Badanie ginekologiczne, a ciaza

1. Data: 2003-11-09 13:04:11

Temat: Badanie ginekologiczne, a ciaza
Od: DOSik <d...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam pytanie - czy przy zwykłym badaniu ginekologicznym lekarz zauważa
ewentualną ciążę czy musi wykonać dodatkowe badania. Byłam ostatnio na
wizycie [teraz piszę od kolegi], ponieważ ostatnia miesiączka spóźniła
mi się o ok. 2 tygodnie. Ponadto bolało mnie podbrzusze. Lekarz
stwierdził nadżerkę i zapalenie jajnika, powiedział też, że to z tego
powodu okres się spóźniał - mam jednak pytanie - obecnie mam często po
jedzeniu nudności, bolą mnie sutki [ale nie piersi], więc lekko się
obawiam, chociaż od wystąpienia ostatniego okresu, a nawet dosyć długo
przed nim, nie współżyłam z partnerem. Czy mam powody do obaw, czy też
lekarz przy badaniu dostrzegłby jednak objawy ciąży?

Pozdrawiam, z góry dziekuję.
--
15:04 -!- mode/#cdaction [+b *!*@*cdaction*] by Tainted
15:04 <@Tainted> hahahaha!

2. Data: 2003-11-09 15:34:31

Temat: Re: Badanie ginekologiczne, a ciaza
Od: "Zeratul" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie - czy przy zwykłym badaniu ginekologicznym lekarz zauważa
> ewentualną ciążę czy musi wykonać dodatkowe badania. Byłam ostatnio na

Sa pewne "objawy" ciazy zauwazalne w bad. ginekologicznym, ale nie sa
widoczne w 2-4 tyg... Najlepiej zrob sobie po prostu test ciazowy...

--
Pozdro!
Zeratul

3. Data: 2003-11-09 17:30:37

Od: "p...@p...onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie - czy przy zwykłym badaniu ginekologicznym lekarz zauważa
> ewentualną ciążę

witam
mój lekarz wykrył 3-tygodnowa ciąże,zrób test a póżniej do lekarza.
pzdr.
p.

4. Data: 2003-11-09 18:18:43

Od: "Aga" <m...@t...pl.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Moj lekarz nie wykrył ciąży w 4 -5 tyg. ciazy, dlatego (jak się później
okazało) że było to puste jajo i niestety trzeba było łyżeczkować.

pozdrawiam!

5. Data: 2003-11-12 16:07:44

Od: Dygi <d...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

N 09 lis 2003 07:18:43p, "Aga" <m...@t...pl.SPAM> napisal(a):

> Moj lekarz nie wykrył ciąży w 4 -5 tyg. ciazy, dlatego (jak się
> później okazało) że było to puste jajo i niestety trzeba było
> łyżeczkować.
Co to jest puste jajo?

--
pozdr. Dygi [GG 1027078]
dygimail(at)poczta(dot)fm

6. Data: 2003-11-12 18:02:10

Od: "Aga" <m...@t...pl.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

> Co to jest puste jajo?

Plemnik łączy sie z jajeczkiem i z jakiegoś powodu (np. jakas choroba typu
toksoplazmoza) nie wytworzył się z tego zarodek. Czyli taka pusta ciaża.
Czesto kończy się to samoistnym poronieniem w okolicach 7 - 8 tygodnia, albo
łyżeczkowaniem. Przykre to... ale coraz częstsze niestety.

7. Data: 2003-11-13 17:17:05

Od: Dygi <d...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

Śr 12 lis 2003 07:02:10p, "Aga" <m...@t...pl.SPAM> napisal(a):

> [...]
> poronieniem w okolicach 7 - 8 tygodnia, albo łyżeczkowaniem.
> Przykre to... ale coraz częstsze niestety.

To znaczy organizm kobiety zachowuje sie jak podczas normalnej ciazy?
Tzn miesiaczk ustaje i takie tam? A dokladniej to jak wyglada takie
samoistne poronienie? A to lyzeczkowanie?

--
pozdr. Dygi [GG 1027078]
dygimail(at)poczta(dot)fm

8. Data: 2003-11-13 17:49:09

Od: "Aga" <m...@t...pl.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

> To znaczy organizm kobiety zachowuje sie jak podczas normalnej ciazy?
> Tzn miesiaczk ustaje i takie tam? A dokladniej to jak wyglada takie
> samoistne poronienie? A to lyzeczkowanie?

Puste jajo płodowe to nieprawidlowy pecherzyk, zagniezdza sie w macicy i
wyglada jak ciaza ale jest pusty- bywa jednak tak sugestywny dla organizmu
ze nawet badania Hcg wskaza na ciaze. W pewnym momencie jednak organizm sie
orientuje ze ciazy nie ma i nastepuje do samoistnego poronienia w 1
trymestrze ciazy. Ja mialam łyżeczkowanie - zabieg pod narkozą. Nie czekalam
do samoistnego poronienia.
Samoistne poronienie na tym etapie ciąży wygląda jak ... krwawienie. Ale ja
tego nie przezylam.
Pozdrawiam i nie zycze tego nikomu.
aga

9. Data: 2003-11-13 20:23:55

Od: Dygi <d...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

Cz 13 lis 2003 06:49:09p, "Aga" <m...@t...pl.SPAM> napisal(a):

> Samoistne poronienie na tym etapie ciąży wygląda jak ...
> krwawienie. Ale ja tego nie przezylam.
> Pozdrawiam i nie zycze tego nikomu.

A mozna spytac dlaczego? I czy lyzeczkowanie jest "zdrowsze" niz
samoistne poronienie?

--
pozdr. Dygi [GG 1027078]
dygimail(at)poczta(dot)fm

10. Data: 2003-11-14 08:28:45

Od: "Aga" <m...@t...pl.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

> A mozna spytac dlaczego? I czy lyzeczkowanie jest "zdrowsze" niz
> samoistne poronienie?

Istnieje obawa, ze po samoistnym poronieniu "coś" zostanie w macicy.
Tak bezpieczniej. To zalezy tez ktory to tyg. ciązy.

Soczewki a szpital...
Chirurg onkolog pilnie poszukiwany
Rozszczep wargi i/lub podniebienia
terapia onkologiczna