Badania niepełnosprawnych

11. Data: 2002-03-02 10:18:50

Temat: Re: Badania niepełnosprawnych
Od: Zdzisław <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Fri, 1 Mar 2002 22:18:00 +0100, "Zbigniew T." <n...@n...e.pl>
napisał:

>Jasne, Zbyszek na Premiera!!! Ewentualnie senatora lub posła.
>Mojej twarzy tam jeszcze nie było. Głosujcie na mnie. Będzie lepiej, każdy
>Polak dostanie po 100 tys. zł, będzie bezpłatne szkolnictwo, bezpłatne
>podręczniki, leki, usługi medyczne, będ? darmowe przejazdy autobusami i
>poci?gami dla wszystkich, każdy raz w roku poleci na Kanary na koszt Rz?du
>GŁOSUJCIE NA ZBYSZKA TYLDNERA !!!
>DAM WAM CZEGO TYLKO DUSZA ZAPRAGNIE !!!

Powiedz tylko gdzie to głowosanie, bo musze narządy pisarskie
przygotować.
Oczywiście jestem za a nawet przeciw. :)))

12. Data: 2002-03-02 10:30:38

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zbigniew T." napisał(a):

> [...]
> pociągami dla wszystkich, każdy raz w roku poleci na Kanary na koszt Rządu

a kto potem to spłaci ??????????????????????????
nasze dzieci czy wnuki ??????????????????????????
coś mi ię Gierek przypomina

Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

13. Data: 2002-03-02 11:36:00

Od: "NeoN" <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> napisał
> a kto potem to spłaci ??????????????????????????
> nasze dzieci czy wnuki ??????????????????????????
> coś mi ię Gierek przypomina
Jak pomożecie to się spłaci :)))

W.
http://samisobie.clan.pl/~radiol

14. Data: 2002-03-02 12:02:24

Od: "Zbigniew T." <n...@n...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eeee, za Gierka Polska się budowała, przemysł się umacniał a co za tym idzie
tworzyły się nowe miejsca pracy! Pffu!!!
Za moich rządów nikt nie będzie musiał pracować, każdy dostanie kasę nie
pracując. Po co się przemęczać. Obiecuję każdemu dorosłemu Polakowi 10.000
zł miesięcznie za nic. Pracować będą tylko więźniowie.
Na początek zaraz po tym jak mnie wybierzecie obiecuję dać w prezencie
dowolnie wybrany samochów oraz dom.
JAK ZAJDZIE TAKA POTRZEBA OBIECUJĘ ŻE BĘDZIE POGODNIE, NIE BĘDZIE WICHUR,
TORNAD ANI TRZĘSIEŃ ZIEMI. NIE BĘDZIE TEŻ POWODZI ANI POŻARÓW.
--------- ZBYSZEK NA PREMIERA ------------

PS: pożyczcie kasę na kampanię wyborczą :)

15. Data: 2002-03-02 20:18:08

Od: "robercikus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

LUDZIE !!!

Ja tez wam toz wszystko dam... tylko zaglosujcie na mnie, a nie na niego !
Ja wam dorzuce jeszcze po wycieczce w kosmos za 20 mln ;-))

pozdr.
robercikus

16. Data: 2002-03-02 20:54:49

Od: "Zbigniew T." <n...@n...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

UWAGA!!!!!!!!!!!!
On obiecuje bilet w kosmos ale tylko w jedną stronę!!! Znając zasady
grawitacji nawet nie spadniecie na Ziemię!
GŁOSUJCIE NA MNIE A NIE NA NIEGO!
Po co lecieć w kosmos? Ja Wam dam gwiazdkę z nieba!
Głosujcie na ZBYSZKA T.
HIP HIP HURA, HIP HIP HURA ZBYCHO, ZBYCH, ZBYCHO NA PREMIERA, HIP HIP HURA,
HURA, HURA!!!

Pzdr
Zbycho

PS: Koleś ustąp mi, podzielimy się stanowiskami... wiesz jak jest ...

17. Data: 2002-03-02 22:18:00

Od: "robercikus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Luuudzie !!! ja Wam oferuje staly nieodplatny dostep do internetu,
nieoprocentowane pozyczki z mozliwoscia umozenia wiekszej czesci, cala mase
ulg przejazdowych, kazdy przy swoim domu bedzie mogl na koszt panstwa
wybudowac basen z podgrzewana woda - dla tych, co nie maja jeszcze wlasnych
domow bedzie oczywiscie DOM (patrz wyzej) - ow bilet w kosmos bedzie
oczywiscie w obie strony, a nie jak mowia uzurpatorzy - w jedna... JEDYNA
DOBRA RADA !!! GLOSUJCIE NA MNIE, A NIE NA NIEGO !!! OBIECUJE: WSZYSCY
STANIECIE SIE BOGATSI I SZCZESLIWSI !!!
A to dla Was: @-->>>-

pozdrawiam
juz prawie premier-elekt
robercikus

;-))

18. Data: 2002-03-02 23:15:41

Od: "Zbigniew T." <n...@n...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Luuudzie !!! ja Wam oferuje staly nieodplatny dostep do internetu,

u mnie oczywiście też dostęp do sieci darmowy. Mało tego, za każdą minutę w
sieci dostaniecie po 100 zł netto

> [...]
> ulg przejazdowych, kazdy przy swoim domu bedzie mogl na koszt panstwa
> wybudowac basen z podgrzewana woda - dla tych, co nie maja jeszcze

pożyczki za mojej kadencji będą darowizną. Każdy dostanie tyle ile zechce.
Na każdym skrzyżowaniu będzie stał kosz pełen kasy (ciągle uzupełniany) i
każdy będzie mógł sobie zainkasować ile chce. Ulg nie będzie, bo wszystkie
przejazdy będą darmowe, a za każdy przejechany kilometr dostaniecie 150 zł.
Nie musicie budować basenów - inni wam wybudują. Mało więziennej siły
roboczej?

> domow bedzie oczywiscie DOM (patrz wyzej) - ow bilet w kosmos bedzie

Dom każdy dostanie tak jak i samochód - do wyboru do koloru

> oczywiscie w obie strony, a nie jak mowia uzurpatorzy - w jedna... JEDYNA
> DOBRA RADA !!! GLOSUJCIE NA MNIE, A NIE NA NIEGO !!! OBIECUJE: WSZYSCY
> [...]

Nie wierzcie mu! On kłamie jak Krzak i Buziek i reszta ...

> pozdrawiam
> juz prawie premier-elekt
> robercikus
>
> ;-))

Pamiętajcie ludzie mili, że tylko za mojej kadencji z życia nie stracisz ani
chwili.

GŁOSUJCIE NA ZBYCHA

Pzdr
Zbych

19. Data: 2002-03-03 06:38:16

Temat: A teraz powaznie...
Od: "robercikus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzicie do jakich absurdow moze doprowadzic walka przedwyborcza... i teraz
powiedzcie sami: jak sie do tych wszystkich hasel, ktore i tak sa przeciez
czystym goloslowiem, odnosic? Czyz w zyciu tak wlasnie nie jest? Czy nie tak
wlasnie wszystko wyglada? Partie polityczne obiecuja nam przyslowiowa
gwiazdke z nieba, a po wyborach wala nas pala podatkowa po kieszeni... Gdzie
jest chociazby owe sto milionow od Walesy? Gdzie sa mieszkania obiecywane
niegdys przez Kwasniewskiego? A gdzie sa gruszki na wierzbie obiecywane
przez cala reszte bandy? Powiedzcie... co jest warta taka pseudodemokracja,
jaka mamy teraz w naszym wielce nieszczesnym kraju? Wyglada na to, ze albo
polski narod nie nadaje sie do tego, by sam soba rzadzil i musi byc
zarzadzany sila, albo demokracja sie sprawdzi dopiero kiedy zostanie
oczyszczone "przedpole" (czyli zostanie rozkradzione - sprywatyzowane -
dokladnie wszystko lacznie z powietrzem, ktorym oddychamy... albo moze owa
"wspaniala" UE na nas wymusi jakies prawdziwe i przemyslane rzadzenie... juz
sam nie wiem... Wiecie co... czesto chce mi sie z tego wszystkiego smiac,
ale prawde powiedziawszy to nie jest wcale smieszne. Mysle, ze to jest
tragedia polskiego narodu :-( Nie mamy sie czym chlubic, jezeli unijni
eksperci posadzaja nas np. o to, ze u nas byc moze i sa wsciekle krowy, ale
my nie potrafimy tego wykryc... to jest smutne, ale pomyslcie... co w naszym
kraju funkcjonuje normalnie? Bo ja jakos nie moge sie oprzec wrazeniu, ze
kompletnie NIC. Praktycznie kazda dziedzina zycia jest chora na "polska
nienormalnosc", ale my sie do tego juz przyzwyczailismy i nie robi to na nas
wiekszego wrazenia... Nic wiec dziwnego, ze nasi bossowie oburzaja sie, ze
ktos tak wlasnie skwitowal nasze "wsciekle krowy". Ten caly organizm jest
tak chory, ze nie wiadomo, z ktorej strony zaczac jego leczenie i jak ono
mialoby wygladac... Pisze to, bo chcialbym poznac Wasze opinie na wyglaszane
przeze mnie poglady... Jaki widzicie scenariusz najblizszych lat? Co bedzie
z tym wszystkim dalej?
pozdr.
robercikus

PS proponuje przeniesc ew. dyskusje do nowego watku... :-)

20. Data: 2002-03-03 13:38:19

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

NeoN napisał(a):

> Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> napisał
> Jak pomożecie to się spłaci :)))

He he he :-))

To jak:
"Pomożecie" ?

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

| http://www.proinfo.pl/jacek.k |

ulga w abonamencie telefonicznym-czy to prawda ?
Napisy dla niesłyszących
Net z gniastka
proba
Panowie - uważajcie na przyszłe żony :-))