messina
V.Le San Martino angolo Via T Canizzaro snc
Messina, Messina 98100
Italy
3990715411
28.82 miles from the center

4. Palermo
Via Ruggero Settimo 9
Palermo, Palermo 90135
Italy
3991322944
106.69 miles from the center

5. Cosenza
Corso Mazzini 168
Cosenza, Cosenza 87100
Italy
3898476219
112.79 miles from the center

JoP

1. Data: 2004-06-11 12:25:46

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua <r...@W...nat.pl> napisał(a):

> a na miedzynarodowych lotniskach np. w niemczech - tam jest dosc dobre
> zaopatrzenie?... bede przez godzine w monachium, moze mi sie uda?:)

Przeważnie bywają, ostatnio obkupywałam się na Gatwick, ale jak jest w
Monachium, nie wiem, bo przez Monachium nigdy nie leciałam. Spytam kumpla,
który tam często lata, ale faceta pytać o takie rzeczy to jak mnie o to, czy
wolę amortyzatory z gazem czy z cieczą...

JoP

1. Data: 2004-06-11 12:26:14

Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:422f.00000135.40c9a2ec@newsgate.onet.pl...

> 1. Catania 2
> Ragazzini Generali Via Etnea, 194
> Catania, Catania 95131
> Italy
> 3995327226
> 25.87 miles from the center

wielkie dzieki!!!!! bede ladowac w catanii:))))))))))))))))))))

kremy na słońce a trądzik
WARSZAWA- czy ktos mi moze polecic dobra kosmetyczke w oczyszczaniu
Ktory peelingAvonu lepszy ?
Krem dla suchej cery? Ja juz mam i polecam... :)
Znów poszukiwany - podkład idealny