Badanie

11. Data: 2016-02-02 16:04:49

Temat: Re: Badanie
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
W dniu 02.02.2016 o 15:57, glob pisze:
> A Ty nie próbowałeś się leczyć?
>
> Normalnych nie leczą chociaż ostatnio jeden z Pisowców do KODu używał nowomowy
jakby to byli wariaci, więc dobra PRL tradycja psychuszek dla tych co im się nie
podoba powrót PRL nadal aktywna.

Jazdy wariat twierdzi ze jest zdrowy. Ty od lat plujesz nienawiścią na
Kościół. A Solian czyni cuda - ja jak byłem chory to popierałem Korwina.

Ja byłem na badaniach i to kilka razy i nie pluje nienawiścią czubku tylko krytykuje,
teraz znowu używasz katolickiej nowomowy która wszelką krytykę uważa za atak
oblężonej twierdzy.

12. Data: 2016-02-02 17:06:26

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-02 15:49, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:

Czyli jaka?

13. Data: 2016-02-02 17:10:08

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://pl.wikipedia.org/wiki/Antykomunizm

14. Data: 2016-02-02 17:50:38

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony

> Czyli jaka?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Antykomunizm

Przeczytałeś linka, bo antykomuna broni banków i kapitalistów, masz to na samym
początku, a kto zaatakował banki kurwo ty jebana, Pis i jego rozbójnicze buraki
bolszewickie.

15. Data: 2016-02-02 17:55:24

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.02.2016 o 17:50, Rewolucja pisze:
> Przeczytałeś linka, bo antykomuna broni banków i kapitalistów, masz to na samym
początku, a kto zaatakował banki kurwo ty jebana, Pis i jego rozbójnicze buraki
bolszewickie.

Nie to banskterzy sfinansowali Lenina

16. Data: 2016-02-02 17:57:15

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
> [...]
początku, a kto zaatakował banki kurwo ty jebana, Pis i jego rozbójnicze buraki

Nie bankstetów to rewolucja skróciła o głowy grabiąc dorobek, jak obecnie Pis
zaatakował banki .

17. Data: 2016-02-02 18:00:25

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.02.2016 o 17:57, Rewolucja pisze:
> Nie bankstetów to rewolucja skróciła o głowy grabiąc dorobek, jak obecnie Pis
zaatakował banki .

Rosjan, jako podludzi

18. Data: 2016-02-02 18:05:14

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rewolucja" <s...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
zdumiony
> [...]

Nie to banskterzy sfinansowali Lenina

Nie bankstetów to rewolucja skróciła o głowy grabiąc dorobek, jak obecnie

===========

KONKRETNIE: bankstera Aleksandra Helphanda, pseudonim Parvus.

--

Chiron

19. Data: 2016-02-02 18:07:30

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-02 17:10, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:

> https://pl.wikipedia.org/wiki/Antykomunizm

Bardziej makkartyzm czy bardziej hitleryzm?

20. Data: 2016-02-02 18:26:41

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "Rewolucja" <s...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
===========

KONKRETNIE: bankstera Aleksandra Helphanda, pseudonim Parvus.

Konkretnie to Lenin ze Stalinem za młodu napadali na banki i stąd mieli kasę sprawdź
w biografii. To co robi obecnie Pis to bolszewicka rewolucja na krwiopijców
kapitalistów, od miesiąca o tym piszę i wiadomo nawet co stało się z pieniędzmi, lud
ich nigdy nie zobaczył poszły na aparat biurokratyczny, jak teraz nagrody sobie dają
w TVP , na towarzyszy Rydzyk itd

Wiadomości' TVP z dużym spadkiem widowni.
Wiersz
O jeden tweet za daleko
Orwell się kłania
Nowomowa PiS.